Zdravíčko lidi mam lehkej problem se svym BXkem. Když nastartuju, dost hlasitě rachotí hyd. čerpadlo dokud se auťák nezvedne do normální polohy. Po startu motoru se BXko zvedá asi 30 vteřin. Pak každejch 15 sekund spíná čerpadlo a někdy se nevypne dokud nepřidám plyn. je to normální? Nebo je někde chybka? Jak poznam na LHM kdy je potřeba ji vyměnit? Díky moc za odpověď.
Zdravíčko lidi mam lehkej problem se svym BXkem. Když nastartuju, dost hlasitě rachotí hyd. čerpadlo dokud se auťák nezvedne do normální polohy. Po startu motoru se BXko zvedá asi 30 vteřin. Pak každejch 15 sekund spíná čerpadlo a někdy se nevypne dokud nepřidám plyn. je to normální? Nebo je někde chybka? Jak poznam na LHM kdy je potřeba ji vyměnit? Díky moc za odpověď.
Lhm by sa mala menit kazde dva roky kompletne, ak si to nerobil tak ju vymen.
Inak nepises ake opravy/servis si na aute robil ... ak ziadne tak asi by som nechal vycistit kostku, vyskove korektory, komplet nadobku s lhm, kupit nove alebo nechat dofuknut koule - ak su to koule neznameho stavu ( auto si nedavno kupil a podobne ) - tak asi radsej nove, naliat dnu lhm, najazdit na nu aspon 1500 km, a potom tam naliat novu LHM. To je asi zhruba taky zaklad aby bol system cisty a funkcny. Potom nastava kontrola brzdoveho valca ( ci neprepusta ), kostka ci je OK a ci cerpadlo tlaci dostatocny tlak.
Lhm by sa mala menit kazde dva roky kompletne, ak si to nerobil tak ju vymen.
Inak nepises ake opravy/servis si na aute robil ... ak ziadne tak asi by som nechal vycistit kostku, vyskove korektory, komplet nadobku s lhm, kupit nove alebo nechat dofuknut koule - ak su to koule neznameho stavu ( auto si nedavno kupil a podobne ) - tak asi radsej nove, naliat dnu lhm, najazdit na nu aspon 1500 km, a potom tam naliat novu LHM. To je asi zhruba taky zaklad aby bol system cisty a funkcny. Potom nastava kontrola brzdoveho valca ( ci neprepusta ), kostka ci je OK a ci cerpadlo tlaci dostatocny tlak.
Dofoukat nebo vymenit koule vymenit LHM vymena se ma delat cca po 60.000TKM vycistit sitka v nadobce vycistit zadni korektor muze se stat ze jsi to cerpadlo uz odvaril jestli jezdis na prazdny koule a mas tam stoletou LHM tak naposled vymenit cerpadlo.
Dofoukat nebo vymenit koule vymenit LHM vymena se ma delat cca po 60.000TKM vycistit sitka v nadobce vycistit zadni korektor muze se stat ze jsi to cerpadlo uz odvaril jestli jezdis na prazdny koule a mas tam stoletou LHM tak naposled vymenit cerpadlo.
Lidičky diky moc za rady. byl jsem u pana Rady v Modřanech na dofouknuti koulí a je to o stopro lepší. BXo se zvedá jak raketa, čerpadlo spíná skoro po minutě a půl. prostě paráda. Nevíte čim by mohlo bejt skákání ručičky tachometru a počitadla kilometrů? Chvilku to dělá chvilku ne. diky.
Lidičky diky moc za rady. byl jsem u pana Rady v Modřanech na dofouknuti koulí a je to o stopro lepší. BXo se zvedá jak raketa, čerpadlo spíná skoro po minutě a půl. prostě paráda. Nevíte čim by mohlo bejt skákání ručičky tachometru a počitadla kilometrů? Chvilku to dělá chvilku ne. diky.
Najskor lanko tachometra, pripadne chyba priamo v ukazovateli rychlosti - ak mas benzinaka tak myslim ze sa nam doma vala nejaky tachometer akurat neviem stav Ked tak sa po nom mrknem a ked ho najdem je tvoj.
Najskor lanko tachometra, pripadne chyba priamo v ukazovateli rychlosti - ak mas benzinaka tak myslim ze sa nam doma vala nejaky tachometer akurat neviem stav :) Ked tak sa po nom mrknem a ked ho najdem je tvoj.
Ono ti to rachotilo, proto že to tlačilo tlak do systému ...
koule byly asi poloprázdné, tak to čerpadlo muselo tlačit častěji.
podle udaju co pišeš po dofuku bude čerpadlo asi OK.
Jinak po par stovkach Km seti to auto zase trochu přitvrdi,jak byly koule sundane je v systemu spoustu vzduchu ktery zpusobuje že auto hodne houpe... chvili trva , než se všechen dostane ven.
i to spinani čerpadla se ti asi trochu zkrátí.
Ono ti to rachotilo, proto že to tlačilo tlak do systému ...
koule byly asi poloprázdné, tak to čerpadlo muselo tlačit častěji.
podle udaju co pišeš po dofuku bude čerpadlo asi OK.
Jinak po par stovkach Km seti to auto zase trochu přitvrdi,jak byly koule sundane je v systemu spoustu vzduchu ktery zpusobuje že auto hodne houpe... chvili trva , než se všechen dostane ven.
i to spinani čerpadla se ti asi trochu zkrátí.