přátelé,potřebuji vědět pořadí gumiček v zadní pístnici,nechal jsem si vyrobit pístnici,maká,ale v servisu mi poradil chytře,že tam patří dvě gumičky,ale já ye starý vyndal 3ks,tedy
,,o"kroužek;plochou gumičku a teflonový pásek.poradí někdo?díky
přátelé,potřebuji vědět pořadí gumiček v zadní pístnici,nechal jsem si vyrobit pístnici,maká,ale v servisu mi poradil chytře,že tam patří dvě gumičky,ale já ye starý vyndal 3ks,tedy
,,o"kroužek;plochou gumičku a teflonový pásek.poradí někdo?díky
ehm jen tak mimochodem kde ti vyrabeli pistnici a kolik to stalo a co to obnasi ???
ehm jen tak mimochodem kde ti vyrabeli pistnici a kolik to stalo a co to obnasi ???
otázne je aj to, z akého materiálu ti ju vyrobili - aby ti to vôbec fungovalo.
otázne je aj to, z akého materiálu ti ju vyrobili - aby ti to vôbec fungovalo.
Pánové, myslím, že jste mimo mísu, otázka zněla úplně jinak, těmito vašimi úvahami mu nepomůžete. Myslím, že na ty vaše přechytralé dotazy funguje bx pošta. Já osobně jsem pístnici nerozdělával, nedokáži poradit.
Pánové, myslím, že jste mimo mísu, otázka zněla úplně jinak, těmito vašimi úvahami mu nepomůžete. Myslím, že na ty vaše přechytralé dotazy funguje bx pošta. Já osobně jsem pístnici nerozdělával, nedokáži poradit.
Sem se díval na moju pístnici no a patří tam O kroužek ten je na konci pak je uprostřed drážka s dírkou ven na přepad a pak je drážka a v ní gumový kroužek a teflonový.
Sem se díval na moju pístnici no a patří tam O kroužek ten je na konci pak je uprostřed drážka s dírkou ven na přepad a pak je drážka a v ní gumový kroužek a teflonový.
Tak že v těle zadní pístnice (obal) jsou 3 drážky - zápichy. od kraje v 1 je ten O kroužek, druhá drážka s dírkou ven je volná na odtok prosakující LHM a 3 drážka ta nejhloub je na ty dva spešl těsnísí s tím, že do jedné drážky dáš to gumové hranaté O kroužek a na to ten teflon, ten pak běhá po tom pístu.
Jinak považuji výrobu pístnice za pěknou blbost, Pracovní píst pístnice je velmi tvrdě zakalen a dokonale zabroušen ... když na vrakáčích je jich hafo, a aby netkla , tak na to je potřeba pořádně zatěsnit tím teflon kroužkem , který se ovšem na zadní pístnice nedodává jako náhradní díl Dá se ale vyrobit .... udělají to ve fifmě kde vyrábí těsnění. Normálka se to vytočí na NCčku, a stojí to cca 80 - 100,- peněz.
Ještě má být na pístnici mazací stírací filcový kroužek, a ten je vně na tom pístu na kraji pod gumovou manžetou a krajem pístnice.
Tak že v těle zadní pístnice (obal) jsou 3 drážky - zápichy. od kraje v 1 je ten O kroužek, druhá drážka s dírkou ven je volná na odtok prosakující LHM a 3 drážka ta nejhloub je na ty dva spešl těsnísí s tím, že do jedné drážky dáš to gumové hranaté O kroužek a na to ten teflon, ten pak běhá po tom pístu.
Jinak považuji výrobu pístnice za pěknou blbost, Pracovní píst pístnice je velmi tvrdě zakalen a dokonale zabroušen ... když na vrakáčích je jich hafo, a aby netkla , tak na to je potřeba pořádně zatěsnit tím teflon kroužkem , který se ovšem na zadní pístnice nedodává jako náhradní díl :-( Dá se ale vyrobit .... udělají to ve fifmě kde vyrábí těsnění. Normálka se to vytočí na NCčku, a stojí to cca 80 - 100,- peněz.
Ještě má být na pístnici mazací stírací filcový kroužek, a ten je vně na tom pístu na kraji pod gumovou manžetou a krajem pístnice.
No pístnice je z duralu,na druhým kole mi maká už rok a moje bx-ko počítá život už na pár...Chlapi,jak myslíte ten teflon?když to zkouším i na starý pístnici,tak na tu plochou gumičku nemůžu dát ještě teflon,to se tam prostě nevejde..díky
No pístnice je z duralu,na druhým kole mi maká už rok a moje bx-ko počítá život už na pár...Chlapi,jak myslíte ten teflon?když to zkouším i na starý pístnici,tak na tu plochou gumičku nemůžu dát ještě teflon,to se tam prostě nevejde..díky
Nazdar BXáci...Sháním kdo by mi mohl nechat vyrobit pár zadních pístnic na BX kombíka..Dural,nerez..To je jedno...
Nazdar BXáci...Sháním kdo by mi mohl nechat vyrobit pár zadních pístnic na BX kombíka..Dural,nerez..To je jedno...