Zdravím všetkých BX-akov. Trápi ma problém. Po naštartovaní mi dosť dlho svietia kontrolky stop.a dosť dlho to trvá,kým sa začne auto dvíhať. Čím by to mohlo byť? a este by ma zaujímalo,na koľko zubov by mala ísť ručná bŕzda a kde a ako sa to dá nastaviť... Vopred ďakujem za vsetky príspevky...
Zdravím všetkých BX-akov. Trápi ma problém. Po naštartovaní mi dosť dlho svietia kontrolky stop.a dosť dlho to trvá,kým sa začne auto dvíhať. Čím by to mohlo byť? a este by ma zaujímalo,na koľko zubov by mala ísť ručná bŕzda a kde a ako sa to dá nastaviť... Vopred ďakujem za vsetky príspevky...
To zvedání by mohlo být málo LHM v nádržce-zkontroluj. Nebo nedostatečný tlak v systému.
Ruční brzda se seřizuje přímo na předních brzdových třmenech. Lanko ruční brzdy je zaháknuto do takové páčky a je zakončebo maticí - utahovat. Myslím že optimální je tak 6-9 zoubků Já mám asi 14 a to je skoro kolmo )
To zvedání by mohlo být málo LHM v nádržce-zkontroluj. Nebo nedostatečný tlak v systému.
Ruční brzda se seřizuje přímo na předních brzdových třmenech. Lanko ruční brzdy je zaháknuto do takové páčky a je zakončebo maticí - utahovat. Myslím že optimální je tak 6-9 zoubků :-) Já mám asi 14 a to je skoro kolmo :-)))))
Souhlásím se Šepletou,já bych vyčistil i zadní korektor,ale hlavně bych vyměnil LHM,kdoví jak tam je dlouho
Souhlásím se Šepletou,já bych vyčistil i zadní korektor,ale hlavně bych vyměnil LHM,kdoví jak tam je dlouho
no raději se podívej taky na čistotu sítek v sání do čerpadla. Jsouve škopíku LHM, a to v tý trubce můžeš mít zanesený a proto se to chová líně.
no raději se podívej taky na čistotu sítek v sání do čerpadla. Jsouve škopíku LHM, a to v tý trubce můžeš mít zanesený a proto se to chová líně.