Mam 1,7TD kombi a po nastartování mi pořád syčí v prostoru motoru, přerušení jen na chvilku nastane když otočím volantem,ale hned to pak syčí dál ( řemen hydraul. čerpadla to není) Mam problem i se zvedáním, zadek funguje dobře, ale na předek čekám hodne dlouho, pohnu páčkou a třeba i za několik minut samo od sebe se předek začne zvedat. Čím to je a dá se to odstranit? Děkuju
Mam 1,7TD kombi a po nastartování mi pořád syčí v prostoru motoru, přerušení jen na chvilku nastane když otočím volantem,ale hned to pak syčí dál ( řemen hydraul. čerpadla to není) Mam problem i se zvedáním, zadek funguje dobře, ale na předek čekám hodne dlouho, pohnu páčkou a třeba i za několik minut samo od sebe se předek začne zvedat. Čím to je a dá se to odstranit? Děkuju
Skus vycistit kostku. Ale to sekane zvedani moze znamenat celkove spinu v hydraulike. Kedy si naposledy cistil hydrauliku, nadobku, menil lhm ?
Skus vycistit kostku. Ale to sekane zvedani moze znamenat celkove spinu v hydraulike. Kedy si naposledy cistil hydrauliku, nadobku, menil lhm ?
Kostka byla menena tak pred rokem, jinak hydrauliku jenom dolejvam. Takze co mam kdyztak rict nekde v servise - ze hcci komplet novou Lhm + nejak vycistit? Vycistit tedy korektor + kostku - zvladnou to?
Kostka byla menena tak pred rokem, jinak hydrauliku jenom dolejvam. Takze co mam kdyztak rict nekde v servise - ze hcci komplet novou Lhm + nejak vycistit? Vycistit tedy korektor + kostku - zvladnou to?:-)
Pokud syčí, nemáš povolený odvzdušňovák na kostce? Spíš bych to tipoval na to nebo na přepoušťák, pokud to přestává při pohybu serva...
Pokud syčí, nemáš povolený odvzdušňovák na kostce? Spíš bych to tipoval na to nebo na přepoušťák, pokud to přestává při pohybu serva...
Presne takto sa mi spravala stara kostka - po vycisteni to prestalo. No ale u hydrauliky nikdy nevies. V kazdom pripade LHM sa ma menit kazde dva roky. S tym by sa mali aj vycistit korektory a nadobka lhm.
Presne takto sa mi spravala stara kostka - po vycisteni to prestalo. No ale u hydrauliky nikdy nevies. V kazdom pripade LHM sa ma menit kazde dva roky. S tym by sa mali aj vycistit korektory a nadobka lhm.
takže komplet vyčistit. Jak se to dělá a kolik to stojí? Umím si představit cenu Lhm, ale nevim jak se to čistí - nějaký proplach,nebo se komplet všechno rozebírá? A ten přepoušťák se dá yčistit, nebo se musí koupit nový? Dík
takže komplet vyčistit. Jak se to dělá a kolik to stojí? Umím si představit cenu Lhm, ale nevim jak se to čistí - nějaký proplach,nebo se komplet všechno rozebírá? A ten přepoušťák se dá yčistit, nebo se musí koupit nový? Dík
Bud tam das preplach, najazdis par tisic km a potom ho vymenis za lhm a pri vymene vycistis predny a zadny vyskac, kostku a nadobku s lhm, alebo len vycisti vyskace, nadobku a kostku a nalej novu LHM.
Bud tam das preplach, najazdis par tisic km a potom ho vymenis za lhm a pri vymene vycistis predny a zadny vyskac, kostku a nadobku s lhm, alebo len vycisti vyskace, nadobku a kostku a nalej novu LHM.
A pomůže ten proplach o kterym už jsme tu něco četl? Jestli jsem to pochopil spravně, tak se nechá vypustit veškerý Lhm v systemu, da se tam neco na zpusob Lhm s nejakym čističem, najede se cca 2000km, vypustí a napustí nová Lhm. Jakou s tim máte zkušenost. Dík moc
A pomůže ten proplach o kterym už jsme tu něco četl? Jestli jsem to pochopil spravně, tak se nechá vypustit veškerý Lhm v systemu, da se tam neco na zpusob Lhm s nejakym čističem, najede se cca 2000km, vypustí a napustí nová Lhm. Jakou s tim máte zkušenost. Dík moc
Niekto tvrdi ze ano, niekto ze nie. V kazdom pripade ale aj pri preplachu musis rucne cistit vyskove korektory.
Niekto tvrdi ze ano, niekto ze nie. V kazdom pripade ale aj pri preplachu musis rucne cistit vyskove korektory.