Mně to dělal vzduch, auto brzdilo jen předkem a spadlo až skoro po pěti dnech.Po odvzdušnění už to fungovalo normálně (a vzadu padalo zase do hodiny...) Nebo, jak už tu bylo řečeno, jsi při výměně přehodil trubky na brzd. válci (hlavně pokud jsi ho měnil také).
Mně to dělal vzduch, auto brzdilo jen předkem a spadlo až skoro po pěti dnech.Po odvzdušnění už to fungovalo normálně (a vzadu padalo zase do hodiny...) Nebo, jak už tu bylo řečeno, jsi při výměně přehodil trubky na brzd. válci (hlavně pokud jsi ho měnil také).
tak přátelé ještě jednou jsem zKO zapojení a mám to správně, pro jistotu jsem ty trubky skusil prohhodit ale žádná změna, prostě tam tlak nejde, jo a auto nespadlo ani po týdnu stání tak už se stoho asi picnu nebo to pošlu ze skály a bude pokoj.
tak přátelé ještě jednou jsem zKO zapojení a mám to správně, pro jistotu jsem ty trubky skusil prohhodit ale žádná změna, prostě tam tlak nejde, jo a auto nespadlo ani po týdnu stání tak už se stoho asi picnu nebo to pošlu ze skály a bude pokoj.
Hoj, tak to je na prd, že se to nevyřešilo. Fakt nevím čím by to mohlo být... hele a dával si tam trubky které sou průchozí ?
Hele a tak mě ještě napadlo, že z brdového válce valí dozadu dvě trubky. jedna myslým valí do korektoru a druhá to rozvodky zaních brzd ne? Předpokládám že do tý co vede to korektoru je tlak, tak by mě zajímalo jestli je tlak i v té druhé? že bych to třeba rozpojil na brzdovém válci a pokud máš nějakou starou trubku tak ji tam napojil a vyvedl ji do nějaký nádoby. Tak by sme zjistili jak je to s tím tlakem?
Hoj, tak to je na prd, že se to nevyřešilo. Fakt nevím čím by to mohlo být... hele a dával si tam trubky které sou průchozí :)) ?
Hele a tak mě ještě napadlo, že z brdového válce valí dozadu dvě trubky. jedna myslým valí do korektoru a druhá to rozvodky zaních brzd ne? Předpokládám že do tý co vede to korektoru je tlak, tak by mě zajímalo jestli je tlak i v té druhé? že bych to třeba rozpojil na brzdovém válci a pokud máš nějakou starou trubku tak ji tam napojil a vyvedl ji do nějaký nádoby. Tak by sme zjistili jak je to s tím tlakem?
zdarec - jo je to průchozí, ta trubka do váce de 1 ze zadních koulí a snímá tlak do rozdvojky k brzdám jde z ABS ale už na výstupu ABS není tlak! Jinak nějak nechápu ten jejich system ABS, kdyz dozadu de jen 1 trubka ke 2 kolům místo toho aby každý kolo mělo svuj okruh jako to maj jiný normální ! auta
zdarec - jo je to průchozí, ta trubka do váce de 1 ze zadních koulí a snímá tlak do rozdvojky k brzdám jde z ABS ale už na výstupu ABS není tlak! Jinak nějak nechápu ten jejich system ABS, kdyz dozadu de jen 1 trubka ke 2 kolům místo toho aby každý kolo mělo svuj okruh jako to maj jiný normální ! auta