cao nevite někdo co zpusobuje u BXa pískaní hydraulického čerpadla a zadrhavání jeho řemenice s hřidelkou,jediné co mě napadlo že je špatné jehlove ložisko že prostě drhne,mate s tím někdo zkušenosti,poradíte mi prosím?
cao nevite někdo co zpusobuje u BXa pískaní hydraulického čerpadla a zadrhavání jeho řemenice s hřidelkou,jediné co mě napadlo že je špatné jehlove ložisko že prostě drhne,mate s tím někdo zkušenosti,poradíte mi prosím?
napnuty je dost,ale ma už něco za sebou z jedné strany je tak o 1mm sjetý,zkusim ho vyměnit a odmastit řemenici,jak jsem se tu dočetl tak by to mělo přestat. ,, Ale nejde mi do hlavy" jak může řemen a mastná řemenice způsobovat drhnutí a piskaní řemenice čerpadla???í
napnuty je dost,ale ma už něco za sebou z jedné strany je tak o 1mm sjetý,zkusim ho vyměnit a odmastit řemenici,jak jsem se tu dočetl tak by to mělo přestat. ,, Ale nejde mi do hlavy" jak může řemen a mastná řemenice způsobovat drhnutí a piskaní řemenice čerpadla???í
To cerpadlo ked sa dostane do zaberu tak kladie slusny odpor ...a prechod s behu naprazdno do plneho zaberu nie je nejako postupny ...
To cerpadlo ked sa dostane do zaberu tak kladie slusny odpor ...a prechod s behu naprazdno do plneho zaberu nie je nejako postupny ...
Nejspíš máš suché ložisko v napínací kladce.Zkus ji nejdřív shodit ( je na dvou osmičkách šroubech-hl. 13 ) a rozebrat ( dá se přes kus trubky nebo alespoň větší klíč v pohodě ve svěráku rozlisovat). Já to rozdělával nedávno, také jsem se hrozil konečné čerpadla, vymyl, nacpal novou vazelínou a maká bez problémů. Klíňák napni přes nějakou montpáku natvrdo, jinak bude pískat a klouzat pořád....
Nejspíš máš suché ložisko v napínací kladce.Zkus ji nejdřív shodit ( je na dvou osmičkách šroubech-hl. 13 ) a rozebrat ( dá se přes kus trubky nebo alespoň větší klíč v pohodě ve svěráku rozlisovat). Já to rozdělával nedávno, také jsem se hrozil konečné čerpadla, vymyl, nacpal novou vazelínou a maká bez problémů. Klíňák napni přes nějakou montpáku natvrdo, jinak bude pískat a klouzat pořád....
.... výše popsané mi také způsobovalo chod řemene jako při stroboskopu a šílené pískání... jo a to ložisko - už si nepamatuji číslo, ale tuším, že to je je stejný třířadý váleček, jako na vodní pumpě na žigulu.
.... výše popsané mi také způsobovalo chod řemene jako při stroboskopu a šílené pískání... jo a to ložisko - už si nepamatuji číslo, ale tuším, že to je je stejný třířadý váleček, jako na vodní pumpě na žigulu.
kanyza:ako sa ti podarylo rozobrať tu kladku?ja som to skušal a sa to cele rozpadlo.
kanyza:ako sa ti podarylo rozobrať tu kladku?ja som to skušal a sa to cele rozpadlo.
Ahoj, mezi vlastní kladku a její držák jsem vrazil starý na plochách trochu zbroušený stranový klíč, o něj to opřel do svěráku a a přes trn(kulatinu, trubku) kladívkem hřídel i s držákem vyklepl ven z pláště kladky - krásně to stáhneš dolů a ložisko už je hračka, šlo dvěma šroubováky proti sobě ( nebo máš li malý ložiskový stahovák - ještě lépe). Vzhledem k sobotě večer jsem ložisko jen vymyl, naplnil novou vazelínou a maká už půl roku bez problémů. Nezapomeň pořádně napnout kliňák, není to jako na normálních autech na průhyb cca 1-1,5 cm, musíš ho dorvat natvrdo, jinak ti bude klouzat a pískat pořád. "Citroen - předčí Vaše představy.... " - moje teda jo....haha
Ahoj, mezi vlastní kladku a její držák jsem vrazil starý na plochách trochu zbroušený stranový klíč, o něj to opřel do svěráku a a přes trn(kulatinu, trubku) kladívkem hřídel i s držákem vyklepl ven z pláště kladky - krásně to stáhneš dolů a ložisko už je hračka, šlo dvěma šroubováky proti sobě ( nebo máš li malý ložiskový stahovák - ještě lépe). Vzhledem k sobotě večer jsem ložisko jen vymyl, naplnil novou vazelínou a maká už půl roku bez problémů. Nezapomeň pořádně napnout kliňák, není to jako na normálních autech na průhyb cca 1-1,5 cm, musíš ho dorvat natvrdo, jinak ti bude klouzat a pískat pořád. "Citroen - předčí Vaše představy.... " - moje teda jo....haha
pískání způsobují vybrace na řemeni. Jestli že jej máš z jedné strany ohoblovaný, dej nový, a skoukni souosost řemenic. Při správném napnutí ti může zapískat ještě taky proto, že v cestě u modelů s servem jsou dvě sítka a ty jsou přicpané, nebo je neodborně nastavená kostka či regulátor. Někteří domakutilové, kteří si mysleli něco o vylepšení občas manipulovali s spínacím a vypínacím tlakem, což má za následek přetížení rozeběhu čerpadla.
pískání způsobují vybrace na řemeni. Jestli že jej máš z jedné strany ohoblovaný, dej nový, a skoukni souosost řemenic. Při správném napnutí ti může zapískat ještě taky proto, že v cestě u modelů s servem jsou dvě sítka a ty jsou přicpané, nebo je neodborně nastavená kostka či regulátor. Někteří domakutilové, kteří si mysleli něco o vylepšení občas manipulovali s spínacím a vypínacím tlakem, což má za následek přetížení rozeběhu čerpadla.