#
ČERT New Re: Perovanie 23/01/08 19:28
Slovní přestřelka, to je krasota, ale musím souhlasit s Pamem, oni se koule opravdu repasují, ale tento repas se týká výměny silikonového měchu a systému ventilků v hrdle koule. Eventuelně ještě opískování a nástřik povrchu. Doplnění koulí inertním plynem (Dusíkem) je prostě jen prachsprostá údržba, i když je tak trochu ke své povaze spešl. Před vlastním plněním se koule natlakuje olejem LHM v přípravku s pumpou a manometrem, a z něj se odečte zbytkový tlak, jenž je shodný s tlakem dusíku v měchu. poté se teprve na jiném přístroji koule dofukuje, pouze někteří amatéři si dovolí kouli vypustit, doplnění totiž nepotřebuje tolik dusíku jako vypuštění a znovunaplnění. Je to přesně vystiženo pojmem o nádrži benzínu a jinak co se týká pneu, dnes se také plní dusíkem, a je na to dva roky záruka, a když zdrhne plyn a néní ďoura v plášti, uznávají to jako reklamaci.
#
ČERT New Re: Perovanie 23/01/08 19:28
Slovní přestřelka, to je krasota, ale musím souhlasit s Pamem, oni se koule opravdu repasují, ale tento repas se týká výměny silikonového měchu a systému ventilků v hrdle koule. Eventuelně ještě opískování a nástřik povrchu. Doplnění koulí inertním plynem (Dusíkem) je prostě jen prachsprostá údržba, i když je tak trochu ke své povaze spešl. Před vlastním plněním se koule natlakuje olejem LHM v přípravku s pumpou a manometrem, a z něj se odečte zbytkový tlak, jenž je shodný s tlakem dusíku v měchu. poté se teprve na jiném přístroji koule dofukuje, pouze někteří amatéři si dovolí kouli vypustit, doplnění totiž nepotřebuje tolik dusíku jako vypuštění a znovunaplnění. Je to přesně vystiženo pojmem o nádrži benzínu a jinak co se týká pneu, dnes se také plní dusíkem, a je na to dva roky záruka, a když zdrhne plyn a néní ďoura v plášti, uznávají to jako reklamaci.
Hehe,já nevim proč se tady o tom dohadujete,je to jen slovíčkaření.
Já osobně s dofouknutejma koulema nemam problém,zkoušečku na koule sme nikdy neměli,buď ta koule v sobě má zbytek dusíku,tak jde většinou nafoknout a nebo je uplně prázdná a to většinou už nafouknout nejde,nebo se nafoukne,ale nedrží.
Hehe,já nevim proč se tady o tom dohadujete,je to jen slovíčkaření.
Já osobně s dofouknutejma koulema nemam problém,zkoušečku na koule sme nikdy neměli,buď ta koule v sobě má zbytek dusíku,tak jde většinou nafoknout a nebo je uplně prázdná a to většinou už nafouknout nejde,nebo se nafoukne,ale nedrží.
Shodou okolností jsem byla na plnění tenhle tejden. Jezdim taky do Hradce k Jirkovi Hejdů - mě teda za 1100 Kč. Dofukujem pravidelně ca každý 2 roky a pokaždý je ta změna znát. Myslela jsem, že nazpátek jedu ve vznášedlu. On teda kouli napřed vypustí a pak naplní celou znova, ale nevidim v tom žádnej problém. Jezdíme tam už 8 let.
Shodou okolností jsem byla na plnění tenhle tejden. Jezdim taky do Hradce k Jirkovi Hejdů - mě teda za 1100 Kč. Dofukujem pravidelně ca každý 2 roky a pokaždý je ta změna znát. Myslela jsem, že nazpátek jedu ve vznášedlu. On teda kouli napřed vypustí a pak naplní celou znova, ale nevidim v tom žádnej problém. Jezdíme tam už 8 let.
Simča má pravdu, hlavní je že houpe. V podstatě kdyby koule chodili na pytel sr****, je to fuk. Mě to teď taky čeká, ale na rozdíl od vás, já musím dát plnit gule do momentálně šesti vozů. tak to bude darda. U mě to je jedenkráte, citroen Xm a pět Bx. Apropo PaM, kolik mi uděláš cenu???????
Simča má pravdu, hlavní je že houpe. V podstatě kdyby koule chodili na pytel sr****, je to fuk. Mě to teď taky čeká, ale na rozdíl od vás, já musím dát plnit gule do momentálně šesti vozů. tak to bude darda. U mě to je jedenkráte, citroen Xm a pět Bx. Apropo PaM, kolik mi uděláš cenu???????
jak tu uvádíte ty cifry kolik se ujede na jedno dofouknutí aj. tak já mám asi divné auto sem jej v roce 2003 dostal od tchána a svíčky jsem měnil cca po 60 -65 tis asi a koule jsem já ještě nefoukal a mám najeto cca 90 tis. km ale už se na to chystám. Nahoru a dolů chodí docela ok ale jízda už je malinko tužší Brnknu asi PaM
jak tu uvádíte ty cifry kolik se ujede na jedno dofouknutí aj. tak já mám asi divné auto sem jej v roce 2003 dostal od tchána a svíčky jsem měnil cca po 60 -65 tis asi a koule jsem já ještě nefoukal a mám najeto cca 90 tis. km ale už se na to chystám. Nahoru a dolů chodí docela ok ale jízda už je malinko tužší :-)) Brnknu asi PaM
Já byl první,Jinak je fakt, Bxka byly jeden čas hodnocena jako těžce bezporuchová auta. Z jednoho jsem vykostil svíce v takovém stavu, že mi to hlava nebrala. Střední elektroda byla odhořelá asi tak jeden až jeden a půl milimetru pod hranu vnitřního izolátoru a ten pán co mu to patřilo se semnou ještě hádal že jsou gut, protože pálí, a citroen upaluje stočtyřicet na půl plynu.
Já byl první,Jinak je fakt, Bxka byly jeden čas hodnocena jako těžce bezporuchová auta. Z jednoho jsem vykostil svíce v takovém stavu, že mi to hlava nebrala. Střední elektroda byla odhořelá asi tak jeden až jeden a půl milimetru pod hranu vnitřního izolátoru a ten pán co mu to patřilo se semnou ještě hádal že jsou gut, protože pálí, a citroen upaluje stočtyřicet na půl plynu.
No já je měnil jen proto že jsem chtěl trochu lepší ty co jsem vyndal byly krásně suché a ok. Apropo jsme mimo téma tak bacha aby nás zase někdo nesepsul )
No já je měnil jen proto že jsem chtěl trochu lepší ty co jsem vyndal byly krásně suché a ok. Apropo jsme mimo téma tak bacha aby nás zase někdo nesepsul :-)))
poteklé můžou snad jen být v okamžiku kdy je vadné těsnění mezi koulí a pístnicí.
poteklé můžou snad jen být v okamžiku kdy je vadné těsnění mezi koulí a pístnicí.
a ja si myslim ze at uz REPASOVANE nebo jenom DOFOUKNUTE, jsou patovi koule ty nejlepsi, protoze se nam o ne pekne stara a vubec nejsou potecene, natoz ohorele atd..... a navic krasne houpou coz je u vetsiny Citroenu celkem podstatne
a ja si myslim ze at uz REPASOVANE nebo jenom DOFOUKNUTE, jsou patovi koule ty nejlepsi, protoze se nam o ne pekne stara a vubec nejsou potecene, natoz ohorele atd..... a navic krasne houpou coz je u vetsiny Citroenu celkem podstatne ;-)
Lenine, jestli máš na předních koulích 90tis bez dofuku, tak to na tom nebudou už asi moc dobře... být tebou bych moc neotálel ...
Čerte, cena za dementovanou kouli je nahoře vlákna
Při takovém množství ti nabízím spešl cenu , a každou Xtou kouli zdarma jako bonus zbytek dohodnem founem.
Lenine, jestli máš na předních koulích 90tis bez dofuku, tak to na tom nebudou už asi moc dobře... být tebou bych moc neotálel ...
Čerte, cena za dementovanou kouli je nahoře vlákna :-)
Při takovém množství ti nabízím spešl cenu , a každou Xtou kouli zdarma jako bonus :-) zbytek dohodnem founem.
To PaM no já vím je to docela mazec ale mě nepřijde že by byly koule hyn. Dám vědět co nejdřív.
To PaM no já vím je to docela mazec ale mě nepřijde že by byly koule hyn. Dám vědět co nejdřív.
teď jsem přije z J. Hradce od p. Hejdy a doplnil mi dusík do koulí za 1100 Kč. Bezva servis
teď jsem přije z J. Hradce od p. Hejdy a doplnil mi dusík do koulí za 1100 Kč. Bezva servis
Vidíte já doporučuji p.Hejdu a Vy jej znáte a jezdíte k němu na dofuk.Když jsem se jej ptal na cenu tak to ještě bylo za litr,je to asi rok a půl zpět.Jezdí k němu i ldi co nejsou ani na tomto klubu ani na druhém bx clubu.Ani o těchto clubech neví (jeden již ano,řekl jsem mu o tom).
Vidíte já doporučuji p.Hejdu a Vy jej znáte a jezdíte k němu na dofuk.Když jsem se jej ptal na cenu tak to ještě bylo za litr,je to asi rok a půl zpět.Jezdí k němu i ldi co nejsou ani na tomto klubu ani na druhém bx clubu.Ani o těchto clubech neví (jeden již ano,řekl jsem mu o tom).
Právě jsem se vrátil z"hradu",kde jsem si nechal přeměřit a dofoulknout koule ze dvou BXek.Na jednom jsem je dofukoval téměř přesně před rokem(asi před 15 000km).Ty byly úplně v pohodě ani se nemusely dofukovat.Na druhém jsme si trošku zařádily,ale spokojenost.Takže dofukovat,nic tím nepokazíte!
Právě jsem se vrátil z"hradu",kde jsem si nechal přeměřit a dofoulknout koule ze dvou BXek.Na jednom jsem je dofukoval téměř přesně před rokem(asi před 15 000km).Ty byly úplně v pohodě ani se nemusely dofukovat.Na druhém jsme si trošku zařádily,ale spokojenost.Takže dofukovat,nic tím nepokazíte!
pate, tak během 14ti dní sa zastavím na ten dofuk,vidím že sa tu rozjela docela dobrá debata,asi sem pichl do vosího hnízda a každý si hájí svoje,ale tak to má byt,po tom co sem si tady přečetl usuzuji,že tomu rozumíš a je na tebe spoleh,tak zatim
pate, tak během 14ti dní sa zastavím na ten dofuk,vidím že sa tu rozjela docela dobrá debata,asi sem pichl do vosího hnízda a každý si hájí svoje,ale tak to má byt,po tom co sem si tady přečetl usuzuji,že tomu rozumíš a je na tebe spoleh,tak zatim
Diesel: u mě stojí komplet dofouknutí Bx - 5 koulí s měřením, montáží atd. ... celková cena 870,-
Diesel: u mě stojí komplet dofouknutí Bx - 5 koulí s měřením, montáží atd. ... celková cena 870,-
Na jaře (únor?) jsem si dotáhla vrak - mimo jiné se plnily koule (tedy, ony samy ne, to Pam ) Jejich minulost tehdy neznámá, jejich nynější budoucnost již ovšem ano....
Centrálku záměrně vynechávám, tu jsme v průběhu vyměnili - chudák nezvládla cestu po břiše z PL bez hydry
První kontrola proběhla po 40 tisících před prázdninami - vše OK, bez dofuku. Vysvětlení - najela jsem to moc rychle, nestihly koule ztratit tlak
Druhá kontrola nyní a to po 70 tisících:
Zadní - minimální ztráta tlaku a tak zpět na auto, přední jedna tlak 31, druhá okolo 25. (Pam může upřesnit), tak tam by byl dofuk.
Vysledek více než slušný, ne?
Na jaře (únor?) jsem si dotáhla vrak - mimo jiné se plnily koule (tedy, ony samy ne, to Pam ) Jejich minulost tehdy neznámá, jejich nynější budoucnost již ovšem ano....
Centrálku záměrně vynechávám, tu jsme v průběhu vyměnili - chudák nezvládla cestu po břiše z PL bez hydry :-(
První kontrola proběhla po 40 tisících před prázdninami - vše OK, bez dofuku. Vysvětlení - najela jsem to moc rychle, nestihly koule ztratit tlak :-D
Druhá kontrola nyní a to po 70 tisících:
Zadní - minimální ztráta tlaku a tak zpět na auto, přední jedna tlak 31, druhá okolo 25. (Pam může upřesnit), tak tam by byl dofuk.
Vysledek více než slušný, ne?
já dofukoval koule někdy v roce 2004 a jsou asi dobře vyrobený protože hooodně opravářů svorně tvrdí že auto jak na předku tak na zadku je auto supr.
já dofukoval koule někdy v roce 2004 a jsou asi dobře vyrobený protože hooodně opravářů svorně tvrdí že auto jak na předku tak na zadku je auto supr.