no jo, já místo času jsem zvyklá měřit podle ujetých km - to co to auto se mnou zažije za rok, by jinde trvalo pár let
ale hlavně jsem tím chtěla říct - dofuk ano, v klidu, ušetří to peníze, jen je potřeba vybrat kde a u koho
no jo, já místo času jsem zvyklá měřit podle ujetých km - to co to auto se mnou zažije za rok, by jinde trvalo pár let ;-)
ale hlavně jsem tím chtěla říct - dofuk ano, v klidu, ušetří to peníze, jen je potřeba vybrat kde a u koho :palec
vec penez nic vic .... nejsou penize = dofuk ano, jsou penize = dofuk ne ...
vec penez nic vic .... nejsou penize = dofuk ano, jsou penize = dofuk ne ...
Nová koule cena cca 1300,- tlak 55bar, po 60 000Km -> tlak 30bar
je to koule s jasnou historii... prokazatelně neklesl tlak na kritickou hranici pro poškození membrány ... potom se dofoukne´.
Dofouknutá koule cena cca 150,- tlak 55bar, po 60 000Km -> tlak 30 bar ...
Tak mám koupit nové ??? a koule s 30bar vyhodit ???
Nebo to budu jezdit do konce, pohoda jako v Ochcávce, záda v háji, než se protrhne membrána ??
JEN na přední nápravě úspora dofukem 2300,- a stále výtečný komfort odpružení Citroën - a to nemluvím o průběžné kontrole rozvodů hydry při dofuku a doladění dalších 250miliónů drobností..........
Nová koule cena cca 1300,- tlak 55bar, po 60 000Km -> tlak 30bar
je to koule s jasnou historii... prokazatelně neklesl tlak na kritickou hranici pro poškození membrány ... potom se dofoukne´.
Dofouknutá koule cena cca 150,- tlak 55bar, po 60 000Km -> tlak 30 bar ...
Tak mám koupit nové ??? a koule s 30bar vyhodit ???
Nebo to budu jezdit do konce, pohoda jako v Ochcávce, záda v háji, než se protrhne membrána ??
JEN na přední nápravě úspora dofukem 2300,- a stále výtečný komfort odpružení Citroën - a to nemluvím o průběžné kontrole rozvodů hydry při dofuku a doladění dalších 250miliónů drobností..........
Kazdy sveho stesti strujce ... videl sem plnenky co vydrzeli strasne veci a videl jsem plnenky s "jasnou historii" co prdli za jizdy ... Jinak mne nova koule po 40 000km ukazovala 95% puvodniho tlaku ... to len detail ... mozna dofouknout jeden krat kouli co sem si koupil ja a vim co je zac ... kdyz je krize v penezence ... jinak ne ... proste se mam prilis rad na to riskovat kvuli par korunam.
eda: ty delej co uznas za vhodne, kdyz ti milion krat dofouknuta, prevrtana a na 1000 autech zjezdena koule prdne za jizdy doufam ze nebudu kolem ...
Kazdy sveho stesti strujce ... videl sem plnenky co vydrzeli strasne veci a videl jsem plnenky s "jasnou historii" co prdli za jizdy ... Jinak mne nova koule po 40 000km ukazovala 95% puvodniho tlaku ... to len detail ... mozna dofouknout jeden krat kouli co sem si koupil ja a vim co je zac ... kdyz je krize v penezence ... jinak ne ... proste se mam prilis rad na to riskovat kvuli par korunam.
eda: ty delej co uznas za vhodne, kdyz ti milion krat dofouknuta, prevrtana a na 1000 autech zjezdena koule prdne za jizdy doufam ze nebudu kolem ...
neboj Tiefe, po Praze jezdím jen dvakrát do měsíce, tak snad ne......
Zatím jsem měla stěstí na dofuk a to i koulí bez historie, co vydrželi taky "strašné" věci - třeba skákání přejezdu ve 130 a tak . Po 40.000 km proběhla kontrola a šli zpátky na auto bez dofuku - takže to co tvoje nová.......
Hele, moc jezdím a zaplnit si půdu koulemi s tlakem okolo 30 a furt kupovat nové...... Těch peněz a těch koulí ........ navíc jako ženskou a to poněkud "větších" rozměrů vždy potěší, když s dofukem, či pouhou kontrolou někdo vleze do jámy, prošmejdí auto ze spodu, kam se jinak vleze maximálně somálec, vše překontroluje a já mohu s klidným srdcem zase jezdit a jezdit a jezdit
A poslouchej - slyšela jsem různé věci, ale prdlá koule za jízdy.............. jo, ruplá menbrána, tak to ano, ale to ohrozí pouze mě - přestanu se houpat.........
:-) neboj Tiefe, po Praze jezdím jen dvakrát do měsíce, tak snad ne......
Zatím jsem měla stěstí na dofuk a to i koulí bez historie, co vydrželi taky "strašné" věci - třeba skákání přejezdu ve 130 a tak :-o. Po 40.000 km proběhla kontrola a šli zpátky na auto bez dofuku - takže to co tvoje nová.......
Hele, moc jezdím a zaplnit si půdu koulemi s tlakem okolo 30 a furt kupovat nové...... Těch peněz a těch koulí ........ navíc jako ženskou a to poněkud "větších" rozměrů vždy potěší, když s dofukem, či pouhou kontrolou někdo vleze do jámy, prošmejdí auto ze spodu, kam se jinak vleze maximálně somálec, vše překontroluje a já mohu s klidným srdcem zase jezdit a jezdit a jezdit :palec
A poslouchej - slyšela jsem různé věci, ale prdlá koule za jízdy.............. jo, ruplá menbrána, tak to ano, ale to ohrozí pouze mě - přestanu se houpat.........
Jasne, takze plnenky su lepsi jak nove - tutiz nema vyznam aby sme dele na tu temu diskutovali ... predpokladam ze kupujes jete pneumatiky protoze jsou lepsi ako nove ... jety olej protoze je lepsi nez novy, jete filtre protoze jsou lepsi ako nove ...
inak rupla koule = rupla membrana = auto ktere je spatne ovladatelne ... auto ktere je nebezpecne pro kazdeho ... nejenom pro ridice ... ale to bude asi o zodpovednosti ze ano ???
Jasne, takze plnenky su lepsi jak nove - tutiz nema vyznam aby sme dele na tu temu diskutovali ... predpokladam ze kupujes jete pneumatiky protoze jsou lepsi ako nove ... jety olej protoze je lepsi nez novy, jete filtre protoze jsou lepsi ako nove ...
inak rupla koule = rupla membrana = auto ktere je spatne ovladatelne ... auto ktere je nebezpecne pro kazdeho ... nejenom pro ridice ... ale to bude asi o zodpovednosti ze ano ???