Prosim o radu,vymenil jsem skoro vsechny cepy i loziska v kolech a porad mi neco triska. Byl jsem na i stk nemohli nic zjistit,az na vytrasadlech mi zjistil tlumic,ucinnost 48%.Tak jsme zvedli auto a tlumic ma vuli.Pri stlaceni ok,ale po prudkem pusteni kola lupne.Taktez kdyz auto stoji na kolech a zacloumam s kouli tak v nem lupe a je vule.Co stim delat?Diky za pomoc.
Prosim o radu,vymenil jsem skoro vsechny cepy i loziska v kolech a porad mi neco triska. Byl jsem na i stk nemohli nic zjistit,az na vytrasadlech mi zjistil tlumic,ucinnost 48%.Tak jsme zvedli auto a tlumic ma vuli.Pri stlaceni ok,ale po prudkem pusteni kola lupne.Taktez kdyz auto stoji na kolech a zacloumam s kouli tak v nem lupe a je vule.Co stim delat?Diky za pomoc.
Dle toho co píšeš bych spíše řekl,že máš špatné uložení pístnice.Pokud je toto OK tak dofuk koule a event.výměnu pístnice.Tedy pokud se jedná o auto co máš napsané ve svém profilu,tj BX.Soudím dle svého býv.auta-koule totálně KO,na pístnici po prasknutí přepadu za cca 2min.litr LHM v čudu a nic nelupalo,jen nepružilo.
Dle toho co píšeš bych spíše řekl,že máš špatné uložení pístnice.Pokud je toto OK tak dofuk koule a event.výměnu pístnice.Tedy pokud se jedná o auto co máš napsané ve svém profilu,tj BX.Soudím dle svého býv.auta-koule totálně KO,na pístnici po prasknutí přepadu za cca 2min.litr LHM v čudu a nic nelupalo,jen nepružilo.
no taky se da koupit jine hydr. nohy, ale divam se ze pises skoro vsechny cepy napis ktere si nevymenil bo otec mel v haji jeden cep ridici a tlukalo to pri vetsich narazech
no taky se da koupit jine hydr. nohy, ale divam se ze pises skoro vsechny cepy napis ktere si nevymenil bo otec mel v haji jeden cep ridici a tlukalo to pri vetsich narazech
na podzím jsem vyměnil na předku všechno,ale jakmile vjedu na nerovnosti(kočičí hlavy a pod.) je to jak v autě s vymlacenejma tlumičema tak už nevim co dal
na podzím jsem vyměnil na předku všechno,ale jakmile vjedu na nerovnosti(kočičí hlavy a pod.) je to jak v autě s vymlacenejma tlumičema tak už nevim co dal
Čo uloženie stabilizátora?
Starší typ (myslím že Vilov prípad) má stabilizátor uložený v kuželíkových ložiskách, novší typ v silentblokoch.
Čo uloženie stabilizátora?
Starší typ (myslím že Vilov prípad) má stabilizátor uložený v kuželíkových ložiskách, novší typ v silentblokoch.
Yarine,
neglgé tolik to jehličí ...
Starší Bx má na ložiskách přední ramena a ne stabilizátor. Stabilizátor má v plastotovým bazmeku ve tvaru dělené polokoule sevřené v hliníkovým futrále a tlačené pružinou ...
Jo jo, pěkně to umí klepat
Yarine,
neglgé tolik to jehličí ...
Starší Bx má na ložiskách přední ramena a ne stabilizátor. Stabilizátor má v plastotovým bazmeku ve tvaru dělené polokoule sevřené v hliníkovým futrále a tlačené pružinou ...
Jo jo, pěkně to umí klepat :-)
na mem jedničkovém bx je už novější nápravnice bez ložisek v ramenou takže to bude nejpíš ten stabilizátor ten je
ještě puvodní
na mem jedničkovém bx je už novější nápravnice bez ložisek v ramenou takže to bude nejpíš ten stabilizátor ten je
ještě puvodní
Ak som zavádzal tak sorry, vychádzal som z informácie v "Jak na to", str. 126, obr. 198. Pod por. č. 1 je tam zakreslené nejaké ložisko.
Ale myslím že to teraz nie je podstatné. Dôležuitejšia je info, že toto "uloženie" stabilizátora je potencionálnym zdrojom rachotu
Ak som zavádzal tak sorry, vychádzal som z informácie v "Jak na to", str. 126, obr. 198. Pod por. č. 1 je tam zakreslené nejaké ložisko.
Ale myslím že to teraz nie je podstatné. Dôležuitejšia je info, že toto "uloženie" stabilizátora je potencionálnym zdrojom rachotu:-)