Zdravím. Dneska jsem vyměnil motor (zase) ve svým miláčkovi. Teď už codí normálně, ale prozměnu začala zlobit hydraulika. Nechce se zvedat předek a zadek se zase zvedá do montážní polohy. Vypadá to sice zajímavě, ale radši bych byl, kdyby to fungovalo normálně...Manuální regulaci vejšky jsem nastavoval a korektor už jsem taky měnil, tak nevím.
Zdravím. Dneska jsem vyměnil motor (zase) ve svým miláčkovi. Teď už codí normálně, ale prozměnu začala zlobit hydraulika. Nechce se zvedat předek a zadek se zase zvedá do montážní polohy. Vypadá to sice zajímavě, ale radši bych byl, kdyby to fungovalo normálně...Manuální regulaci vejšky jsem nastavoval a korektor už jsem taky měnil, tak nevím.
urcite si nastavoval tu tycku co je pod autem na predni naprave? bo jak sem menil napravu tak jsem to musel nastavovat dvakrat nez jsem na to prisel a nebo pokud to mas tak zkontroluj mnozstvi lhm a nebo ovzdusni to na centralni kouli je sroub mirne ho povol a ovzdusni pak uvidis
urcite si nastavoval tu tycku co je pod autem na predni naprave? bo jak sem menil napravu tak jsem to musel nastavovat dvakrat nez jsem na to prisel a nebo pokud to mas tak zkontroluj mnozstvi lhm a nebo ovzdusni to na centralni kouli je sroub mirne ho povol a ovzdusni pak uvidis
Všechno jsem to udělal ale zkusím ještě jednou nastavit tu manualní regulaci výšky. Jinak díky.
Všechno jsem to udělal ale zkusím ještě jednou nastavit tu manualní regulaci výšky. Jinak díky.
Nejdřív musíš nastavit automatickou výšku a pak teprve manuální... Zkus rukou zatlačit na korektor a musí reagovat, pokud ne, chyba je někde v něm - možná špatně zapojený, když si ho měnil...
Nejdřív musíš nastavit automatickou výšku a pak teprve manuální... Zkus rukou zatlačit na korektor a musí reagovat, pokud ne, chyba je někde v něm - možná špatně zapojený, když si ho měnil...
Tak jsem zkusil nastavit automatickou regulaci výšky a samozřejmě je problém (nekonečný) v tom mým výfuku. Když jsem povolil tu sponu na stabilizátoru, tak v těch táhlech bylo od toho vejfuku takový napětí, že vystřelili a spona se otočila o 90° na druhou stranu než na kterou bych potřeboval.
Tak jsem zkusil nastavit automatickou regulaci výšky a samozřejmě je problém (nekonečný) v tom mým výfuku. Když jsem povolil tu sponu na stabilizátoru, tak v těch táhlech bylo od toho vejfuku takový napětí, že vystřelili a spona se otočila o 90° na druhou stranu než na kterou bych potřeboval.