zo zadnej piestnice ide taka tycka do ramena niejakym zazrakom sa mi odlomila a vyplulo mi cele vnutro piestnice von aj vsetku lhm
kto mi poradi ako to co najednoduhsie opravym niejaky postup rozobratia ci musi ist cele rameno von...
alebo ako vytiaknem komplet zadny tlmic...
no proste aby som nerozobral celu napravu a nakoniec zistim ze stacilo povolit dve skrutky
vopred dakujem
zo zadnej piestnice ide taka tycka do ramena niejakym zazrakom sa mi odlomila a vyplulo mi cele vnutro piestnice von aj vsetku lhm :(
kto mi poradi ako to co najednoduhsie opravym niejaky postup rozobratia ci musi ist cele rameno von...
alebo ako vytiaknem komplet zadny tlmic...
no proste aby som nerozobral celu napravu a nakoniec zistim ze stacilo povolit dve skrutky
vopred dakujem
odšroubuj kouli, za ní e zajišťovací perko a plech. Ten vyndej , odpoj trubičku , perko co drží tyčku - bude zarezlá a celej válec vytahneš ven směrem dopředu.de to vykličkovat bez dem ramene.
odšroubuj kouli, za ní e zajišťovací perko a plech. Ten vyndej , odpoj trubičku , perko co drží tyčku - bude zarezlá a celej válec vytahneš ven směrem dopředu.de to vykličkovat bez dem ramene.
takze piestnicu sa mi nepodarilo vytiahnut lebo sa mi hibala cela aj s gulov ale podarilo sami vlozit piest nazat a vymenit odlomenu tycku ale este mam rostrhanu manzetu kym nezozeniem novu tak budem musiet jazdit takto
takze piestnicu sa mi nepodarilo vytiahnut lebo sa mi hibala cela aj s gulov ale podarilo sami vlozit piest nazat a vymenit odlomenu tycku ale este mam rostrhanu manzetu kym nezozeniem novu tak budem musiet jazdit takto :(
tú tyčku si dúfam zaistil v ramene, podla mňa ti ju polamalo preto lebo nebola zaistená.
tú tyčku si dúfam zaistil v ramene, podla mňa ti ju polamalo preto lebo nebola zaistená.
odlomila sa ta gulicka co je na konci protikus ostal v ramene a samozrejme ze to bolo zaistene aj som to zaistil
odlomila sa ta gulicka co je na konci protikus ostal v ramene a samozrejme ze to bolo zaistene aj som to zaistil
No když sem si dělal trubky na bxku, takm sem vyndával celý zadní pístnice a čistil sem je. pokud vypustíš tlak z auta a spadne na zem tak se hejbe pístnice i s koulí teda pokud není zareznutá. tak sem to udělal tak že sem si to natlakoval, povolil sem si kouli abych to pak po vypuštění tlakunormálně rukou odmontoval. někdy se taky stane že je trubka jdoucí do pístnice zareznutý v závitu nebo už někdo před tebou ohulil závit a klíč to nebere, tak jedině ucvaknout a ten plech za tím pérkem se musí trochu ohnout aby se to dalo vyndat protože, to neproleze přes ten přečnívající kousek co zbyde po dcvaknutí trubky. většinou se to pak z pístnice normálně odšroubuje golou nebo trhákem. hodně zdaru. jinka já už mám manžety taky docela špatný. kupoval sem v citroenu nový a stály mě něco lehce přes 400,- jedna. ještě je mám v kufru a přemýšlím kde a jak to udělám protože nemám jamu jedině že bych to vzal do práce o víkndu na rampu
No když sem si dělal trubky na bxku, takm sem vyndával celý zadní pístnice a čistil sem je. pokud vypustíš tlak z auta a spadne na zem tak se hejbe pístnice i s koulí teda pokud není zareznutá. tak sem to udělal tak že sem si to natlakoval, povolil sem si kouli abych to pak po vypuštění tlakunormálně rukou odmontoval. někdy se taky stane že je trubka jdoucí do pístnice zareznutý v závitu nebo už někdo před tebou ohulil závit a klíč to nebere, tak jedině ucvaknout a ten plech za tím pérkem se musí trochu ohnout aby se to dalo vyndat protože, to neproleze přes ten přečnívající kousek co zbyde po dcvaknutí trubky. většinou se to pak z pístnice normálně odšroubuje golou nebo trhákem. hodně zdaru. jinka já už mám manžety taky docela špatný. kupoval sem v citroenu nový a stály mě něco lehce přes 400,- jedna. ještě je mám v kufru a přemýšlím kde a jak to udělám protože nemám jamu :( jedině že bych to vzal do práce o víkndu na rampu :)