tiež nie som si istý ale dedukujem-jedna trubka prívod LHM a dve trubky dopredu na brzdiče a dve dozadu
tiež nie som si istý ale dedukujem-jedna trubka prívod LHM a dve trubky dopredu na brzdiče a dve dozadu :-P
Dozadu vede jen jedna trubka, u nápravnice se dělí téčkem pro oba třmeny...
Dozadu vede jen jedna trubka, u nápravnice se dělí téčkem pro oba třmeny...
privod tlaku do prednych brzd, vystup na predne brzdy(2 trubky )
privod tlaku do zadnych brzd, vystup na zadne brzdy(2 trubky )
spatecka ( tlusta hadica )
odpad ( tenka hadicka )
( bez zaruky, pisu to zpameti )
privod tlaku do prednych brzd, vystup na predne brzdy(2 trubky )
privod tlaku do zadnych brzd, vystup na zadne brzdy(2 trubky )
spatecka ( tlusta hadica )
odpad ( tenka hadicka )
( bez zaruky, pisu to zpameti :-) )
no tak do brzdového válce cedou stoprocentně 4trubky a 2přepady. z toho brzdového válce sou dvě vedený na zadek a dvě zůstávají na předek a celkem jich dozadu pod prahem valí 4 trubky nemám u sebe auti, tak se nemůžu kouknout možná bych si i vzpomněl která kam de, ale musel bych hodně přemýšlet
no tak do brzdového válce cedou stoprocentně 4trubky a 2přepady. z toho brzdového válce sou dvě vedený na zadek a dvě zůstávají na předek a celkem jich dozadu pod prahem valí 4 trubky ;-) nemám u sebe auti, tak se nemůžu kouknout možná bych si i vzpomněl která kam de, ale musel bych hodně přemýšlet :D
tak sem na to kouknul a z brzdového válce vede jedna do rozvodky zadních brzd, jedna do rozvodky pro pérování, jedna do rozvodky pro přední brzdy a jedna do bezpečnostního ventilu co je kousek pod brzdovým válcem. (dozadu pak ještě valí z bezpečáku do korektoru a z korektoru přepad dopředu
tak sem na to kouknul a z brzdového válce vede jedna do rozvodky zadních brzd, jedna do rozvodky pro pérování, jedna do rozvodky pro přední brzdy a jedna do bezpečnostního ventilu co je kousek pod brzdovým válcem. (dozadu pak ještě valí z bezpečáku do korektoru a z korektoru přepad dopředu :))
presne ako som napisal hore dva privody tlaku, dva vystupy do brzd a dve hadice
presne ako som napisal hore :) dva privody tlaku, dva vystupy do brzd a dve hadice :-D
ked sme už pri tých trubkách, skúšal niekto a reálne aj otestoval prepojenie trubiek na novšom type brzd. valca na starý spôsob ??? lebo niečo sa tu o tom popísalo, ale nejaké skúsenosti xýbajú, či sa to osvedčilo aj po dlhšom používaní a tak...
ked sme už pri tých trubkách, skúšal niekto a reálne aj otestoval prepojenie trubiek na novšom type brzd. valca na starý spôsob ??? lebo niečo sa tu o tom popísalo, ale nejaké skúsenosti xýbajú, či sa to osvedčilo aj po dlhšom používaní a tak...
jo mám to zapojené jako starej Robert říkal že pokud je zapojenej jako novej je tam nenší díra na zadek tudíš asi i menší tlak někde to tu je.
jo mám to zapojené jako starej Robert říkal že pokud je zapojenej jako novej je tam nenší díra na zadek tudíš asi i menší tlak někde to tu je.
No a ake to je ??? brzdi to lepsie ??? Lebo ja som zalozil uplne novy brzd. valec a nejako vysledky nie sa...
a to som vycistil zadne brzdy - kompletna rozborka a odvzusnenie.... kotúče sú ako nové, aj platničky (zjavne to moc nebrzdí), tak teraz zháňam skúsenosti, či pomôže to prepojenie...
No a ake to je ??? brzdi to lepsie ??? Lebo ja som zalozil uplne novy brzd. valec a nejako vysledky nie sa...
a to som vycistil zadne brzdy - kompletna rozborka a odvzusnenie.... kotúče sú ako nové, aj platničky (zjavne to moc nebrzdí), tak teraz zháňam skúsenosti, či pomôže to prepojenie...
Se starým typem brzdového válce by zadní brzdy měly začínat brzdit o trochu dřív než s novým typem... V reálu jsem ten rozdíl prakticky nepoznal, ale dával jsem použitý válec, takže těžko srovnávat...
Se starým typem brzdového válce by zadní brzdy měly začínat brzdit o trochu dřív než s novým typem... ;) V reálu jsem ten rozdíl prakticky nepoznal, ale dával jsem použitý válec, takže těžko srovnávat... :)
No skúste kuki obrázok čo mám v profile,.. je to vytiahnuté z "Jak na to...", ale proste tam sa mi to nezdá, podľa mňa je to tam zle nakreslené...
Podľa mňa, ak je šípkami naznačený smer prúdenia LHM pri práci valca, tak tie šípky sú úplne opačne... Ak by boli všetky opačne, tak by malo logiku vymeniť trubku z vývodu 7 za záslepku vo vývode 4 a zadok by mal brzdiť ináč... možno aj bez stlačenia pedálu : ))
No skúste kuki obrázok čo mám v profile,.. je to vytiahnuté z "Jak na to...", ale proste tam sa mi to nezdá, podľa mňa je to tam zle nakreslené...
Podľa mňa, ak je šípkami naznačený smer prúdenia LHM pri práci valca, tak tie šípky sú úplne opačne... Ak by boli všetky opačne, tak by malo logiku vymeniť trubku z vývodu 7 za záslepku vo vývode 4 a zadok by mal brzdiť ináč... možno aj bez stlačenia pedálu : ))
Mne prijde ze je to na tom obrazku nakreslene spravne ... a taky logicky ... ak to namiesto do 4 napojis do 7 je jasne ze reakcna doba zadnych brzd bude rychlejsia - kapalina cestuje kratsiu vzdialenost ...
Mne prijde ze je to na tom obrazku nakreslene spravne ... a taky logicky ... ak to namiesto do 4 napojis do 7 je jasne ze reakcna doba zadnych brzd bude rychlejsia - kapalina cestuje kratsiu vzdialenost ...
No... ako sa povie, nevyskúšaš nevieš, tak som to skúsil.. brzdy sú fakt akčnejšie.. dostavil sa silnejší brzdný účinok pri slabšom zošlapnutí brzd. pedála, pri silnejšom je to nezmenené, lebo tam sa už zadné brzdy pripojili aj pred tým...
Prvá časť plánu bola fajn, horšie je na tom to, že sa výdatne znížila doba spínania regulátora, ale ako všetko, tak aj toto má dve stránky veci... mám tam ale málo LHM, tak si možno občas prisaje vzduch a robí to psie kusy..
No... ako sa povie, nevyskúšaš nevieš, tak som to skúsil.. brzdy sú fakt akčnejšie.. dostavil sa silnejší brzdný účinok pri slabšom zošlapnutí brzd. pedála, pri silnejšom je to nezmenené, lebo tam sa už zadné brzdy pripojili aj pred tým...
Prvá časť plánu bola fajn, horšie je na tom to, že sa výdatne znížila doba spínania regulátora, ale ako všetko, tak aj toto má dve stránky veci... mám tam ale málo LHM, tak si možno občas prisaje vzduch a robí to psie kusy..