sem ti zapomněk napsat, že jestliže střeva nejdou ven, chce to nastříkat kvalitním penetrákem, sice WD, je dobré, ale slabé
sem ti zapomněk napsat, že jestliže střeva nejdou ven, chce to nastříkat kvalitním penetrákem, sice WD, je dobré, ale slabé:palec
já když sem kostku rozdělával poprvý, taky mi to vůbec nešlo. nevyskakovalo to, protože někdo předemnou tu kostku přestříkal, takže se to zalepilo (ale protýkala...). koupil sem si sadu s gumičkama a sítkama. sližil sem to, ale kostka už byla špatná, tak sem koupil jinou a předělal těsnění i sítka z té první. šlo to podle návodu Pat a Mat na pohodu, jen to chtělo trochu síly a bouchaní o pevný podklad aby vše to mělo vyskočit vyskočilo teď už si na to troufnu i bez návodu. na korektory se chystám po zimě
já když sem kostku rozdělával poprvý, taky mi to vůbec nešlo. nevyskakovalo to, protože někdo předemnou tu kostku přestříkal, takže se to zalepilo (ale protýkala...). koupil sem si sadu s gumičkama a sítkama. sližil sem to, ale kostka už byla špatná, tak sem koupil jinou a předělal těsnění i sítka z té první. šlo to podle návodu Pat a Mat na pohodu, jen to chtělo trochu síly a bouchaní o pevný podklad aby vše to mělo vyskočit vyskočilo ;-) teď už si na to troufnu i bez návodu. na korektory se chystám po zimě:-)
Pro Čerta - penetrák jsem měl od známýho nějakej fakt dost dobrej a nepomohl... A jelikož dělal mechoše v Tradu, tak mi později poradil nechat případně kostku na noc v naftě, ta se prý zaručeně dostane všude. Ale zatím jsem to nezkoušel.
Pro Čerta - penetrák jsem měl od známýho nějakej fakt dost dobrej a nepomohl... A jelikož dělal mechoše v Tradu, tak mi později poradil nechat případně kostku na noc v naftě, ta se prý zaručeně dostane všude. Ale zatím jsem to nezkoušel.
Nafta je dobrá, pertolej ještě lepší a penetrák co já používal byl od amíků jmenovalo se to WONDER, to byla síla, zarezlý šrouby z podvozku, který jsme tahali za pomocí autogenu a metrový trubky, šli normální ráčnou. Bohužel ho přestali dovážet kvůli hnacímu plynu, byl v tom freon. Ale kdyby ho někdo dokázal sehnat, bral bych. Ten fakt byl ze všech penetráků nejlepší.
Nafta je dobrá, pertolej ještě lepší a penetrák co já používal byl od amíků jmenovalo se to WONDER, to byla síla, zarezlý šrouby z podvozku, který jsme tahali za pomocí autogenu a metrový trubky, šli normální ráčnou. Bohužel ho přestali dovážet kvůli hnacímu plynu, byl v tom freon. Ale kdyby ho někdo dokázal sehnat, bral bych. Ten fakt byl ze všech penetráků nejlepší.
Asi před třemi lety měl známý nějaký podobný zázrak z depa, dělá u ČD fíru, ale jestli to bylo ono netuším
Asi před třemi lety měl známý nějaký podobný zázrak z depa, dělá u ČD fíru, ale jestli to bylo ono netuším
AHOJ skus kostku namočit přes noc do brzdove kapaliny fakt to pomaha mam to vyskousene a nebo do horke nafty a musi to ste kostky vyskakat.
AHOJ skus kostku namočit přes noc do brzdove kapaliny fakt to pomaha mam to vyskousene a nebo do horke nafty a musi to ste kostky vyskakat.:palec:palec:palec
Tak nevím, jestli nemám po kostce... Víčka 1 a 3 z návodu PaM zůstala viset zapadlá a ani za nic nejdou ven zbytek je vyčištěný a přetěsněný. Možná zkusím kostku smontovat a dát do auta, tlak možná víčka vrátí na místo ale nevím, co se mohlo stát uvnitř... je tam pružina, jestli už nebude unavená. víčka 4 a 6 šly podstatně méně zatlačit a kladly taky větší odpor, vyndat z pod nich pérovky byla docela alchymie, ale konstrukce obou vnitřních uspořádání je odlišná, tak netuším
Tak nevím, jestli nemám po kostce... Víčka 1 a 3 z návodu PaM zůstala viset zapadlá a ani za nic nejdou ven zbytek je vyčištěný a přetěsněný. Možná zkusím kostku smontovat a dát do auta, tlak možná víčka vrátí na místo ale nevím, co se mohlo stát uvnitř... je tam pružina, jestli už nebude unavená. víčka 4 a 6 šly podstatně méně zatlačit a kladly taky větší odpor, vyndat z pod nich pérovky byla docela alchymie, ale konstrukce obou vnitřních uspořádání je odlišná, tak netuším:nevim
Tak kostka je nejspíš definitivně po smrti a mojí vlastní blbostí, jsem totiž absolutní deb*l. Zkoušel jsem totiž, proč nejde víčko ven, a narval jsem tam druhý... Takže situace je taková - na jedné straně víčko, nejde ven, na druhé straně víčka dvě a ty už vůbec nejdou ven... Prostě dělat něco doma na koleně bez pořádného vybavení a dílny je o ničem. Zítra ještě zkusím zajít na vrakáč, jestli tam nebudou mít samotná víčka, čemuž nevěřím(mohl bych se tam sice podívat rovnou po kostce, ale když za kryt rozvoďáku tam chtěli 850,- tak si neumím ani představit, kolik by chtěli za kostku), protože asi jediná cesta, jak z toho ven, je odvrtat jedno víčko, vyndat střeva a ty dvě víčka na druhé straně vymlátit. Že jsem se na to nevyprdnul velebnosti...
Tak kostka je nejspíš definitivně po smrti a mojí vlastní blbostí, jsem totiž absolutní deb*l. Zkoušel jsem totiž, proč nejde víčko ven, a narval jsem tam druhý... Takže situace je taková - na jedné straně víčko, nejde ven, na druhé straně víčka dvě a ty už vůbec nejdou ven... Prostě dělat něco doma na koleně bez pořádného vybavení a dílny je o ničem. Zítra ještě zkusím zajít na vrakáč, jestli tam nebudou mít samotná víčka, čemuž nevěřím(mohl bych se tam sice podívat rovnou po kostce, ale když za kryt rozvoďáku tam chtěli 850,- tak si neumím ani představit, kolik by chtěli za kostku), protože asi jediná cesta, jak z toho ven, je odvrtat jedno víčko, vyndat střeva a ty dvě víčka na druhé straně vymlátit. Že jsem se na to nevyprdnul velebnosti...
A co takhle zajít někam do dílny, kde mají vzduchové vybavení, fouknout do díry naprosti víčkům trochu vzduchu a uvidíš, jak ti vystřelí...
A co takhle zajít někam do dílny, kde mají vzduchové vybavení, fouknout do díry naprosti víčkům trochu vzduchu a uvidíš, jak ti vystřelí... ;)
Tak vzduchem to vyrazit nešlo, musely by se zaslepit všechny otvory.... A na kolik vyjde nová kostka? Na vrakáči chtějí za všechno půlku, tak abych věděl, kolik maximálně můžou chtít...
Tak vzduchem to vyrazit nešlo, musely by se zaslepit všechny otvory.... A na kolik vyjde nová kostka? Na vrakáči chtějí za všechno půlku, tak abych věděl, kolik maximálně můžou chtít...
Dalle neblázni, všechno jde... Samozřejmě, že musíš zaslepit otvory, ale na to stačí prsty... Jinak mám pro Tebe vzkaz od PATaMATa, že máš sednout na vlak, dojet s kostkou do Brna a že prý Ti jí dá dohromady nebo najde jinou funkční...
Dalle neblázni, všechno jde... :-) Samozřejmě, že musíš zaslepit otvory, ale na to stačí prsty... :) Jinak mám pro Tebe vzkaz od PATaMATa, že máš sednout na vlak, dojet s kostkou do Brna a že prý Ti jí dá dohromady nebo najde jinou funkční... ;)
Já se jdu ještě mrknout na ten vrakáč, když nic nenajdu za rozumnou cenu, tak za ním zajedu, jsme taky v kontaktu.
Já se jdu ještě mrknout na ten vrakáč, když nic nenajdu za rozumnou cenu, tak za ním zajedu, jsme taky v kontaktu.
to muzes koupit rovnou jine BX na díly ne? vzdyt uz ted je cele auto otazka par tisíc a dílu tam budes mít haba dej
to muzes koupit rovnou jine BX na díly ne? vzdyt uz ted je cele auto otazka par tisíc a dílu tam budes mít haba dej
jj, to je pravda Jinak nakonec se mi kostku rozebrat povedlo, tak uvidím. Jedno víčko jsem musel provrtat, ale závitník, loctite a šroub to jistí, tak by mělo těsnit. Houpání zdar
jj, to je pravda:-)))) Jinak nakonec se mi kostku rozebrat povedlo, tak uvidím. Jedno víčko jsem musel provrtat, ale závitník, loctite a šroub to jistí, tak by mělo těsnit. Houpání zdar:palec
Už si připadám jako reportér Kostka je v autě a funguje , dokonce se mi poprvé za dva roky stalo, že po třech hodinách jsem přišel ke spuštěnému autu, nastartoval jsem, kontrolky zhasly a do půl minuty bylo auto zvednuté. No ještě to nechci zakřiknout, uvidím, jak se bude auto chovat ráno...
Už si připadám jako reportér:-)))) Kostka je v autě a funguje , dokonce se mi poprvé za dva roky stalo, že po třech hodinách jsem přišel ke spuštěnému autu, nastartoval jsem, kontrolky zhasly a do půl minuty bylo auto zvednuté. No ještě to nechci zakřiknout, uvidím, jak se bude auto chovat ráno...
No jo, snažím se Jinak ani ráno při -5 žádné extrémní problémy, sice jsem musel sešlápnout brzdu a pohnout volantem, ale kontrolky zhasly celkem ochotně a zvednuto bylo do dvou minut. Ještě minulý týden jsem musel Rudlu ukecávat skoro čtvrt hodiny za podobných podmínek.
No jo, snažím se ;-) Jinak ani ráno při -5 žádné extrémní problémy, sice jsem musel sešlápnout brzdu a pohnout volantem, ale kontrolky zhasly celkem ochotně a zvednuto bylo do dvou minut. Ještě minulý týden jsem musel Rudlu ukecávat skoro čtvrt hodiny za podobných podmínek.