Clovece neni to furt nejak hodne?? Ja nejpozdeji do 30 vterin po nastartovani odjizdim plne zvednuty...
Clovece neni to furt nejak hodne?? Ja nejpozdeji do 30 vterin po nastartovani odjizdim plne zvednuty...
No je to sice hodně, ale bylo i daleko hůř... Nejspíš už je i čerpadlo trochu unavený. V jiném příspěvku jsi psal o odvzdušnění brzdového válce, ten se odvzdušňuje kde? Vůbec o té možnosti nevím.
No je to sice hodně, ale bylo i daleko hůř... Nejspíš už je i čerpadlo trochu unavený. V jiném příspěvku jsi psal o odvzdušnění brzdového válce, ten se odvzdušňuje kde? Vůbec o té možnosti nevím.
E-e.. tam to neni... z hlavy si to nepamatuju, takze to nejdrive musim najit... mozna to mam u sebe v pocitaci doma a to ted nejsem....
E-e.. tam to neni... z hlavy si to nepamatuju, takze to nejdrive musim najit... mozna to mam u sebe v pocitaci doma a to ted nejsem....
Ahoj, třeba Vám to bude připadat jako pitomost, ale měl jsem podobný problém a vtip byl v tom, že jsem měl málo napnutý klíňák na hydr. čerpadle. Okem to skoro nebylo vidět i když jsme na to koukali za chodu, ale normálně se protáčel a čerpadlo se vlastně točilo o mnoho míň nežli motor. Proto to tak dlouho trvalo. Mám zkušenost, že většinou jsou to ty největší prkotiny, který by nás ani ve snu nenapadly
Ahoj, třeba Vám to bude připadat jako pitomost, ale měl jsem podobný problém a vtip byl v tom, že jsem měl málo napnutý klíňák na hydr. čerpadle. Okem to skoro nebylo vidět i když jsme na to koukali za chodu, ale normálně se protáčel a čerpadlo se vlastně točilo o mnoho míň nežli motor. Proto to tak dlouho trvalo. Mám zkušenost, že většinou jsou to ty největší prkotiny, který by nás ani ve snu nenapadly :-)
su dva druhy brzdovych ventilov. staršie prevedenie ma odvzdusnovak a novsie nema. ak nema staci len zadne brzdy odvzdusnit. ak ma odvzdusnuje sa prvy a potom zadne brzdy a to rovnakym sposobom. takze postup na zadne brzdy a brzdovy ventil. pri odvzdusnovani len ventilu netreba davat dolu kolesa. takze vozidlo vzadu podopriet, dolu kolesa, nasadit hadicky na odvzdusnovaky. paku regulacie vysky najprv do prednej polohy - vypustit tlak. potom paku uplne do zadnej polohy, stlacit pedal a nastartovat motor. pomocnik pomaly otvara odvzdusnovaky az kym netecie cista LHM.
su dva druhy brzdovych ventilov. staršie prevedenie ma odvzdusnovak a novsie nema. ak nema staci len zadne brzdy odvzdusnit. ak ma odvzdusnuje sa prvy a potom zadne brzdy a to rovnakym sposobom. takze postup na zadne brzdy a brzdovy ventil. pri odvzdusnovani len ventilu netreba davat dolu kolesa:-d. takze vozidlo vzadu podopriet, dolu kolesa, nasadit hadicky na odvzdusnovaky. paku regulacie vysky najprv do prednej polohy - vypustit tlak. potom paku uplne do zadnej polohy, stlacit pedal a nastartovat motor. pomocnik pomaly otvara odvzdusnovaky az kym netecie cista LHM.:palec
peta - klíňák mám napnutý dobře, vím, že u hydro čerpadla neplatí provis na prst, je napnutý na maximum.
hiero - tak to jsem v loji, nemám asistenta...
peta - klíňák mám napnutý dobře, vím, že u hydro čerpadla neplatí provis na prst, je napnutý na maximum.
hiero - tak to jsem v loji, nemám asistenta...
Stačí ti vzpěra z kufru zapřít o sedák a pedal a jde to v pohodě.
Sem na tom huř po dofouknotí zadních koulí a výměně centrálky a po přeskoušení předních maj 50 prej je to v toleranci mi po chvilce ztvrdne předek. Když je sundám a dam zpátky tak je to chvilku v pohodě a je jedno které to jsou ať zadní nebo přední prostě nevim co sti a dost mě to se..... Tak pokud někdo muže poradit nebo má nějakej nápad tak sem snim Díky
Stačí ti vzpěra z kufru zapřít o sedák a pedal a jde to v pohodě.
Sem na tom huř po dofouknotí zadních koulí a výměně centrálky a po přeskoušení předních maj 50 prej je to v toleranci mi po chvilce ztvrdne předek. Když je sundám a dam zpátky tak je to chvilku v pohodě a je jedno které to jsou ať zadní nebo přední prostě nevim co sti a dost mě to se..... Tak pokud někdo muže poradit nebo má nějakej nápad tak sem snim Díky
To je hodně divné, mě tuhl předek taky, ale měl jsem přidřené pístnice, stačilo stříknout trochu LHM do mazacích otvorů párkrát zvednout a spustit, a byl klid. Ale u tebe to vypadá na něco jiného.
To je hodně divné, mě tuhl předek taky, ale měl jsem přidřené pístnice, stačilo stříknout trochu LHM do mazacích otvorů párkrát zvednout a spustit, a byl klid. Ale u tebe to vypadá na něco jiného.
Tak jsem včera vyčistil veškáč na parkovišti v pohodě reakce okamžitá předek krásně měkej dneska po dojezdu do práce předek tuhej a reakce na odlehčení či zatížení velmi pomalá ktomu zánět uzlin a bolesti ledvin fak už mě to začíná srá..
Nevim kde je chyba.
Tak jsem včera vyčistil veškáč na parkovišti v pohodě reakce okamžitá předek krásně měkej dneska po dojezdu do práce předek tuhej a reakce na odlehčení či zatížení velmi pomalá ktomu zánět uzlin a bolesti ledvin fak už mě to začíná srá..
Nevim kde je chyba.
Vile, když jsi čistil korektor výšky, nezasekávala se ti náhodou ta osička uprostřed???? podle toho co píšeš, bych tipoval že ta osička je přidřená a korektor ti neodpouší tlak do vratného vedení, nenapadlo tě náhodou zkontrolovat průchodnost korektoru???
Vile, když jsi čistil korektor výšky, nezasekávala se ti náhodou ta osička uprostřed???? podle toho co píšeš, bych tipoval že ta osička je přidřená a korektor ti neodpouší tlak do vratného vedení, nenapadlo tě náhodou zkontrolovat průchodnost korektoru???:palec
Čerte ta osička jde zlehka žádne zasekavání jsem nezaznamenal ,když jsem ho vrátil tak to makalo uplně super reakce okamžitá. V tejnu se na to nedostanu brzo je tma a všechno v Praze musim dělat venku na ulici tak na to číhnu v sobotu jedině co mě napadá je ještě zkontrolovat vejšku
Čerte ta osička jde zlehka žádne zasekavání jsem nezaznamenal ,když jsem ho vrátil tak to makalo uplně super reakce okamžitá. V tejnu se na to nedostanu brzo je tma a všechno v Praze musim dělat venku na ulici tak na to číhnu v sobotu jedině co mě napadá je ještě zkontrolovat vejšku
Tak bych závadu hledal v odtokovém vedení z korektoru skrze takový to čůro do hadičky a do škopku. Někde špatně protéká LHM. To ti taky dělá to přizdvihování a tvrdost.
Tak bych závadu hledal v odtokovém vedení z korektoru skrze takový to čůro do hadičky a do škopku. Někde špatně protéká LHM. To ti taky dělá to přizdvihování a tvrdost.:palec
číhej, číhej, ale ne jako ta malá holčina v bakalářích, ta taky číhala, ale s nůžkama deštník
číhej, číhej, ale ne jako ta malá holčina v bakalářích, ta taky číhala, ale s nůžkama deštník:-)))):-))))
Číhat budu ,ale je to pakec to znova sundavat a z té zpatečky u toho čura to teče jak bejk.Zajímavé je že když vypustim tlak nebosundam koule odvzdušnim tak je to chvilku měké a po nějakym čase to ztuhne. Než jsem dal foukat zadek tak jsem tam dal co jsem doma našel na tu chvilku cca asi tejden a auti v pohodě krasně měkké po vrácení dofouknutech zadkach (u pana Rady) to začalo tvrnout měl jsem zato že přední maj asi malej tlak ale nemaj tak teď Čerta raď
Číhat budu ,ale je to pakec to znova sundavat a z té zpatečky u toho čura to teče jak bejk.Zajímavé je že když vypustim tlak nebosundam koule odvzdušnim tak je to chvilku měké a po nějakym čase to ztuhne. Než jsem dal foukat zadek tak jsem tam dal co jsem doma našel na tu chvilku cca asi tejden a auti v pohodě krasně měkké po vrácení dofouknutech zadkach (u pana Rady) to začalo tvrnout měl jsem zato že přední maj asi malej tlak ale nemaj tak teď Čerta raď :nevim
JE ale na vratce u škopku je koleno maá tam bejt kulička ja ji tam neměl tak sem ji tam dal a dneska po dojezdu domu jsem ji vyndal a uto se zdálo měkčí tak uvidim zejtra díky
JE ale na vratce u škopku je koleno maá tam bejt kulička ja ji tam neměl tak sem ji tam dal a dneska po dojezdu domu jsem ji vyndal a uto se zdálo měkčí tak uvidim zejtra díky
no ale ta s kuličkou by měla pouštět vzduch do kšand, napiš Pat a Matovi, ten ti to vysvětlí.
no ale ta s kuličkou by měla pouštět vzduch do kšand, napiš Pat a Matovi, ten ti to vysvětlí.:palec