Nevíte jak poznám, že mám nechat dofouknout koule - mám jen problém, že mi padá zadek tak po půl dni stání - to je prý asi brzdovým válcem, nebo možná centrální koulí. Takže nevím, jinak nemám žádný jiný problém
Nevíte jak poznám, že mám nechat dofouknout koule - mám jen problém, že mi padá zadek tak po půl dni stání - to je prý asi brzdovým válcem, nebo možná centrální koulí. Takže nevím, jinak nemám žádný jiný problém
Na stav centrální koule se dobádáš podle časového intervalu cvakání regulátoru, ne podle padání zadku. Další možností jak lze odhadnou stav centrálky je že vystoupíš z vozidla, chvíli počkáš až se vyrovnají výšky a opatrně se nahneš dovnitř, vypneš motor a páku dáš do nejvyšší polohy, jestliže začne stoupat, je koule v pořádku.
Na stav centrální koule se dobádáš podle časového intervalu cvakání regulátoru, ne podle padání zadku. Další možností jak lze odhadnou stav centrálky je že vystoupíš z vozidla, chvíli počkáš až se vyrovnají výšky a opatrně se nahneš dovnitř, vypneš motor a páku dáš do nejvyšší polohy, jestliže začne stoupat, je koule v pořádku.:-))
Děkuji za informace, po vypnutí motoru to jde docela pěkně nahoru a cvaká mi to tak jednou za 20vteřin, takže to nejspíš bude vše v pořádku. díky
Děkuji za informace, po vypnutí motoru to jde docela pěkně nahoru a cvaká mi to tak jednou za 20vteřin, takže to nejspíš bude vše v pořádku. díky:-p
To cvakani muze byt zavadejici. Kamaradovi odchazelo cerpadlo a cvakalo nejdriv jednou za minutu a pak uz ani moc necvakalo. Pak prestavalo fungovat servo a pak uz obcas za jizdy zacala problikavat stopka s vykricnikem. Lepsi je to zkouset prave metodou zvedani. Vypnout motor (vykricnik by nemel svitit, protoze v bezp. ventilu je tlaku dost) a dat auto o polohu vyse, nebo klidne do nejvyssi. Melo by se bez problemu zvednout a az se zvedne, tak pak se rozsviti vykricnik. Pak je centralni koule dobra.
U kouli perovacich se to poznat da, ale zalezi jak je kdo citlivy. Ja to kazde dva roky kontroluju, pripadne dofoukavam. Jakmile uz to poznam, koule maji pod 10bar a to uz je na me malo...
To cvakani muze byt zavadejici. Kamaradovi odchazelo cerpadlo a cvakalo nejdriv jednou za minutu a pak uz ani moc necvakalo. Pak prestavalo fungovat servo a pak uz obcas za jizdy zacala problikavat stopka s vykricnikem. Lepsi je to zkouset prave metodou zvedani. Vypnout motor (vykricnik by nemel svitit, protoze v bezp. ventilu je tlaku dost) a dat auto o polohu vyse, nebo klidne do nejvyssi. Melo by se bez problemu zvednout a az se zvedne, tak pak se rozsviti vykricnik. Pak je centralni koule dobra.
U kouli perovacich se to poznat da, ale zalezi jak je kdo citlivy. Ja to kazde dva roky kontroluju, pripadne dofoukavam. Jakmile uz to poznam, koule maji pod 10bar a to uz je na me malo...
Nazdar
A je mozne ze ked mi offne centralka mi zmizne kusol LHM? Mne to momentalne cvaka dost rychlo musim tu centralku vymenit ale z nicoho noc mi zmizlo trocha LHM a nic mi netecie. Pod autom je stale sucho.
Nazdar
A je mozne ze ked mi offne centralka mi zmizne kusol LHM? Mne to momentalne cvaka dost rychlo musim tu centralku vymenit ale z nicoho noc mi zmizlo trocha LHM a nic mi netecie. Pod autom je stale sucho.
Obsah akumulátoru je cca 400cm kubických, samozřejmě jestliže je koule s nízkým tlakem nebo už uplně bez tlaku, naplní se skoro celá olejem a proto ti olej ubyde. Defakto to je nejlepší cesta jak rozemlít silikonový měch v němž je dusíková náplň na švejžužu, které ti ještě přicpe systém.
Obsah akumulátoru je cca 400cm kubických, samozřejmě jestliže je koule s nízkým tlakem nebo už uplně bez tlaku, naplní se skoro celá olejem a proto ti olej ubyde. Defakto to je nejlepší cesta jak rozemlít silikonový měch v němž je dusíková náplň na švejžužu, které ti ještě přicpe systém.:-((((
nestras nestras idem hned objednat gulu. Tak ako hovoris dolial som cca 4-5dl. aku gulu mam vlastne kupit? myslim znacku
nestras nestras :) idem hned objednat gulu. Tak ako hovoris dolial som cca 4-5dl. aku gulu mam vlastne kupit? myslim znacku
sergio pýtaj si I.F.H.S. nie tecnosir je to repas!!! šak ale si tu dávnejšie písal že ti niekto centrálku menil nie ak sa dobre pamätám?
2 DVZ: ja ma centrálku nedávno dofúknutú a ked vypnem klúč tak výkričník svieti. to záleží aj od celkového stavu hydra podľa mna. každopádne nieje nič lepšie ako hned po vypnutí motora povoliť šróbu na regulátore tlaku a počúvať ako dlho syčí
sergio pýtaj si I.F.H.S. nie tecnosir je to repas!!! šak ale si tu dávnejšie písal že ti niekto centrálku menil nie ak sa dobre pamätám?
2 DVZ: ja ma centrálku nedávno dofúknutú a ked vypnem klúč tak výkričník svieti. to záleží aj od celkového stavu hydra podľa mna. každopádne nieje nič lepšie ako hned po vypnutí motora povoliť šróbu na regulátore tlaku a počúvať ako dlho syčí :-p ;-)
Odpoj si na chvíli kablík z čidla mazání motoru, je spřažen s kontrolkou hydrauliky přes diodu, takže ty zhasneš motor, v systému je tlak a ta kontrolka stejně svítí jelikož není tak v mazacím kanálku motoru.
Odpoj si na chvíli kablík z čidla mazání motoru, je spřažen s kontrolkou hydrauliky přes diodu, takže ty zhasneš motor, v systému je tlak a ta kontrolka stejně svítí jelikož není tak v mazacím kanálku motoru.:palec
Dopr..... mělo tam být tlak, a napsal jsem to slepičácky, prostě nastartuj bez kablíku na čidle mazání, to je ten za altíkem, chcípni, znova zapni zapalování a sleduj, bude-li tlak v hydrosystému nebude svítit, rozsvítí se po čase.
Dopr..... mělo tam být tlak, a napsal jsem to slepičácky, prostě nastartuj bez kablíku na čidle mazání, to je ten za altíkem, chcípni, znova zapni zapalování a sleduj, bude-li tlak v hydrosystému nebude svítit, rozsvítí se po čase.
Nazdarek
Ano menili mi ju ale nebola to nova gula ale uz pouzivanatakze nevedel som v akom je stave. Dokonca som ju aj dofukovat daval ale neviem co sa deje proste nejak sla do hajan. Aspom myslim ze je to ta gula ked mi cerpadlo cvaka ako dive. Mam ju dat este raz dofuknut alebo kaslat na to a kupit novu?
Nazdarek
Ano menili mi ju ale nebola to nova gula ale uz pouzivanatakze nevedel som v akom je stave. Dokonca som ju aj dofukovat daval ale neviem co sa deje proste nejak sla do hajan. Aspom myslim ze je to ta gula ked mi cerpadlo cvaka ako dive. Mam ju dat este raz dofuknut alebo kaslat na to a kupit novu?
Chcípni motor a povol ten ovzdušňovací štoub, jestli zasyčí, , tak ho utáhni a zkus znova nastartovat, nechat asi tak 4 minuty běžet, aby se natlakovala koule a chcípni,to. Po dvou, třech minutách to zkus tím odvzdušňovákem znova odpustit, jestli nezasyčí, protéká ti systém a výměnou koule nic nevyřešíš, pouze vyhodíš peníze.
Chcípni motor a povol ten ovzdušňovací štoub, jestli zasyčí, , tak ho utáhni a zkus znova nastartovat, nechat asi tak 4 minuty běžet, aby se natlakovala koule a chcípni,to. Po dvou, třech minutách to zkus tím odvzdušňovákem znova odpustit, jestli nezasyčí, protéká ti systém a výměnou koule nic nevyřešíš, pouze vyhodíš peníze.:-d
Kdyz ma prasklou membranu u koule, tak taky nic nezasyci a bude to kouli.. Takze v prve rade sundat kouli a muze to byt vyreseny problem. Dat novou IFHS a je to. Jinak kdyz je cerpadlo dobre, tak auto musi byt natlakovane do 20 vterin. Ja ho mam za necelych 15 vterin nahore.
Kdyz ma prasklou membranu u koule, tak taky nic nezasyci a bude to kouli.. Takze v prve rade sundat kouli a muze to byt vyreseny problem. Dat novou IFHS a je to. Jinak kdyz je cerpadlo dobre, tak auto musi byt natlakovane do 20 vterin. Ja ho mam za necelych 15 vterin nahore.
Padanie zadku môže spôsobovať aj únik kapaliny. Treba skontrolovať trubky a hadičky.
Padanie zadku môže spôsobovať aj únik kapaliny. Treba skontrolovať trubky a hadičky.
>
jasně ale tak na 70% je to protékáním hlavního brzdového válce , asi na 20% netěsnost zadních pístnic a odtok sběrným plastovým vedením a 10% bych nechal pro zadní korektor světlé výšky. Protože kdyby to chcalo pod auto, tak si toho už dávno někdo všiml, neřkuli, že by systém měl jak průtokáč a nestíhal by kupovat LHM
>
jasně ale tak na 70% je to protékáním hlavního brzdového válce , asi na 20% netěsnost zadních pístnic a odtok sběrným plastovým vedením a 10% bych nechal pro zadní korektor světlé výšky. Protože kdyby to chcalo pod auto, tak si toho už dávno někdo všiml, neřkuli, že by systém měl jak průtokáč a nestíhal by kupovat LHM :palec