Nazdárek, zdravím všechny potřeboval bych pomoc od Vás odborníků.Citroena mám už delší dobu a nebyl s ním žádný zásadní problém až do teď. Začalo to únikem kapaliny z přepadové hadičky u předního kola. Vyměnil sem preventivně obě dvě , ale po chvíli se mi začala kapalina protlačovat mezi tlumičem a přepadovou hadičkou( teklo mi to po kole). Po důkladném přetěsnení se mi roztrhl pavouk (byl už steřelý) koupil jsem nového a začalo mi téci druhé přední kolo (zase mezi přepadem a tlumičem ), na kterém jsem vyměnil z preventivně také přepadovou hadičku .Po opětovném přetěsňovámí se mi rozškubl nový povaouk (který jsem s problémy vyreklamoval).Toto se znovu opakovalo .Rozhodl jsem se to zavést do originálního citroen servisu, ať to opraví, protože jsem už byl bezradný.V servisu mi vypláchly nádobku LHM,přetěsnily tlumiče, vyměnily dalšího pavouka (kterého jsem musel znovu zaplati jelikoz to bylo déle jak půl roku), profoukly všechny hadičky ,ale závada stále zůstává. Když jsem si ho dovezl už 7x ze servisu ,tak mi napsali ,že to má neopravitelnou závadu.Oznámi li mi ješte, že by to mohlo dělat posilovač řízeni a nebo regolátor tlaku na motoru, ale zaručit mi to nemohou .Sehnal jsem si druhý regulátor (ovšem nevím jestli je na 100 % OK)problém zůstává stále- kapalina se tlačí mezi tlumičem a přepadem .Navíc se teď zastavuje čerpadlo jak sepne(proklouzne klíňák- né úplně )zkoušel jsem to odvzdušnit. vrátil jsem zpět ten původní ,ovšem stále se to zastavuje (řemen je fest napnutý) si nevim rady.Prosím poraďte .Stálo to už dost peněz, tak už bych rád vyjel.
Nazdárek, zdravím všechny potřeboval bych pomoc od Vás odborníků.Citroena mám už delší dobu a nebyl s ním žádný zásadní problém až do teď. Začalo to únikem kapaliny z přepadové hadičky u předního kola. Vyměnil sem preventivně obě dvě , ale po chvíli se mi začala kapalina protlačovat mezi tlumičem a přepadovou hadičkou( teklo mi to po kole). Po důkladném přetěsnení se mi roztrhl pavouk (byl už steřelý) koupil jsem nového a začalo mi téci druhé přední kolo (zase mezi přepadem a tlumičem ), na kterém jsem vyměnil z preventivně také přepadovou hadičku .Po opětovném přetěsňovámí se mi rozškubl nový povaouk (který jsem s problémy vyreklamoval).Toto se znovu opakovalo .Rozhodl jsem se to zavést do originálního citroen servisu, ať to opraví, protože jsem už byl bezradný.V servisu mi vypláchly nádobku LHM,přetěsnily tlumiče, vyměnily dalšího pavouka (kterého jsem musel znovu zaplati jelikoz to bylo déle jak půl roku), profoukly všechny hadičky ,ale závada stále zůstává. Když jsem si ho dovezl už 7x ze servisu ,tak mi napsali ,že to má neopravitelnou závadu.Oznámi li mi ješte, že by to mohlo dělat posilovač řízeni a nebo regolátor tlaku na motoru, ale zaručit mi to nemohou .Sehnal jsem si druhý regulátor (ovšem nevím jestli je na 100 % OK:-(((()problém zůstává stále- kapalina se tlačí mezi tlumičem a přepadem .Navíc se teď zastavuje čerpadlo jak sepne(proklouzne klíňák- né úplně )zkoušel jsem to odvzdušnit. vrátil jsem zpět ten původní ,ovšem stále se to zastavuje (řemen je fest napnutý) :nevim:-(((( si nevim rady.Prosím poraďte .Stálo to už dost peněz, tak už bych rád vyjel.:-o
No zacal by som vymenou resp. pretesnenim pistnice - nechapem preco to servis neurobil na prvom mieste.
No zacal by som vymenou resp. pretesnenim pistnice - nechapem preco to servis neurobil na prvom mieste.
Jednoznačně-přední pístnice jsou v perdeli,a pouštějí tlak do vracečky,a tu to potom vyráží,a chčije to kolem.
Viděl bych to na to,sehnat jiné dobbré přední pístnice,a pak to řešit dál.
Jednoznačně-přední pístnice jsou v perdeli,a pouštějí tlak do vracečky,a tu to potom vyráží,a chčije to kolem.
Viděl bych to na to,sehnat jiné dobbré přední pístnice,a pak to řešit dál.
Aha, pravda to pretesnenie som nejako prehliadol ... popel na hlavu ...
Nováček: jednoduchy test, nastartuj auto a odpoj prepadove hadicky od piestnice, ak sa bude s piestnice valit LHM tak su piestnice nepretesnene/pretesnene zle - nebolo by to ani prvy ani posledny krat co by servis odsral pracu. Tym zacneme
Aha, pravda to pretesnenie som nejako prehliadol ... popel na hlavu ...
Nováček: jednoduchy test, nastartuj auto a odpoj prepadove hadicky od piestnice, ak sa bude s piestnice valit LHM tak su piestnice nepretesnene/pretesnene zle - nebolo by to ani prvy ani posledny krat co by servis odsral pracu. Tym zacneme :)
Mozno by to bol fakt dobrý nápad pretesniť piestnice.. Ale skúste sem niekto napísať rozmery tesnení(krúžky, guferá, manžety) prípadne čísla pretesňovacích sád.. hlavne na zadné piestnice.. nejako sa mi to nedarí nájsť...
Mozno by to bol fakt dobrý nápad pretesniť piestnice.. Ale skúste sem niekto napísať rozmery tesnení(krúžky, guferá, manžety) prípadne čísla pretesňovacích sád.. hlavne na zadné piestnice.. nejako sa mi to nedarí nájsť...
To Nováček. na mém nebožtíku BéXu mi prasla přepad a po natočení jsem přišel o litr až dva LHM-musel jsem asi 20km (nikde neměli LHM) dojet na parkovací.Po výměně pístnic za jiné jsem jezdil s prsklým přepadem asi 1/4 roku a ani kapka se neztratila.Takže reklamace přetěsnění nebo sehnat lepší (já sehnal tenkrát jednu za pětikilo dohromady za litr obě no nekup to ,akorát na poslední chvíli ještě sundali koule
To Nováček. na mém nebožtíku BéXu mi prasla přepad a po natočení jsem přišel o litr až dva LHM-musel jsem asi 20km (nikde neměli LHM) dojet na parkovací.Po výměně pístnic za jiné jsem jezdil s prsklým přepadem asi 1/4 roku a ani kapka se neztratila.Takže reklamace přetěsnění nebo sehnat lepší (já sehnal tenkrát jednu za pětikilo dohromady za litr obě no nekup to ,akorát na poslední chvíli ještě sundali koule
zkus natlakovat nebo vyměnit rozvodovou kouli ..... jinak mě bylo řečeno že zadní pístnice jou neopravitelné protože se nd na ně nevyrábí oproti předním to je sdělení proBUBLEHO
zkus natlakovat nebo vyměnit rozvodovou kouli ..... jinak mě bylo řečeno že zadní pístnice jou neopravitelné protože se nd na ně nevyrábí oproti předním to je sdělení proBUBLEHO
V servisu mi tvrdili, že jsou oba dva přetěsněné. Staci vytáhnout přepad od kola aj když není nastartované a tlačí se to ven (je pravda že mi nikdy neukázaly ty staré gufera co tam byla-nebo nové co tam dali jsou měkká a neudrží tlak)
V servisu mi tvrdili, že jsou oba dva přetěsněné. Staci vytáhnout přepad od kola aj když není nastartované a tlačí se to ven:-o (je pravda že mi nikdy neukázaly ty staré gufera co tam byla-nebo nové co tam dali jsou měkká a neudrží tlak)
Někde zde je jak na přetěsnění pístnic (nebo na druhém bxclubu)
Dle tvého popisu Tě prachsprostě okradli.Viděli že tomu nerozumíš,tak Tě natáhli,nebo vydrbali sami s sebou.Přetěsnili,ale máš pístnice tak vyrezlé,že ta nová těsnění nepomohla ( nevím zda je toto možné,aby se to projevilo tak rychle po opravě).Ten přepad (za předpokladu že pístnice jsou OK) jje tam hlavně proto,že při extrémním propérování může nějaké LHM protéci a ta se vrací z5 právě přepady.
Někde zde je jak na přetěsnění pístnic (nebo na druhém bxclubu)
Dle tvého popisu Tě prachsprostě okradli.Viděli že tomu nerozumíš,tak Tě natáhli,nebo vydrbali sami s sebou.Přetěsnili,ale máš pístnice tak vyrezlé,že ta nová těsnění nepomohla ( nevím zda je toto možné,aby se to projevilo tak rychle po opravě).Ten přepad (za předpokladu že pístnice jsou OK) jje tam hlavně proto,že při extrémním propérování může nějaké LHM protéci a ta se vrací z5 právě přepady.
Na doplnenie - nechal som si vyrobiť tesnenia do zadných tlmičov na zákazku, dnes som pokusne založil jedno, tak uvidím, čo to bude robiť... zajtra tam ide druhé, dúfam, že mi to už nezoberie toľko nervov ako to prvé... Ďalej bude nasledovať testovacie obdobie a po ňom dám vedieť, či to pomohlo alebo nie, ak bude záujem...
-ináč niekto už tie zadné piestnice na mojom BX bastlil, lebo tam bolo jedno zložené tesnenie.. bol tam krúžok s hranatým profilom ako ide pod guľu a pod ním ešte tenučká silonová podložka.. tak neviem, či to fungovalo, alebo nie... uvidím, čo prinesú testy...
Na doplnenie - nechal som si vyrobiť tesnenia do zadných tlmičov na zákazku, dnes som pokusne založil jedno, tak uvidím, čo to bude robiť... zajtra tam ide druhé, dúfam, že mi to už nezoberie toľko nervov ako to prvé... Ďalej bude nasledovať testovacie obdobie a po ňom dám vedieť, či to pomohlo alebo nie, ak bude záujem...
-ináč niekto už tie zadné piestnice na mojom BX bastlil, lebo tam bolo jedno zložené tesnenie.. bol tam krúžok s hranatým profilom ako ide pod guľu a pod ním ešte tenučká silonová podložka.. tak neviem, či to fungovalo, alebo nie... uvidím, čo prinesú testy...