Kedze mi neukazuje prispevky tak zakladam toto vlakno.
Ak nastartujem auto a chcem ho zdvyhnut na volnobehu ani o kusok sa nezdvyhne. Az ked pridam otacky. Cim vyssie otacky motor ma tym rychlejsie sa auto zdvyhne, ale na volnobehu ho ani nehne bez plynu. Neviete kde moze byt problem?
Kedze mi neukazuje prispevky tak zakladam toto vlakno.
Ak nastartujem auto a chcem ho zdvyhnut na volnobehu ani o kusok sa nezdvyhne. Az ked pridam otacky. Cim vyssie otacky motor ma tym rychlejsie sa auto zdvyhne, ale na volnobehu ho ani nehne bez plynu. :( Neviete kde moze byt problem? :(
projdi si užitečný rady na koupi bxa , zjisti si sám orientačně svou vahou , jak houpe předek a zadek .jsou v hydraulice .máš nejspíš malý tlaky v kouli a pokud se bx nezvedne malou chvilku po vypnutí motoru , když jsi mimo auto a dáš páku na montážku , tak pátá koule před motorem je slabá .
projdi si užitečný rady na koupi bxa , zjisti si sám orientačně svou vahou , jak houpe předek a zadek .jsou v hydraulice .máš nejspíš malý tlaky v kouli a pokud se bx nezvedne malou chvilku po vypnutí motoru , když jsi mimo auto a dáš páku na montážku , tak pátá koule před motorem je slabá .
Skus vymenit LHM a vycistit sitko, nadobku na lhm a vyskove korektory, ked to nepomoze tak kontrola pripadne vymena cerpadla.
Skus vymenit LHM a vycistit sitko, nadobku na lhm a vyskove korektory, ked to nepomoze tak kontrola pripadne vymena cerpadla.
Ako vyzepgpa a kde najdem cerpadlo hydrauliky? da sa nejako zrepasovat, alebo je potrebna vymena? bez dupania na plyn mi auto nezdvyhne a aj potom to nie je nejak extra rychle zdvyhanie a co som pocul tak by ho malo rychlo dvyhat.
Ako vyzepgpa a kde najdem cerpadlo hydrauliky? da sa nejako zrepasovat, alebo je potrebna vymena? bez dupania na plyn mi auto nezdvyhne a aj potom to nie je nejak extra rychle zdvyhanie a co som pocul tak by ho malo rychlo dvyhat.
Zkontroluj si co můžeš sám viz rada níže,(je to články a návody,Ko při koupi BX):
1. Nastartujte motor, přesvědčte se, že manuální páka světlé výšky je v běžné jízdní poloze, vystupte z auta a počkejte několik sekund, dokud se neustálí tlak v hydraulickém systému.
2. Přejděte k přední části vozidla. Opřete se do kapoty v jejím středu. Auto musí už při slabém zatlačení měkce reagovat. Při silnějším zatlačení musí auto hluboko a měkce klesnout a pomalu vystoupit nahoru. Pohyb přitom musí být na obou stranách stejný. Pokud na jedné straně auto pruží tvrdší a rychleji odskakuje nahoru, pravděpodobně je na té straně vadná hydraulická koule. Pokud auto tvrdě pruží na celé přední straně, jedná se o poruchu buď obou koulí, anebo o jinou závadu.
3. Opřete se celou váhou o přední část vozidla a držte.. Auto poklesne a po několika sekundách se vrátí do původní polohy. Když teď auto pustíte, pomalu se zvedne a po několika sekundách se opět vrátí do původní polohy.
4. Zopakujte postup z bodů 2 a 3 i v zadní časti vozidla.
Další jak psal Mišák ZX-ko centrální koule:
1.auto do provozní polohy,po ustálení "chcípnout"motor a vystoupit
2.zvenku přestavit páku polohy do nejvyšší servisní-musí se zdvihnout-pokud se nehne je centrálka KO
Další postup,pokud je předchozí OK jak píše Tief.
Hydročerpadlo je poháněné klínovým řemenem.BX14RE ho měl u vlevo pod altíkem.A jak vypadá to snad poznáš viz v galerii-tech.obr. a položka 52.(pro upřesnění vlevo je to proti směru jízdy!!!!!!!!! nějak jsem se zapomněl.)
Zkontroluj si co můžeš sám viz rada níže,(je to články a návody,Ko při koupi BX):
1. Nastartujte motor, přesvědčte se, že manuální páka světlé výšky je v běžné jízdní poloze, vystupte z auta a počkejte několik sekund, dokud se neustálí tlak v hydraulickém systému.
2. Přejděte k přední části vozidla. Opřete se do kapoty v jejím středu. Auto musí už při slabém zatlačení měkce reagovat. Při silnějším zatlačení musí auto hluboko a měkce klesnout a pomalu vystoupit nahoru. Pohyb přitom musí být na obou stranách stejný. Pokud na jedné straně auto pruží tvrdší a rychleji odskakuje nahoru, pravděpodobně je na té straně vadná hydraulická koule. Pokud auto tvrdě pruží na celé přední straně, jedná se o poruchu buď obou koulí, anebo o jinou závadu.
3. Opřete se celou váhou o přední část vozidla a držte.. Auto poklesne a po několika sekundách se vrátí do původní polohy. Když teď auto pustíte, pomalu se zvedne a po několika sekundách se opět vrátí do původní polohy.
4. Zopakujte postup z bodů 2 a 3 i v zadní časti vozidla.
Další jak psal Mišák ZX-ko centrální koule:
1.auto do provozní polohy,po ustálení "chcípnout"motor a vystoupit
2.zvenku přestavit páku polohy do nejvyšší servisní-musí se zdvihnout-pokud se nehne je centrálka KO
Další postup,pokud je předchozí OK jak píše Tief.
Hydročerpadlo je poháněné klínovým řemenem.BX14RE ho měl u vlevo pod altíkem.A jak vypadá to snad poznáš viz v galerii-tech.obr. a položka 52.(pro upřesnění vlevo je to proti směru jízdy!!!!!!!!! nějak jsem se zapomněl.)
Přílohy: Motor typ 150J (monoblok 1351ccm).jpg ( 57288b ) -
nemenil si na ňom trubky ??????? Ak nie tak by to mohla byť ta centralná guľa
nemenil si na ňom trubky ??????? Ak nie tak by to mohla byť ta centralná guľa
Ja sa iba pripojím otázkou, že mne to tiež strašne pomaly dvíha ale len pri mrazoch od -10 stupňov, vtedy musím na mieste stáť aj 5 minút?
Ja sa iba pripojím otázkou, že mne to tiež strašne pomaly dvíha ale len pri mrazoch od -10 stupňov, vtedy musím na mieste stáť aj 5 minút?
Chlapi,co byste po těch staříčcích nechtěli.Vyměnte kopmlet vše na hydru-od čerpadla,trubek pístnic atd.za nové a když poté bude vše nové tak ani nebude padat.
to mirecko-mám jen 14 letou xantii s udržovaným hydrem a ccapřed 20000km měněnou LHMkou a protipadacími zámky a přesto teď v mrazech taky trvá téměř dvojnásobnou dobu než zhasne kontrolka a můžu vyjet!!!
Chlapi,co byste po těch staříčcích nechtěli.Vyměnte kopmlet vše na hydru-od čerpadla,trubek pístnic atd.za nové a když poté bude vše nové tak ani nebude padat.
to mirecko-mám jen 14 letou xantii s udržovaným hydrem a ccapřed 20000km měněnou LHMkou a protipadacími zámky a přesto teď v mrazech taky trvá téměř dvojnásobnou dobu než zhasne kontrolka a můžu vyjet!!!
Ja by som to videl na celkove opotrebovany system hydrauliky. BX v 100% stave:
1) cez noc neklesne
2) po nastartovani sa ihned zdvihne( clovek sa stihne priputat, zapnut svetla a auto je pripravene na jazdu )
Ja by som to videl na celkove opotrebovany system hydrauliky. BX v 100% stave:
1) cez noc neklesne
2) po nastartovani sa ihned zdvihne( clovek sa stihne priputat, zapnut svetla a auto je pripravene na jazdu )
To Michal-protože se mu to zvedá až při zvýšení otáček,tak TRUBKY NEMOHOU BÝT ZAPOJENY ŠPATNĚ!!!
Doporučení tu již padlo-minimálně pročistit sítka jak písnul Šepleta.Pokud by to zlobilo i poté tak zkusit jině čerpadlo-jistě je více či méně opotřebené,někdy také může mj.pomoci výměna řemene (nwn zda klínový či plochý)
To Michal-protože se mu to zvedá až při zvýšení otáček,tak TRUBKY NEMOHOU BÝT ZAPOJENY ŠPATNĚ!!!
Doporučení tu již padlo-minimálně pročistit sítka jak písnul Šepleta.Pokud by to zlobilo i poté tak zkusit jině čerpadlo-jistě je více či méně opotřebené,někdy také může mj.pomoci výměna řemene (nwn zda klínový či plochý)
ja mam podobny problem po nastartovani dlho trva kym sa zdvihne auto a pocut ze cerpadlo stale tlaci neviem ci to je velka zavada
ja mam podobny problem po nastartovani dlho trva kym sa zdvihne auto a pocut ze cerpadlo stale tlaci neviem ci to je velka zavada
Velakrát tu bolo písané , keď je hydraulika ok , zdvihne sa ti za chvilku , ja stihnem zapnut svetla, dat pas a zalozit panel na autoradio, a uz som hore
Velakrát tu bolo písané , keď je hydraulika ok , zdvihne sa ti za chvilku , ja stihnem zapnut svetla, dat pas a zalozit panel na autoradio, a uz som hore
len sa mi zda dajak divne nekedy sa zdvihne prv zadok a potom predok to som si myslel ze preto lebo predok je tazsi ale nekedy mam zadok hore a predok este sedi az po case sa zdvihne mozu byt vadne snimyce cysky napravy???
len sa mi zda dajak divne :) nekedy sa zdvihne prv zadok a potom predok to som si myslel ze preto lebo predok je tazsi ale nekedy mam zadok hore a predok este sedi az po case sa zdvihne mozu byt vadne snimyce cysky napravy???