tak zas mame problem z hidraulikou menil som zady rozdelovač alebo čo to to čoho idu ale 4 trubky a ešte tiahlo z pači na dviahanie auta no a teraz to mam v normalnej pojazdovej polohe a stoji to jak koza na ľade ale ako peru je to a ešte ktomu mam speneni olej v sustave a to ževraj nie je dobre.A chcem sa ešte aj spitať že ako vlastne vymenim hydraulicky olej aby som tam mohol naliať novi. Dakujem na mudre rady
tak zas mame problem z hidraulikou menil som zady rozdelovač alebo čo to to čoho idu ale 4 trubky a ešte tiahlo z pači na dviahanie auta no a teraz to mam v normalnej pojazdovej polohe a stoji to jak koza na ľade ale ako peru je to a ešte ktomu mam speneni olej v sustave a to ževraj nie je dobre.A chcem sa ešte aj spitať že ako vlastne vymenim hydraulicky olej aby som tam mohol naliať novi. Dakujem na mudre rady
pres odvzdusnovaky vypustíš kapalinu ze soustavy, a pres výškový regulator si nastavíš spravnu výšku, od napravnice ve předu cca 18cm a v zadu 21cm takto to mám ja a super , navíc ja pokud sem manualně nastavyl výšku tak regulator ju opět vratil na cca 21 vpředu a 17vzadu tak sem vzal kousek dratu a tahlo od paky sem přidratoval aby se regulator nevratil zpět do te zafixované polohy , a pokud máš špatný olej napřed kup pruplachovou kapalinu a proplachni system, opravte mě jestli se s tím vypouštěním kapaliny pletu
pres odvzdusnovaky vypustíš kapalinu ze soustavy, a pres výškový regulator si nastavíš spravnu výšku, od napravnice ve předu cca 18cm a v zadu 21cm takto to mám ja a super :-), navíc ja pokud sem manualně nastavyl výšku tak regulator ju opět vratil na cca 21 vpředu a 17vzadu tak sem vzal kousek dratu a tahlo od paky sem přidratoval aby se regulator nevratil zpět do te zafixované polohy :-p, a pokud máš špatný olej napřed kup pruplachovou kapalinu a proplachni system, opravte mě jestli se s tím vypouštěním kapaliny pletu :palec
Přes odvzdušňováky se nevypouští. Prostě dáš auto do spodní polohy a skoro všechna kapalina se vrátí do nádržky na podběhu, ještě se vypustí tlak šroubem 12 na regulátoru, z nádržky dáš stranou víčko s hadicema a se sítkem a celou nádobku vytáhneš ven, vyleješ, vyčistíš, dáš zpátky, vyčistíš sítko čerpadla na víčku a dáš víčko zpátky. Potom naplníš novou kapalinou mezi rysky. Nastartuješ a uvidíš, jestli čerpadlo nasálo, když nenasálo, musíš odpojit tlustou hadici od víčka nádobky a zalít hadicí čerpadlo LHM. Napojíš zpátky a znova. Odvzdušňuješ šroubem 12 na regulátoru. Na závěr ještě odstříknout starou hnusnou břečku kapalinu z brzd, dokud nepoteče pěkná zeleň.
Přes odvzdušňováky se nevypouští. Prostě dáš auto do spodní polohy a skoro všechna kapalina se vrátí do nádržky na podběhu, ještě se vypustí tlak šroubem 12 na regulátoru, z nádržky dáš stranou víčko s hadicema a se sítkem a celou nádobku vytáhneš ven, vyleješ, vyčistíš, dáš zpátky, vyčistíš sítko čerpadla na víčku a dáš víčko zpátky. Potom naplníš novou kapalinou mezi rysky. Nastartuješ a uvidíš, jestli čerpadlo nasálo, když nenasálo, musíš odpojit tlustou hadici od víčka nádobky a zalít hadicí čerpadlo LHM. Napojíš zpátky a znova. Odvzdušňuješ šroubem 12 na regulátoru. Na závěr ještě odstříknout starou hnusnou břečku kapalinu z brzd, dokud nepoteče pěkná zeleň.
no a keď to zadrotujem tak sa mi bude dať auto dvíhať aj nadaľej alebo to bude len v tej jednej polohe už stále a to sa nastavuje nejako tými tiahlami či ako to je a kčbyže to preplachnem hydraulickym olejom tak čo by sa stalo. Dakujem
no a keď to zadrotujem tak sa mi bude dať auto dvíhať aj nadaľej alebo to bude len v tej jednej polohe už stále a to sa nastavuje nejako tými tiahlami či ako to je a kčbyže to preplachnem hydraulickym olejom tak čo by sa stalo. Dakujem
Pre boha skús si zohnať niekoho v okolí kto sa aspoň trošku vyzná v hydrách. Keď si menil zadný korektor a tiahla všetko treba ponastavovať a to sa ťažko vysvetľuje niekomu kto nemá šajnu o hydre. Neber to ako urážku, ale ako dobrú radu.
To Rambo: správna výška na predku je presne 166 mm len tak pre zaujímavosť merané od spodku nápravnice po zem...
Pre boha skús si zohnať niekoho v okolí kto sa aspoň trošku vyzná v hydrách. Keď si menil zadný korektor a tiahla všetko treba ponastavovať a to sa ťažko vysvetľuje niekomu kto nemá šajnu o hydre. Neber to ako urážku, ale ako dobrú radu.:-)
To Rambo: správna výška na predku je presne 166 mm len tak pre zaujímavosť merané od spodku nápravnice po zem...
osobně si myslím že je to dobře popsáno od majka.v čem je problém?hlavně čerpadlo zalít,už jsem zažil mekániky co ho zadřeli, že nemělo co čepovat.repas je drahý
osobně si myslím že je to dobře popsáno od majka.v čem je problém?hlavně čerpadlo zalít,už jsem zažil mekániky co ho zadřeli, že nemělo co čepovat.repas je drahý
Nejdřív musíš nastavit automatické hlídání výšky. Dělá se to v provozní poloze a musíš na nájezdech nebo z jámy. Na stabilizátorech vpředu i vzadu jsou objímky se šroubem 11 a z nich vedou tyčky do korektorů. Výška se nastavuje tak, že povolíš tu objímku a otáčíš jí kolem tyče stabilizátoru. Tyčka ten kroutící moment převádí do korektoru a podle toho auto klesá nebo stoupá. Nastavíš správnou výšku podle hodnot, co tady byly napsaný a utáhneš, propéruješ auto a koukneš, jestli tu výšku drží. Až potom se seřizuje ruční štelování, ale to je na dlouhý vysvětlování, i s obrázky to najdeš někde tady, myslím v Návodech.
Nejdřív musíš nastavit automatické hlídání výšky. Dělá se to v provozní poloze a musíš na nájezdech nebo z jámy. Na stabilizátorech vpředu i vzadu jsou objímky se šroubem 11 a z nich vedou tyčky do korektorů. Výška se nastavuje tak, že povolíš tu objímku a otáčíš jí kolem tyče stabilizátoru. Tyčka ten kroutící moment převádí do korektoru a podle toho auto klesá nebo stoupá. Nastavíš správnou výšku podle hodnot, co tady byly napsaný a utáhneš, propéruješ auto a koukneš, jestli tu výšku drží. Až potom se seřizuje ruční štelování, ale to je na dlouhý vysvětlování, i s obrázky to najdeš někde tady, myslím v Návodech.