Ahoj, problem - tu a tam se mi cca pod vyfukem vzadu pod kufrem objevi mensi louzicka LHM, dnes jsem prekontroloval hladinu LHM a o neco klesla - co tam vzadu je za trubky nebo hadicky? Zarazi me ze je to prave uprostred sirky auta a nekde mezi zadni napravou a vyfukovym tlumicem... (BX 14 TGE)
E: jinak zvedá to normálně tak jako vždycky akorát zadek padá o trochu dřív - cca za 16 hodin je na zemi
Ahoj, problem - tu a tam se mi cca pod vyfukem vzadu pod kufrem objevi mensi louzicka LHM, dnes jsem prekontroloval hladinu LHM a o neco klesla - co tam vzadu je za trubky nebo hadicky? Zarazi me ze je to prave uprostred sirky auta a nekde mezi zadni napravou a vyfukovym tlumicem... (BX 14 TGE) :nevim
E: jinak zvedá to normálně tak jako vždycky akorát zadek padá o trochu dřív - cca za 16 hodin je na zemi
no najskor nejaka vratka ked ti to normalne peruje, ak to pri zmacknuti brzdy nestrieka viac tak to bude najskor vratka od vyskoveho korektoru ...
no najskor nejaka vratka ked ti to normalne peruje, ak to pri zmacknuti brzdy nestrieka viac tak to bude najskor vratka od vyskoveho korektoru ...
a ta jde nejak zalatat nebo nastavit? Tam by nemusel byt nejaky extra tlak si myslim, kolik muze stat nova? Vymenim ji sam?
a ta jde nejak zalatat nebo nastavit? Tam by nemusel byt nejaky extra tlak si myslim, kolik muze stat nova? Vymenim ji sam?
No vzhladom k tomu ze nemam vestecku gulu neviem co ti tam tecie tak neviem ci to zvladnes a co musis vymenit ...
No vzhladom k tomu ze nemam vestecku gulu neviem co ti tam tecie tak neviem ci to zvladnes a co musis vymenit ...
tak sem to skouknul, je to sam o sobe zadni vyskovy korektor - viz priloha - vypada to ze tam to tesneni bo membraana bo co to je...
tak sem to skouknul, je to sam o sobe zadni vyskovy korektor - viz priloha - vypada to ze tam to tesneni bo membraana bo co to je... :-(
Přílohy: 06102011377.jpg ( 132428b ) - 06102011379.jpg ( 129579b ) - 06102011380.jpg ( 159977b ) - 06102011381.jpg ( 164354b ) - 06102011378.jpg ( 138129b ) -
Aha tak to je hned jasnejsie takze demontovat a rozobrat vyskac a vymenit membrany pripadne co tam tecie ... rovno ho pekne vycistis na zadnej naprave je to krasna praca ( na rozdiel od prednej )
Aha tak to je hned jasnejsie :) takze demontovat a rozobrat vyskac a vymenit membrany pripadne co tam tecie ... rovno ho pekne vycistis :) na zadnej naprave je to krasna praca ( na rozdiel od prednej :-D )
a ta membrana vymenit jde? me rikala ulmanova z citroenu ze se nevyrabej...
a ta membrana vymenit jde? me rikala ulmanova z citroenu ze se nevyrabej...
membrany pasuju z xantie.. takze nieje to taky problem zohnat v dobrom stave
membrany pasuju z xantie.. takze nieje to taky problem zohnat v dobrom stave
a jde ze vsech typu bx i xantie? treba 1,6, 1,8, 2,0? nemusi to bejt zrovna 1,4 nebo zalezi jestli to neni combik?
a jde ze vsech typu bx i xantie? treba 1,6, 1,8, 2,0? nemusi to bejt zrovna 1,4 nebo zalezi jestli to neni combik?
bx vsetky rovnake, mam pocit ze Xm tiez, xantia netusim nemal som to v ruke ...
bx vsetky rovnake, mam pocit ze Xm tiez, xantia netusim nemal som to v ruke ...
na motorizacii nezalezi, xantia ma viac typov podvozku no korektory su vsade rovnake.. aj ked activou si niesom isty
na motorizacii nezalezi, xantia ma viac typov podvozku no korektory su vsade rovnake.. aj ked activou si niesom isty
zitra budu volat ulmanovy jestli to tam ma, doufam ze se ale neposkodej trubicky pri vymenovani aby se nemusely menit i ty...
zitra budu volat ulmanovy jestli to tam ma, doufam ze se ale neposkodej trubicky pri vymenovani aby se nemusely menit i ty...
Ja by som pri tej prilezitosti ten vyskac rozobral a vycistil - pripadne rovno namazal tiahla hydrauliky ...
Ja by som pri tej prilezitosti ten vyskac rozobral a vycistil - pripadne rovno namazal tiahla hydrauliky ...
zdravim!
mam taky problem s unikem LHM u leveho zadniho kola-tece pistnice a na te strane je i tvrde perovani... ma to nejakej souvis (zveda normalne) anebo je tam zavad vic a krom "tlumicu" je vadna i koule? dekuji
zdravim!
mam taky problem s unikem LHM u leveho zadniho kola-tece pistnice a na te strane je i tvrde perovani... ma to nejakej souvis (zveda normalne) anebo je tam zavad vic a krom "tlumicu" je vadna i koule? dekuji
Povedal by som ze viac zavad ...ak by ti tiekla tlakovka tak si okamzite dole, takze najskor blbe koule a k tomu netesnost hydry - pripadne este lozisko ramena dokaze pekne potrapit ...
Povedal by som ze viac zavad ...ak by ti tiekla tlakovka tak si okamzite dole, takze najskor blbe koule a k tomu netesnost hydry - pripadne este lozisko ramena dokaze pekne potrapit ...
na 100% to tecie z piestnice... je to krasne vidiet ale kedze je to vysoky tlak, sam sa divim ze to normalne zdvyha
na 100% to tecie z piestnice... je to krasne vidiet ale kedze je to vysoky tlak, sam sa divim ze to normalne zdvyha
Najskor ti tecie len prepad pripadne je mozne ze ti netesni - ale na 90% prepad, nemas proste len deravu tu manzetu ?
Najskor ti tecie len prepad pripadne je mozne ze ti netesni - ale na 90% prepad, nemas proste len deravu tu manzetu ?
mě pístnice vzadu pomalinku prosakovala, je to hliník, takže to bylo už nějaký porezní. Tlaku to nevadilo, takže perování bylo v pohodě, jen vždy pode mnou bylo pár kapek. A když sme pak do ní dloubli, tak hned byla ďuzna. Ale jak píše Tief - na 90% je to přepad a pokud to i normálně peruje, tak bude koule OK
mě pístnice vzadu pomalinku prosakovala, je to hliník, takže to bylo už nějaký porezní. Tlaku to nevadilo, takže perování bylo v pohodě, jen vždy pode mnou bylo pár kapek. A když sme pak do ní dloubli, tak hned byla ďuzna. Ale jak píše Tief - na 90% je to přepad a pokud to i normálně peruje, tak bude koule OK