Zdravím,
po přečtení několika příspěvků jsem se rozhodl napsat svůj - předpokládám, že daný problém se zde již několikrát řešil a tudíž by to někdo z Vás mohl odhadnout - tedy LHM teče, resp kape z nosníku za motorem - zde jsou přichyceny některé tlakové trubičky pro LHM - nicméně po nalití nové náplně vždy nějaký čas drží (auto dvakrát na jámě a nikdy se nepřišlo na to, kde to teče). posilovač suchý, kostka suchá, trubky okolo střední koule za motorem taky bez známek průsaku - jinak je to místo, které odpovídá poloze katu, jen víc vepředu - za jízdy to teče na výfuk. Vzhledem k tomu že jsem zatím nepřišel na to odkud, nemáte někdo nějaký nápad?
Zdravím,
po přečtení několika příspěvků jsem se rozhodl napsat svůj - předpokládám, že daný problém se zde již několikrát řešil a tudíž by to někdo z Vás mohl odhadnout - tedy LHM teče, resp kape z nosníku za motorem - zde jsou přichyceny některé tlakové trubičky pro LHM - nicméně po nalití nové náplně vždy nějaký čas drží (auto dvakrát na jámě a nikdy se nepřišlo na to, kde to teče). posilovač suchý, kostka suchá, trubky okolo střední koule za motorem taky bez známek průsaku - jinak je to místo, které odpovídá poloze katu, jen víc vepředu - za jízdy to teče na výfuk. Vzhledem k tomu že jsem zatím nepřišel na to odkud, nemáte někdo nějaký nápad?
najskor vyskovy korektor co je na napravnici popripade niektore vedenie prepadu ktore tadial vedie
najskor vyskovy korektor co je na napravnici popripade niektore vedenie prepadu ktore tadial vedie:-))))
na mojom bx som mal taký problém aj ja ,ponejakom čase sme zistili,že tečie prepadová hadička na brzdovom valci a odtial mi to stekalo na nápravnicu
na mojom bx som mal taký problém aj ja ,ponejakom čase sme zistili,že tečie prepadová hadička na brzdovom valci a odtial mi to stekalo na nápravnicu
Postav to na jamu a naštartuj, budeš vidiet viac,
to hiero: co je smiesne? si na tráve?
Postav to na jamu a naštartuj, budeš vidiet viac,
to hiero: co je smiesne? si na tráve?
Tak nalezeno. Ale jak - najel jsem na díru, z nosníku pořád celkem slušně kapalo. Chcípl auto, vlezl pod něj, očistil změť trubek za nosníkem od bordelu, vylezl, nastartoval ...(chvíle napětí)...a ono nic. Ani kapka. Ve vzteku jsem tedy začal tahat a kroutit za všechny trubičky okolo. Ta vadná se projevila až nakonec - propojka centr-zadní koule s bezp. ventilem. Byla tlakem ostatních trubek nalisovaná na nosníku, takže dokud se auto pořádně nezahřálo nebo neochladilo, únik nebyl. A vypadá to na kompletní přetrubkování - můžete poradit kde v čr sehnat druhovýrobu? 800 za jednu trubičku se mi dávat nechce.
Tak nalezeno. :-d Ale jak - najel jsem na díru, z nosníku pořád celkem slušně kapalo. Chcípl auto, vlezl pod něj, očistil změť trubek za nosníkem od bordelu, vylezl, nastartoval ...(chvíle napětí)...a ono nic. Ani kapka. Ve vzteku jsem tedy začal tahat a kroutit za všechny trubičky okolo. Ta vadná se projevila až nakonec - propojka centr-zadní koule s bezp. ventilem. Byla tlakem ostatních trubek nalisovaná na nosníku, takže dokud se auto pořádně nezahřálo nebo neochladilo, únik nebyl. A vypadá to na kompletní přetrubkování - můžete poradit kde v čr sehnat druhovýrobu? 800 za jednu trubičku se mi dávat nechce.