Zdravim.Každou zimu mě štve zasolenej motor,hydra avše ostatní..nedávno sem viděl zakrytovanej téměř celý spodek motorového (-i s vanou) prostoru u Mercedesa. Je dobrý nápad udělat si něco podobnýho na turbodízla???představoval bych si to od nápravnice k držáku chladiče.. neexistuje origo,či to někdo máte a co by nato řekly z STK??? dík
Zdravim.Každou zimu mě štve zasolenej motor,hydra avše ostatní..nedávno sem viděl zakrytovanej téměř celý spodek motorového (-i s vanou) prostoru u Mercedesa. Je dobrý nápad udělat si něco podobnýho na turbodízla???představoval bych si to od nápravnice k držáku chladiče.. neexistuje origo,či to někdo máte a co by nato řekly z STK??? dík
Taky jsem nad tím uvažoval (inspirován A6kou) - já bych to zakrytoval od nárazníku až k podlaze kabiny. Udělal bych to buď z jedničky plechu nebo raději z nějakého termosetu (nižší hmotnost), kdybych na to měl možnosti Zdá se mi to jako dobrý nápad.........tief?
Na STK by museli držet papule - není to zásah do konstrukce vozidla ani to neodporuje vyhlášce č. 99 (nebo co je ten panflet), jako když si polepíš auto nálepkama TUNNINNG.
Taky jsem nad tím uvažoval (inspirován A6kou) - já bych to zakrytoval od nárazníku až k podlaze kabiny. Udělal bych to buď z jedničky plechu nebo raději z nějakého termosetu (nižší hmotnost), kdybych na to měl možnosti :) Zdá se mi to jako dobrý nápad.........tief?
Na STK by museli držet papule - není to zásah do konstrukce vozidla ani to neodporuje vyhlášce č. 99 (nebo co je ten panflet), jako když si polepíš auto nálepkama TUNNINNG.
Jojo olejova vana a ciastocne aj prevodovka sa chladia vzduchom prudiacim zospodu. Mozno keby sa ten plech vytvaroval tak aby mal nejake nasavanie vzduchu a odvetravanie tak by to slo ale aj tak si myslim ze by sa zvysila celkove teplota v motorom priestore. Mozno keby sa ten plech spravil tak aby v nom zostala diera na prevodovku a olejovu vanu tak by to mohlo fungovat.
Jojo olejova vana a ciastocne aj prevodovka sa chladia vzduchom prudiacim zospodu. Mozno keby sa ten plech vytvaroval tak aby mal nejake nasavanie vzduchu a odvetravanie tak by to slo ale aj tak si myslim ze by sa zvysila celkove teplota v motorom priestore. Mozno keby sa ten plech spravil tak aby v nom zostala diera na prevodovku a olejovu vanu tak by to mohlo fungovat.
Navíc by se motor dal udržovat čistý......a zlepšila by se i aerodynamika vozu
Navíc by se motor dal udržovat čistý......a zlepšila by se i aerodynamika vozu :D
Dík.-tak kdyz neexistuje origos, zkusim nejak hezky naohybat a přidat nějaké otvory.. Kdyby mi to prošlo STK,tak bych byl rád pro celoroční provoz- nemám moc čistotnej motor-ne žeby pořád pod něm byla loužička, ale asi tak vykape ( a sežere) 1l/10000km..
Dík.-tak kdyz neexistuje origos, zkusim nejak hezky naohybat a přidat nějaké otvory.. Kdyby mi to prošlo STK,tak bych byl rád pro celoroční provoz- nemám moc čistotnej motor-ne žeby pořád pod něm byla loužička, ale asi tak vykape ( a sežere) 1l/10000km..
tak tak a stou aerodynamikou tak ta se může naopak zhoršit a pokud nekomu kape olej jako mě tak bude kapat trošku jinde jinak ať se daří
tak tak a stou aerodynamikou tak ta se může naopak zhoršit a pokud nekomu kape olej jako mě tak bude kapat trošku jinde jinak ať se daří :-)
Měl jsem CX a tam jsem si dělal šusplech jen napůl.Přední část byla zakrytá a mezerou mezi plechem a podlahou foukalo na motor a svi.... tam už nelítalo.
Měl jsem CX a tam jsem si dělal šusplech jen napůl.Přední část byla zakrytá a mezerou mezi plechem a podlahou foukalo na motor a svi.... tam už nelítalo.
na Xantii mám origo je ktomu uděláno malé otvírací okno na vypouštění oleje ze předu jen jeden průduch 1,9td od nápravy k nárazniku.Prolisovanej palst. Jestli umíš laminovat tak to zkus z laminátu
na Xantii mám origo je ktomu uděláno malé otvírací okno na vypouštění oleje ze předu jen jeden průduch 1,9td od nápravy k nárazniku.Prolisovanej palst. Jestli umíš laminovat tak to zkus z laminátu