...budu to montovat až o víkendu - zatím jezdím po staru (a teď to snad vypadá, jako by auto vycítilo, že se něco chystá - starty jsou ok, než se zahřeje, tak trošku kolísají otáčky, ale to bylo vždy..).. Ještě musím splašit ten hrubý čistič a uvažuji, zda dám také průhlednou hadičku, nebo klasickou gumovou (ale asi použiji klasiku, páč ji mám v práci). A ještě špekuluji nad tím filtříkem - buď použiji z práce (montují se CASE traktory, ale stojí cca Kč 150), nebo spíše koupím (objednám) někde levnější - a zase, špekuluji, zda tam dám filtřík s papírovou vložkou nebo se sítkem - sítko se mi jeví jako lepší - podle mě bude lepší průtok nafty. Uvidím, resumé napíši asi v neděli či sobotu - kdy to budu montovatTeď přes týden se mi nechce - a ještě nemám ostatní propriety..Jinak, pokud to fakt neseženeš, stačí napsat, koupím ti to a pošlu na dobírku - ale je fakt, že dobírkou se to zbytečně prodraží...
...budu to montovat až o víkendu - zatím jezdím po staru (a teď to snad vypadá, jako by auto vycítilo, že se něco chystá - starty jsou ok, než se zahřeje, tak trošku kolísají otáčky, ale to bylo vždy..).. Ještě musím splašit ten hrubý čistič a uvažuji, zda dám také průhlednou hadičku, nebo klasickou gumovou (ale asi použiji klasiku, páč ji mám v práci). A ještě špekuluji nad tím filtříkem - buď použiji z práce (montují se CASE traktory, ale stojí cca Kč 150), nebo spíše koupím (objednám) někde levnější - a zase, špekuluji, zda tam dám filtřík s papírovou vložkou nebo se sítkem - sítko se mi jeví jako lepší - podle mě bude lepší průtok nafty. Uvidím, resumé napíši asi v neděli či sobotu - kdy to budu montovat:)Teď přes týden se mi nechce - a ještě nemám ostatní propriety..Jinak, pokud to fakt neseženeš, stačí napsat, koupím ti to a pošlu na dobírku - ale je fakt, že dobírkou se to zbytečně prodraží...
...no, ještě musím nějak inteligentně protáhnout původní přívodní hadičku k filtru vrchem, protože tam je málo místa...Psal jsi něco o tom průtokovém šroubu - jestli je to to, co myslím, tak nevím, zda a jak to tam namontovat - ani přesně neznám funkci toho průtokáče, ale vím, že mi to taky v práci vnucovali, ale podle mě to není k ničemu. Každopádně se zkus ještě poptat, možná že i na netu to někdě bude levnější. Nevím, odkud jsi, ale já jsem z 3000 obce a tady to je
...no, ještě musím nějak inteligentně protáhnout původní přívodní hadičku k filtru vrchem, protože tam je málo místa...Psal jsi něco o tom průtokovém šroubu - jestli je to to, co myslím, tak nevím, zda a jak to tam namontovat - ani přesně neznám funkci toho průtokáče, ale vím, že mi to taky v práci vnucovali, ale podle mě to není k ničemu. Každopádně se zkus ještě poptat, možná že i na netu to někdě bude levnější. Nevím, odkud jsi, ale já jsem z 3000 obce a tady to je:)
...jo, teď si vzpomínám - ten šroub - to je s dírou uprostřed, uvnitř pružinka s navrchu kulička či čepička - tlakem se to otvírá, ale mám pocit, že tam je třeba tlak kolem 1bar - a upřímně ti řeknu, že nevím, jaký je tlak v hadici, když tlačí naftu. Navíc na ten šroub bys musel zase připevnit nějaké T-čko, nebo to zaonačit, páč díra je skrz něj - ale na to taky cosi existuje - a pak to celé přetáhnout hadicí (jestli teda už nevalím bludy)
...jo, teď si vzpomínám - ten šroub - to je s dírou uprostřed, uvnitř pružinka s navrchu kulička či čepička - tlakem se to otvírá, ale mám pocit, že tam je třeba tlak kolem 1bar - a upřímně ti řeknu, že nevím, jaký je tlak v hadici, když tlačí naftu. Navíc na ten šroub bys musel zase připevnit nějaké T-čko, nebo to zaonačit, páč díra je skrz něj - ale na to taky cosi existuje - a pak to celé přetáhnout hadicí (jestli teda už nevalím bludy:)))
Takže po radě PaM,jsem sehnal zpětný ventil,je to starý typ co se použival na hadice s acetylénem,včera jsem to namontoval a dnes ráno, světe div se ,žádný cupování nafty,ale pohodový start,tímto děkuji milanovi,že nám prozradil tehle fígl,díky!!
Takže po radě PaM,jsem sehnal zpětný ventil,je to starý typ co se použival na hadice s acetylénem,včera jsem to namontoval a dnes ráno, světe div se ,žádný cupování nafty,ale pohodový start,tímto děkuji milanovi,že nám prozradil tehle fígl,díky!!
to lamkus:tak jsem koupil ten zpětnej ventyl co je zvrchu vstřik.čerpadla:vypad jako průtokáč a je na zpátečce s nápisem out.Bohužel to tím ale nebylo a že jsi to ty tak ti to prozradím.Bylo to pumpou na naftu,sice mi pumpa šla,ale zároveň propouštěla.Zjistíš to obyčejným měřákem na podtlak a dáš ho na přívod nafty,pak zkusíš napumpovat a musí udržet ten podtlak co vytvoří,pokud neudrží.U mě stačilo pumpu z vrchu rozpentlit a pak tam máš zajištění to sundáš a podíváš se na membránu na ní jsou takové gumové ventylky a pokud se ti tam dostane nečistota,tak tamtudy to utíká,takže jsem to vyčistil a od té doby paráda,auto startuje jako ještě nikdy nestartovalo a jezdí vako diví.Jinač ten ventyl co jsi koupil 100% pomůže,nahrazuje ventylky v té pumpě.Jo ale mluvím o pumpě bosch.Jo a ten filtr co tam chceš montovat z traktoru case,tak ho tam klidně dej,já tam mám taky z práce a z traktoru New Holand,takže to samé.tak se měj a ať ti to auto šlape. ,
to lamkus:tak jsem koupil ten zpětnej ventyl co je zvrchu vstřik.čerpadla:vypad jako průtokáč a je na zpátečce s nápisem out.Bohužel to tím ale nebylo a že jsi to ty tak ti to prozradím.Bylo to pumpou na naftu,sice mi pumpa šla,ale zároveň propouštěla.Zjistíš to obyčejným měřákem na podtlak a dáš ho na přívod nafty,pak zkusíš napumpovat a musí udržet ten podtlak co vytvoří,pokud neudrží.U mě stačilo pumpu z vrchu rozpentlit a pak tam máš zajištění to sundáš a podíváš se na membránu na ní jsou takové gumové ventylky a pokud se ti tam dostane nečistota,tak tamtudy to utíká,takže jsem to vyčistil a od té doby paráda,auto startuje jako ještě nikdy nestartovalo a jezdí vako diví.Jinač ten ventyl co jsi koupil 100% pomůže,nahrazuje ventylky v té pumpě.Jo ale mluvím o pumpě bosch.Jo a ten filtr co tam chceš montovat z traktoru case,tak ho tam klidně dej,já tam mám taky z práce a z traktoru New Holand,takže to samé.tak se měj a ať ti to auto šlape. :),:)
to daniel bx: já jsem si myslel že by tuhle funkci mohl splnit ventil od autogenu proti zpětnému šlehnutí,ale pak jsem od toho upusti.Já jsem nakonec přišel čím to bylo psal jsem to lamkusoj.Tak se na to kdyžtak mrkni,ale ten ventil co nám poradil pat a mat je určitě dobrý zlepšovák a zkusím ho i přesto že mi teď auto dobře startuje,beztak ještě dát. )
to daniel bx: já jsem si myslel že by tuhle funkci mohl splnit ventil od autogenu proti zpětnému šlehnutí,ale pak jsem od toho upusti.Já jsem nakonec přišel čím to bylo psal jsem to lamkusoj.Tak se na to kdyžtak mrkni,ale ten ventil co nám poradil pat a mat je určitě dobrý zlepšovák a zkusím ho i přesto že mi teď auto dobře startuje,beztak ještě dát. :)))))
sirup... tak trošku jsem tomu nerozuměl - ty jsi koupil ventil, ale rozdělával jsi "nějaký ventil" přímo na čerpadlu? ...Ale pokud jsi ten ventil namontoval, nemohla ti snad padat nafta? (anebo tomu fakt asi nerozumím - fakt si teď nevybavím, jak to tam je...Jsem kapečku unavený, takže se na to pořádně vyspím...No, taky si myslím, že bude chyba někde v nějakém - jak píšeš - ventilu uvnitř pumpičky...On tam totiž nějaký někde je (nevím přesně kde) a jak píšeš, díky něčemu neplní funkci. Takže pokud se naseru, tak to rozeberu celé a uvidím. Každopádně do čerpadla vrtat nebudu, ať to nerozhasím ještě více, než to je) No, já jsem dnes v práci "nafasoval" všechny potřebné propriety - nakonec tam dám filtřík - ale ne se sítkem, ale s pápírovou vložkou (takže ne-origoš CASE)- páč ten je o málo Kč levnější a když jsem pokusně nasazoval plastovou hadičku, tak už ji nesundám, tak jsem si ho již nechal. Hadičku dám plastovou, průhlednou, pak ještě přetáhnu 10kou hadicí palivovou a zasponkuji... I kdyby ty ventilky, jak píšeš, byly auva, tak to snad zákonitě musí pomoct, ne? Takže jsem trošku nepochopil, co ti na tom neklaplo - znamená to, že ti někde jakoby foukalo čerpadlo? Zkus to blbcovi prosím ještě jednou vysvětlit - nebo jestli máš fotky, hoď do placu Zítra se do toho pouštím ..
sirup... tak trošku jsem tomu nerozuměl - ty jsi koupil ventil, ale rozdělával jsi "nějaký ventil" přímo na čerpadlu? ...Ale pokud jsi ten ventil namontoval, nemohla ti snad padat nafta? (anebo tomu fakt asi nerozumím:) - fakt si teď nevybavím, jak to tam je...Jsem kapečku unavený, takže se na to pořádně vyspím...No, taky si myslím, že bude chyba někde v nějakém - jak píšeš - ventilu uvnitř pumpičky...On tam totiž nějaký někde je (nevím přesně kde) a jak píšeš, díky něčemu neplní funkci. Takže pokud se naseru, tak to rozeberu celé a uvidím. Každopádně do čerpadla vrtat nebudu, ať to nerozhasím ještě více, než to je:))) No, já jsem dnes v práci "nafasoval" všechny potřebné propriety - nakonec tam dám filtřík - ale ne se sítkem, ale s pápírovou vložkou (takže ne-origoš CASE)- páč ten je o málo Kč levnější a když jsem pokusně nasazoval plastovou hadičku, tak už ji nesundám, tak jsem si ho již nechal:). Hadičku dám plastovou, průhlednou, pak ještě přetáhnu 10kou hadicí palivovou a zasponkuji... I kdyby ty ventilky, jak píšeš, byly auva, tak to snad zákonitě musí pomoct, ne? Takže jsem trošku nepochopil, co ti na tom neklaplo - znamená to, že ti někde jakoby foukalo čerpadlo? Zkus to blbcovi prosím ještě jednou vysvětlit - nebo jestli máš fotky, hoď do placu:) Zítra se do toho pouštím ..
Ventilky na filtr.nafty jsem resil taky proto jsem misto systemu lukas daval bosch ale porad stejny skousel jsem i vypojit filtr uplne a porad stejny problem mluvil jsem z borcem od bosche a ten rikal ze to muze delat gufero na cerpadle i kdyz to nikde netece tak tlak to pusti co se tyka papiroveho fitru tak bacha nesmi to byt benzinovej jinak muzes za cas udelat cerpadlo protoze se moc namaha aby pres ten papir protahl naftu
Ventilky na filtr.nafty jsem resil taky proto jsem misto systemu lukas daval bosch ale porad stejny skousel jsem i vypojit filtr uplne a porad stejny problem mluvil jsem z borcem od bosche a ten rikal ze to muze delat gufero na cerpadle i kdyz to nikde netece tak tlak to pusti co se tyka papiroveho fitru tak bacha nesmi to byt benzinovej jinak muzes za cas udelat cerpadlo protoze se moc namaha aby pres ten papir protahl naftu
No, já ten filtr mám z práce - a tady děláme jen do nafty (páč zemědělské stroje - ale taky jsem si říkal, že sítkový bude asi lepší - i když ten se ucpat taky může, ale je tam větší "manipulační prostor... Myslím, že to ještě přehodnotím, páč a strčím tam ten sítkový...
No, já ten filtr mám z práce - a tady děláme jen do nafty (páč zemědělské stroje:)) - ale taky jsem si říkal, že sítkový bude asi lepší - i když ten se ucpat taky může, ale je tam větší "manipulační prostor... Myslím, že to ještě přehodnotím, páč a strčím tam ten sítkový...
...no, tak u mě tahle akce skončila fiaskem - páč to už vůbec nefachčilo - respektive, jako by přítok nafty byl malý a nestačilo to brát.. měl jsem x-krát rozdělanou nádobku s filtrem, několikrát jsem profoukal - bordelu tam bylo dost, nevím, kde se to tam vzalo - Měl jsem i napolo otevřené i víčko pumpičky - páč to je tam tak debilně zacvaklé zezadu, že více to nešlo - vyndal jsem membránu, vyčistil, očistil vnitřek - kam jsem prsty dostal - zadělal... dnes jsem to celé vrátil téměř do stavu, v jakém to bylo před tou (akorát hadičky jsem použil jiné) - napumpoval ... Mám ale ten pocit, že buď to někde bere luft, nebo nevím...Dnes jsem na cestě do práce a zpět (30 kilometrů) 2x chcípl a nemít pořád nohu na plynu, tak asi nedojedu... Kolísaly otáčky při volnoběhu, no a při podřazování tendence na chcípnutí... Jak jsem psal, vrátil jsem vše zpět do původního stavu, jel jsem projet - a opět - při podřazení a přibrždění - opět chcípl...buď tam je ještě vzduch, nebo je chyba fakt někde jinde - v pumpičce? nebo já už nevím...Jo jo - ne nadarmo se říká - pokud ti to jezdí (i když občas hapruje) - neřeš to. Při odvzdušňování nádobky s filtrem mám ten pocit že pořád šel vzduch, a když jsem zatáhl ventilek, tak to někde od té pumpičky jakoby jemně pískalo - když jsem ji dal naležato...tak fakt nevím - žeby nějaké chujové těsnění?.Jo, jinak krom membrány, pružiny a čudliku na pumičce zvrchu tam nic není (žádné ventilky) - si máme každý něco jiného - ale fakt mi to nejde do hlavy, kudy by to mohlo přisávat vzduch..Pokud je filtr zalitý komplet naftou, tak to jede, ale mám pocit, že když zítra budu chtít nakopnout, tak to bude dělat něco podobného jako dnes.
...no, tak u mě tahle akce skončila fiaskem - páč to už vůbec nefachčilo - respektive, jako by přítok nafty byl malý a nestačilo to brát.. měl jsem x-krát rozdělanou nádobku s filtrem, několikrát jsem profoukal - bordelu tam bylo dost, nevím, kde se to tam vzalo:)) - Měl jsem i napolo otevřené i víčko pumpičky - páč to je tam tak debilně zacvaklé zezadu, že více to nešlo - vyndal jsem membránu, vyčistil, očistil vnitřek - kam jsem prsty dostal - zadělal... dnes jsem to celé vrátil téměř do stavu, v jakém to bylo před tou (akorát hadičky jsem použil jiné) - napumpoval ... Mám ale ten pocit, že buď to někde bere luft, nebo nevím...Dnes jsem na cestě do práce a zpět (30 kilometrů) 2x chcípl a nemít pořád nohu na plynu, tak asi nedojedu... Kolísaly otáčky při volnoběhu, no a při podřazování tendence na chcípnutí... Jak jsem psal, vrátil jsem vše zpět do původního stavu, jel jsem projet - a opět - při podřazení a přibrždění - opět chcípl...buď tam je ještě vzduch, nebo je chyba fakt někde jinde - v pumpičce? nebo já už nevím...Jo jo - ne nadarmo se říká - pokud ti to jezdí (i když občas hapruje) - neřeš to. Při odvzdušňování nádobky s filtrem mám ten pocit že pořád šel vzduch, a když jsem zatáhl ventilek, tak to někde od té pumpičky jakoby jemně pískalo - když jsem ji dal naležato...tak fakt nevím - žeby nějaké chujové těsnění?.Jo, jinak krom membrány, pružiny a čudliku na pumičce zvrchu tam nic není (žádné ventilky) - si máme každý něco jiného - ale fakt mi to nejde do hlavy, kudy by to mohlo přisávat vzduch..Pokud je filtr zalitý komplet naftou, tak to jede, ale mám pocit, že když zítra budu chtít nakopnout, tak to bude dělat něco podobného jako dnes.
to lamkus:nějak jsem to nepochopil,ale dal jsi tam ten ventyl co jsi koupil a pořád to dělá neplechu?A dal jsi ho tam zprávně?Jestli jsi ho neotočil?Pak jsi psal něco o té podávací pumpě,tu jsi taky rozebral?Já mám pošáckou a tu když rozebereš(povolíš filtr)zbyde ti vrchní díl s pumpou,zespodu jsou takové perntli,to rozpentlíš a postaneš se na celou pumpu mrkni na to.A nebo něco podobného mi auto taky dělalo,jenže já jsem měl benzínovou kasli a v ní naftovej motor a benzíny mají vzadu u nápravy pod pravím kolem schovanej filtr a ten mi to dělal.jinač podotahuj všechny spoje a podívej na hadice i přepadový jak ze vstřiků,tak k nádrži.Jo a ještě napumpuj naftu co pujde a poškej chvíly,měla by ta pumpa jít i po 10 min tvrdě,pokud budeš muset znovu pumpovat je prolém tam.
to lamkus:nějak jsem to nepochopil,ale dal jsi tam ten ventyl co jsi koupil a pořád to dělá neplechu?A dal jsi ho tam zprávně?Jestli jsi ho neotočil?Pak jsi psal něco o té podávací pumpě,tu jsi taky rozebral?Já mám pošáckou a tu když rozebereš(povolíš filtr)zbyde ti vrchní díl s pumpou,zespodu jsou takové perntli,to rozpentlíš a postaneš se na celou pumpu mrkni na to.A nebo něco podobného mi auto taky dělalo,jenže já jsem měl benzínovou kasli a v ní naftovej motor a benzíny mají vzadu u nápravy pod pravím kolem schovanej filtr a ten mi to dělal.jinač podotahuj všechny spoje a podívej na hadice i přepadový jak ze vstřiků,tak k nádrži.Jo a ještě napumpuj naftu co pujde a poškej chvíly,měla by ta pumpa jít i po 10 min tvrdě,pokud budeš muset znovu pumpovat je prolém tam.
To sirup: asi jsem se špatně vyjádřil - každopádně ventil byl namontován správně - a až poté, co jsem to vyzkoušel, mě to začalo takhle blbnout - tzn., že někde pravděpodobně bude tahat/unikat vzduch.Mám podezření právě na pumpičku, páč jsem nemohl vůbec nic natáhnout, tak jsem to trošku rozdělal a profoukl ústy - bylo tam trošku bordelu - očistil jsem i tu membránu, co je "uvnitř" toho domečku pumpičky. Pak jsem napumpoval, ale teď už je to opět problém - takže to vidím právě na tu pumpičku. No, zrovna to znovu rozebírám, vyměním podložky na přívodní trubce k filtru, zkusím vyměnit i těsnění na filtru.
Mám 1.7Td - takže on je tedy ještě filtr za nádrží jo? A tahá tedy čerpadlem, nikoli podtlakem? Páč se mě snažili přesvědčovat, že to čerpadlo ani nebude mít - ale asi by stálo za úvahu to rozebrat, i když myslím, že to tím nebude. OK, zatím díky - uvidím - ještě zkusím prohlédnout celou tu cestu paliva, jestli se mi to někde neuvolnilo, jak jsem tu hadici "tahal".
To sirup: asi jsem se špatně vyjádřil - každopádně ventil byl namontován správně - a až poté, co jsem to vyzkoušel, mě to začalo takhle blbnout - tzn., že někde pravděpodobně bude tahat/unikat vzduch.Mám podezření právě na pumpičku, páč jsem nemohl vůbec nic natáhnout, tak jsem to trošku rozdělal a profoukl ústy - bylo tam trošku bordelu - očistil jsem i tu membránu, co je "uvnitř" toho domečku pumpičky. Pak jsem napumpoval, ale teď už je to opět problém - takže to vidím právě na tu pumpičku. No, zrovna to znovu rozebírám, vyměním podložky na přívodní trubce k filtru, zkusím vyměnit i těsnění na filtru.
Mám 1.7Td - takže on je tedy ještě filtr za nádrží jo? A tahá tedy čerpadlem, nikoli podtlakem? Páč se mě snažili přesvědčovat, že to čerpadlo ani nebude mít - ale asi by stálo za úvahu to rozebrat, i když myslím, že to tím nebude. OK, zatím díky - uvidím - ještě zkusím prohlédnout celou tu cestu paliva, jestli se mi to někde neuvolnilo, jak jsem tu hadici "tahal".
žadny jiny filtr tam není,sitko v nadrži a klasika u čerpadla.sundej hadičku u nadrže dobre ucpi a pred filtrem ji odpoj taky a usty vytvoř pottlak.stavá se,že je v háji předehřev!!no uvidíš
žadny jiny filtr tam není,sitko v nadrži a klasika u čerpadla.sundej hadičku u nadrže dobre ucpi a pred filtrem ji odpoj taky a usty vytvoř pottlak.stavá se,že je v háji předehřev!!no uvidíš
...prozatím jsem vyřešil tak, že jsem vymontoval pumpičku a dal místo ní filtřík se sítkem - a to tak, že filtřík "padá" směrem k čerpadlu, takže nějaká nafta tam vždy zůstane, i kdyby padala. Vím akorát, že předchozímu majiteli se toto také čas od času dělo - prý stačilo otevřít "dvířka nádrže" a očistit tu gumu (těsnění).
...prozatím jsem vyřešil tak, že jsem vymontoval pumpičku a dal místo ní filtřík se sítkem - a to tak, že filtřík "padá" směrem k čerpadlu, takže nějaká nafta tam vždy zůstane, i kdyby padala. Vím akorát, že předchozímu majiteli se toto také čas od času dělo - prý stačilo otevřít "dvířka nádrže" a očistit tu gumu (těsnění).
jinak viz další příspěvek "PUMPIČKA NAFTY"...Pokud by ale bylo něco v nepořádku s podtlakem, tak mě to snad bude blbnout pořád, ne? Už tomu fakt nerozumím. Ujednoťme se - mám v tom trošku guláš. Nádrž, v ní je určitě sítko. Pak jde palivo hadicí a pak už je snad jen pumpička s filtrem ne? Mysliš tedy odpojit hadici na obou koncích a "protáhnout"?. Neexistuje někde v kupě celá cesta nafty? Jo a u nádrže (nebo v ní) - není ještě nějaká hadice, která třeba tahá vzduch? Fakt nevím - živím se jen tím, čím mě kdo nakrmí - zpoza auta moc vidět není, jen nádrž a hadice...Omlouvám se - ale už mám z toho chaos, tak se tak blbě ptám.
jinak viz další příspěvek "PUMPIČKA NAFTY"...Pokud by ale bylo něco v nepořádku s podtlakem, tak mě to snad bude blbnout pořád, ne? Už tomu fakt nerozumím. Ujednoťme se - mám v tom trošku guláš. Nádrž, v ní je určitě sítko. Pak jde palivo hadicí a pak už je snad jen pumpička s filtrem ne? Mysliš tedy odpojit hadici na obou koncích a "protáhnout"?. Neexistuje někde v kupě celá cesta nafty? Jo a u nádrže (nebo v ní) - není ještě nějaká hadice, která třeba tahá vzduch? Fakt nevím - živím se jen tím, čím mě kdo nakrmí - zpoza auta moc vidět není, jen nádrž a hadice...Omlouvám se - ale už mám z toho chaos, tak se tak blbě ptám.
když už se tu řeší nafta nemáte někdo fotku předehřevu nafty,nevim jak vůbec vypadá a kde ho hledat protože hadice je napojená přímo na trubku k nádrži, motor je162.
když už se tu řeší nafta nemáte někdo fotku předehřevu nafty,nevim jak vůbec vypadá a kde ho hledat protože hadice je napojená přímo na trubku k nádrži, motor je162.