Zdravím..Prosím vás,když jedu v 5 lidech do stoupání tak 12 procent a auto (1.7 tzd) držím v otáčkách kolem 2000-3000,tak mi strašně černě hulí!!Je to tryskama,či nesprávným nastavení čerpadla,či co???!!!
Zdravím..Prosím vás,když jedu v 5 lidech do stoupání tak 12 procent a auto (1.7 tzd) držím v otáčkách kolem 2000-3000,tak mi strašně černě hulí!!Je to tryskama,či nesprávným nastavení čerpadla,či co???!!!
Moc paliva přidaného na vstřik.čerpadle.Jeto šroub který je zajistěný maticí a je umístěný v horním víku čerpadla a vchází jakoby dovnitř měl by být zakapnutý barvou.Povol ten šroub jen o necelou čtvrt otáčku kdyby to nepomohlo tak to uďelej ještě jednou.Poté když prudce sešlápnes pedal tak jen v tom prvním okamžiku ti vyletí lehce černý kouř dále už nesmí kouřit pak ti někdo bude muset šlápnout na plyn a chvíli ho podržet na plno cca 4až 6 sekund a ty musíš jít za auto a poslouchat jestli motor nestřílí do výfuku ale jen při plném plynu.Kdyby byly trysky v hajzlu tak ti hulí spíše do šeda protože to palivo tak dokonale nerozpráší.Pokud jsi nezasahoval do nastavení předvstřiku tak byto kouření mělo způsobovat moc paliva.Kdyby jsis nebyl jistý tím předvstřikem(často se to rozmrdá při výměně rozvoďáku) tak když odšroubuješ ten šroubek u prostřed rozdělovací hlavy na vstřik.čerp.mezi trubkama k tryskám,a uděláš si přípravek na indikátor(mikrometr výsuvný) aby jsi ho mohl místo toho šroubu namontovat tak když budeš pootáčet motorem a potkají seti rysky na setrváku a na bloku(horní úvrať)Tak ti musí indikátor ukázat vysuv o 0,8mm z nulové polohy.Tak ať seti daří.
Moc paliva přidaného na vstřik.čerpadle.Jeto šroub který je zajistěný maticí a je umístěný v horním víku čerpadla a vchází jakoby dovnitř měl by být zakapnutý barvou.Povol ten šroub jen o necelou čtvrt otáčku kdyby to nepomohlo tak to uďelej ještě jednou.Poté když prudce sešlápnes pedal tak jen v tom prvním okamžiku ti vyletí lehce černý kouř dále už nesmí kouřit pak ti někdo bude muset šlápnout na plyn a chvíli ho podržet na plno cca 4až 6 sekund a ty musíš jít za auto a poslouchat jestli motor nestřílí do výfuku ale jen při plném plynu.Kdyby byly trysky v hajzlu tak ti hulí spíše do šeda protože to palivo tak dokonale nerozpráší.Pokud jsi nezasahoval do nastavení předvstřiku tak byto kouření mělo způsobovat moc paliva.Kdyby jsis nebyl jistý tím předvstřikem(často se to rozmrdá při výměně rozvoďáku) tak když odšroubuješ ten šroubek u prostřed rozdělovací hlavy na vstřik.čerp.mezi trubkama k tryskám,a uděláš si přípravek na indikátor(mikrometr výsuvný) aby jsi ho mohl místo toho šroubu namontovat tak když budeš pootáčet motorem a potkají seti rysky na setrváku a na bloku(horní úvrať)Tak ti musí indikátor ukázat vysuv o 0,8mm z nulové polohy.Tak ať seti daří.
tady se přiživim,kde najdu tu rysku na tom bloku,měl sem motor venku,ale to sem nehledal
tady se přiživim,kde najdu tu rysku na tom bloku,měl sem motor venku,ale to sem nehledal