Ahoj. Poslední dobou se mi již několikrát stalo, že při startu (otočením klíčku) se neozve bzučení palivového čerpadla. Tím ani nedojde ke startu auta. Stalo se to vždy a jen při startu, nikdy auto nechcíplo za jízdy. Prosím o radu, jestli se s tímto někdo jikdy někdo z vás nesetkal, jestli je to někde v elektrice, bo je nemocné samotné čerpadlo. Najdu tady na vašich stránkách nějaká elektroschemata? Díky Mára
Ahoj. Poslední dobou se mi již několikrát stalo, že při startu (otočením klíčku) se neozve bzučení palivového čerpadla. Tím ani nedojde ke startu auta. Stalo se to vždy a jen při startu, nikdy auto nechcíplo za jízdy. Prosím o radu, jestli se s tímto někdo jikdy někdo z vás nesetkal, jestli je to někde v elektrice, bo je nemocné samotné čerpadlo. Najdu tady na vašich stránkách nějaká elektroschemata? Díky Mára
Skontroluj dve relatka co su nad lavym podbehom ( pri pohlade spredu do motora, jak je zvazok elektriky iduci do kastle ), zvyknu sa opalit a potom blbne palivove cerpadlo.
Skontroluj dve relatka co su nad lavym podbehom ( pri pohlade spredu do motora, jak je zvazok elektriky iduci do kastle ), zvyknu sa opalit a potom blbne palivove cerpadlo.
Mrkni na ty relátka pod tou kapotou.Po případě je prozkoušej jestli spínají.Jestli že budou normálně spínat(cvakat)tak ještě vyzkoušej při seplém relé jestli se objeví napětí na kontaktu vedoucím k čerpadlu.
Mě to vyplivlo úplně a byla to vadná kostra co ukostřovala tyhle relé.Měl by tam být 1xstálý přívod,1xkostra,a kabel od spínačky,a kabel který vede k čerpadlu.Kdyby tohle vše bylo v pořádku a stále to nešlo tak je zkus ukostřit kabelem přímo natáhnutým z mínus polu baterie,když to nepude ani po ukostření tak propoj Konektor který ti pouze při zaplém klíčí dává napětí myslím že má označení(5a nebo3)S konektorem na druhém relé taky s označením(5-3).Nezapojuj 5s5 ani 3s3 nemělo byto žádný význam musíš propojit5a3 nebo naopak.
Mrkni na ty relátka pod tou kapotou.Po případě je prozkoušej jestli spínají.Jestli že budou normálně spínat(cvakat)tak ještě vyzkoušej při seplém relé jestli se objeví napětí na kontaktu vedoucím k čerpadlu.
Mě to vyplivlo úplně a byla to vadná kostra co ukostřovala tyhle relé.Měl by tam být 1xstálý přívod,1xkostra,a kabel od spínačky,a kabel který vede k čerpadlu.Kdyby tohle vše bylo v pořádku a stále to nešlo tak je zkus ukostřit kabelem přímo natáhnutým z mínus polu baterie,když to nepude ani po ukostření tak propoj Konektor který ti pouze při zaplém klíčí dává napětí myslím že má označení(5a nebo3)S konektorem na druhém relé taky s označením(5-3).Nezapojuj 5s5 ani 3s3 nemělo byto žádný význam musíš propojit5a3 nebo naopak.