Tak zase jezdím. Ale po výměně motoru(bloku motoru ostatní zůstalo původní) mi po zahřátí motoru začaly padat otáčky na cca 300-500ot/m. Motor jede skvěle ale ty otáčky jsou dost nízký. poradtě co stím. Motor je 1.6 jednobod a řj mmG6 díky za rady
Tak zase jezdím. Ale po výměně motoru(bloku motoru ostatní zůstalo původní) mi po zahřátí motoru začaly padat otáčky na cca 300-500ot/m. Motor jede skvěle ale ty otáčky jsou dost nízký. poradtě co stím. Motor je 1.6 jednobod a řj mmG6 díky za rady
Nojo ale kde nic se nesundávalo akorát celá hlava a dávalo se těsnění pod hlavu.
Nojo ale kde nic se nesundávalo akorát celá hlava a dávalo se těsnění pod hlavu.
ok zkusím na to mrknout. Ale ted se vyskytl další problém začalo se mi to hřát. Myslel jsem že nesepnul větrák ale běžel na plnej výkon a teplota se furt držela v červenym. Musel jsem zapnout topení aby se to zchladilo. Stačí jet do práce cca 10km a stát na třech křižovatkách. Tak si myslím jestli nejni prasklá hlava.
ok zkusím na to mrknout. Ale ted se vyskytl další problém začalo se mi to hřát. Myslel jsem že nesepnul větrák ale běžel na plnej výkon a teplota se furt držela v červenym. Musel jsem zapnout topení aby se to zchladilo. Stačí jet do práce cca 10km a stát na třech křižovatkách. Tak si myslím jestli nejni prasklá hlava.
A je to byl upadlej kablík od podtlakovýho čidla. A to chlazení jsem ojebal věčím chladičem. Mordoval jsem to cca 15 minut aby se to dostalo na 90 stupňů
A je to byl upadlej kablík od podtlakovýho čidla. A to chlazení jsem ojebal věčím chladičem. Mordoval jsem to cca 15 minut aby se to dostalo na 90 stupňů