Neví již kdo a kde mi doporučil na BX14RE vyměnit palivové čerpadlu na bloku motoru za dopravní čerpadlo z BX16RE z nádrže,hledal jsem a nenašel,proto tento dotaz.Nevíte kolik by stálo nové a za kolik by se dalo sehnat starší na vrakovišti?
Neví již kdo a kde mi doporučil na BX14RE vyměnit palivové čerpadlu na bloku motoru za dopravní čerpadlo z BX16RE z nádrže,hledal jsem a nenašel,proto tento dotaz.Nevíte kolik by stálo nové a za kolik by se dalo sehnat starší na vrakovišti?
myslíš mechanické čerpadlo za elektrické??? to bych nedělal, je tam větší tlak a ten karbec by asi nebyl rád...
myslíš mechanické čerpadlo za elektrické??? to bych nedělal, je tam větší tlak a ten karbec by asi nebyl rád... :)
Je to mozne ale potrebujes cerpadlo urcene do elektronickeho karburatoru, nie do vstrekovania !
Mimochodom preco chces to cerpadlo menit ?
Je to mozne ale potrebujes cerpadlo urcene do elektronickeho karburatoru, nie do vstrekovania !
Mimochodom preco chces to cerpadlo menit ?
Tady jsou, vrakáč za něj chce pětikilo, je to přímo podávačka, je určená pro karbce, mají k tomu i to obtokové téčko. kdyžtak cinkni, já ho koupím a pošlu na dobírku
Tady jsou, vrakáč za něj chce pětikilo, je to přímo podávačka, je určená pro karbce, mají k tomu i to obtokové téčko. kdyžtak cinkni, já ho koupím a pošlu na dobírku
Tlak tam je zhruba stejný, v tom bych problém neviděl, ale:
a) Zapojení el. čerpadla je třeba provést důkladně, přes relé, NE JEN PŘES SPÍNACÍ SKŘÍŇKU - v případě havárie, kdyby zůstal klíček zapalování v zapnuté poloze, by čerpadlo dál dodávalo benzín do motorového prostoru a hrozila by ti kremace. Schéma originálního zapojení viz můj profil.
b) V běžné nádrži pro mechanické palivové čerpadlo asi nebude díra na el. čerpadlo.
c) Palivové vedení u mech. čerpadla bude zřejmě uvnitř kabiny, pro elektrické musí být venku (nebezpečí viz bod a)).
Tlak tam je zhruba stejný, v tom bych problém neviděl, ale:
a) Zapojení el. čerpadla je třeba provést důkladně, přes relé, NE JEN PŘES SPÍNACÍ SKŘÍŇKU - v případě havárie, kdyby zůstal klíček zapalování v zapnuté poloze, by čerpadlo dál dodávalo benzín do motorového prostoru a hrozila by ti kremace. Schéma originálního zapojení viz můj profil.
b) V běžné nádrži pro mechanické palivové čerpadlo asi nebude díra na el. čerpadlo.
c) Palivové vedení u mech. čerpadla bude zřejmě uvnitř kabiny, pro elektrické musí být venku (nebezpečí viz bod a)).
cenda:
a) niet co dodat
b) neni cerpadlo sucast meraku hladiny benzinu a nasavacieho kosa ?
c) palivove vedenie ide tym istym sposobom ako u vstrekovacky - popod pravy podbeh
cenda:
a) niet co dodat :)
b) neni cerpadlo sucast meraku hladiny benzinu a nasavacieho kosa ?
c) palivove vedenie ide tym istym sposobom ako u vstrekovacky - popod pravy podbeh
Ad b) - není, jestli si dobře vzpomínám, byly tam 2 díry a pod čerpadlem na dně nádrže ještě takové plastové "cosi".
Bohužel všechny výkresy jsem smazal hned jak jsem se BX zbavil.
Jestli si dobře vzpomínám, stejné nebo podobné čerpadlo a nádrž měly 1,4 s motorem KAZ.
Ad b) - není, jestli si dobře vzpomínám, byly tam 2 díry a pod čerpadlem na dně nádrže ještě takové plastové "cosi".
Bohužel všechny výkresy jsem smazal hned jak jsem se BX zbavil.
Jestli si dobře vzpomínám, stejné nebo podobné čerpadlo a nádrž měly 1,4 s motorem KAZ.
Diesel otevřel diskusi a nyní se to tady začíná z nevědomosti hádat. Cendo, jestli jsi viděl u BX jinou, než dvouděrovou nádrž, kde v jedné je plovák a v druhé sání příp čerpadlo, doporučuji očaře a teorie o palivovém vedení kabinou je taky scifi. Když něco nevím, nepíšu a když už jo, nehádám se. Diesel vymýšlí kraviny ve kterých nevidím přínos a dle toho, že se dále nevyjadřuje ho to ani moc nezajímá (být tebou, diskutuji o tom s tím, který tuhle volovinu vymyslel a ne tady. Jednoduše když nevíš kdo a nevíš proč, neřeš to!) a je z toho debata na dlouhou stránku.
Diesel otevřel diskusi a nyní se to tady začíná z nevědomosti hádat. Cendo, jestli jsi viděl u BX jinou, než dvouděrovou nádrž, kde v jedné je plovák a v druhé sání příp čerpadlo, doporučuji očaře a teorie o palivovém vedení kabinou je taky scifi. Když něco nevím, nepíšu a když už jo, nehádám se. Diesel vymýšlí kraviny ve kterých nevidím přínos a dle toho, že se dále nevyjadřuje ho to ani moc nezajímá (být tebou, diskutuji o tom s tím, který tuhle volovinu vymyslel a ne tady. Jednoduše když nevíš kdo a nevíš proč, neřeš to!) a je z toho debata na dlouhou stránku.
To robert,na jiném místě zde popisuji závada,která se mi na autě stala-přidřené pal.čerpadlo.naštěstí mám záložní motor,tak jsem z něj vzal čerpadlo a vyměnil, funguje zatím dobře.Nevymýšlím kraviny ale jak jsem psal výše,bylo mi doporučeno el.čerp.z BX16RE,které je v nádrži,a navíc nemůžu být na netu pořád. Pro zbytek,dle rády by mělo dávat dostatek BA jako mechanické,které má pohon od vačky.Takže díkec za rady a názory,Čerte dík za nabídku.Zatím to funguje,o výměně budu uvažovat,až to začne zlobit.Mne zajímala zatím opravdu jen cena.
To robert,na jiném místě zde popisuji závada,která se mi na autě stala-přidřené pal.čerpadlo.naštěstí mám záložní motor,tak jsem z něj vzal čerpadlo a vyměnil, funguje zatím dobře.Nevymýšlím kraviny ale jak jsem psal výše,bylo mi doporučeno el.čerp.z BX16RE,které je v nádrži,a navíc nemůžu být na netu pořád. Pro zbytek,dle rády by mělo dávat dostatek BA jako mechanické,které má pohon od vačky.Takže díkec za rady a názory,Čerte dík za nabídku.Zatím to funguje,o výměně budu uvažovat,až to začne zlobit.Mne zajímala zatím opravdu jen cena.
myslím si, že mechanické čerpadlo je podstatně spolehlivější, jednodušší a sehnatelnější než elektrické, toť vše
myslím si, že mechanické čerpadlo je podstatně spolehlivější, jednodušší a sehnatelnější než elektrické, toť vše
PS to, co se stalo tobě je vyjímka, elektrická čerpadla jsou drahá a odcházejí docela často
PS to, co se stalo tobě je vyjímka, elektrická čerpadla jsou drahá a odcházejí docela často
Arogantní Děd Vševěd s nickem Robert nechť se podívá do mého profilu. Najde tam výkres, ze kterého je patrné, že elektrické palivové čerpadlo u motoru BAY má samostatné víko a není integrované s plovákem snímání stavu paliva.
Howgh.
Arogantní Děd Vševěd s nickem Robert nechť se podívá do mého profilu. Najde tam výkres, ze kterého je patrné, že elektrické palivové čerpadlo u motoru BAY má samostatné víko a není integrované s plovákem snímání stavu paliva.
Howgh.
cenda: to ze je cerpadlo sucastou palivomeru a sacieho kosa som pisal ja nie robert. to som si zmylil tusim s filckou. u bx je osobitne palivomer ( jedna diera ) a osobitne saci kos/sacie potrubie(druha diera). Podla tvojeho vykresu je sacie potrubie vcetne palivoveho cerpadla. U vstrekovaciek(1.6/1.9) a obyc karburatorov je tam len saci kos - bez cerpadla. Cerpadlo je bud mechanicke na bloku motora alebo pri zadnom ramene.
cenda: to ze je cerpadlo sucastou palivomeru a sacieho kosa som pisal ja nie robert. to som si zmylil tusim s filckou. u bx je osobitne palivomer ( jedna diera ) a osobitne saci kos/sacie potrubie(druha diera). Podla tvojeho vykresu je sacie potrubie vcetne palivoveho cerpadla. U vstrekovaciek(1.6/1.9) a obyc karburatorov je tam len saci kos - bez cerpadla. Cerpadlo je bud mechanicke na bloku motora alebo pri zadnom ramene.
Není to pravda, existuje elektrické benzinové čerpadlo zapuštěné do nádrže určené pro řízené karburátory. Měl jsem ho na svém BX. Dál se k tomu nevyjadřuju.
Není to pravda, existuje elektrické benzinové čerpadlo zapuštěné do nádrže určené pro řízené karburátory. Měl jsem ho na svém BX. Dál se k tomu nevyjadřuju.
cenda: ale schema ktoru mas v profile ukazuje cerpadlo ako sucast sacieho kosa nie ?
cenda: ale schema ktoru mas v profile ukazuje cerpadlo ako sucast sacieho kosa nie ?