Zdravíčko Citroeni..chtěl bych se zeptat,kolik kdo točí otáček na dieselovém bx..Já mám 1.7 tzd a točí mi to tak 4100 otáček..Je to sice v červeným už od 4000,ale nemá to točit ještě víc??A popř.,dají se přidat někde na regulátoru nějakém otáčky??Moc díky za rady
Zdravíčko Citroeni..chtěl bych se zeptat,kolik kdo točí otáček na dieselovém bx..Já mám 1.7 tzd a točí mi to tak 4100 otáček..Je to sice v červeným už od 4000,ale nemá to točit ještě víc??A popř.,dají se přidat někde na regulátoru nějakém otáčky??Moc díky za rady
Ak si dobre spominam dieslove BX toci len tolko kolko vladze - je tam prirodzeny obmedzovac, ak ti to viac ako 4100 netoci tak to ten tvoj motor proste vic uz neumi. Tocit ale TD do cerveneho je rychly sposob ako ho poslat do vecnych parkovisk.
Ak si dobre spominam dieslove BX toci len tolko kolko vladze - je tam prirodzeny obmedzovac, ak ti to viac ako 4100 netoci tak to ten tvoj motor proste vic uz neumi. Tocit ale TD do cerveneho je rychly sposob ako ho poslat do vecnych parkovisk.
Možná,že výrobce ví,proč na ten otáčkoměr nakreslil červený pole-někteří řidiči už ale bohužel ne...
Možná,že výrobce ví,proč na ten otáčkoměr nakreslil červený pole-někteří řidiči už ale bohužel ne... ;-)
Ale vždyď od 4200 otáček to teprv začínají červené čárky..Já do červenýho nejezdím,ale když roztahuju čtyřku,tak bych potřeboval do těch 4400 aspoň..
Ale vždyď od 4200 otáček to teprv začínají červené čárky..Já do červenýho nejezdím,ale když roztahuju čtyřku,tak bych potřeboval do těch 4400 aspoň..
Teda bez urážky možná je 4100 málo ,ale pokud chceš závodit
měl jsi si koupit Gti nebo alespoň 1.9Tri . Snažit se soupeři
s moderními diesely je nesmysl.I tak je 1.7 tzd určitě na svou dobu
spičkový motor.
Teda bez urážky možná je 4100 málo ,ale pokud chceš závodit
měl jsi si koupit Gti nebo alespoň 1.9Tri . Snažit se soupeři
s moderními diesely je nesmysl.I tak je 1.7 tzd určitě na svou dobu
spičkový motor.
4100je málo,u TZD turbo,mám nejlepší zátah mezi 3000 až 4500 ot/min.ale těch 5000 je už moc...
jinak GTi až do 6500ot.
kup si GTI,zazávodíš si i s novějšími vozy,ale může se Ti stát jako mě,že Ti nandá první typ oktáfky TDI co má čip a v čr se ani neprodávala 110kw a 6ti kvalt...má ji známej
4100je málo,u TZD turbo,mám nejlepší zátah mezi 3000 až 4500 ot/min.ale těch 5000 je už moc...
jinak GTi až do 6500ot.
kup si GTI,zazávodíš si i s novějšími vozy,ale může se Ti stát jako mě,že Ti nandá první typ oktáfky TDI co má čip a v čr se ani neprodávala 110kw a 6ti kvalt...má ji známej
Podívejte..já nechci závodit..Jen,pokud ve 4-řech lidech jedu,tak do menšího kopce bych potřeboval tu čtyřku aspoň vytočit do 4200..Ale někdy jen..Protože pak to pětka nemusí brát..!!Chápete?
Podívejte..já nechci závodit..Jen,pokud ve 4-řech lidech jedu,tak do menšího kopce bych potřeboval tu čtyřku aspoň vytočit do 4200..Ale někdy jen..Protože pak to pětka nemusí brát..!!Chápete?
Nejdřív bych zkusil lanko plynu,pak korektor na čerpadle (netěsnost,
membrána),co turbo je ok (lopatky,ložiska),vstřiky(otvírací tlak,
rozprašují?) ,jinak to bude chtít seřízení v diesel servisu.
Nejdřív bych zkusil lanko plynu,pak korektor na čerpadle (netěsnost,
membrána),co turbo je ok (lopatky,ložiska),vstřiky(otvírací tlak,
rozprašují?) ,jinak to bude chtít seřízení v diesel servisu.
Právě že když na čerpadle dám ručně rychlo plný plyn,tak cítím,že v čerpadle to zadrhne..Kudy se tam lije olej??
Právě že když na čerpadle dám ručně rychlo plný plyn,tak cítím,že v čerpadle to zadrhne..Kudy se tam lije olej??
Mazané je to naftou.Zkus přidávat pomalu do maxima a uvidíš
v kolika to omezí regulátor.
Mazané je to naftou.Zkus přidávat pomalu do maxima a uvidíš
v kolika to omezí regulátor.
1. nikde jsem si v otázce nevšiml poznámky o turbu, označení TZD neznamená automaticky turbodiesel.
2. omezení otáček u těhle dieslů je na 5000, max strop co připouští výrobce je 5100
3. pokud je to 17 bez turba tak prostě nemá sílu zvednout se na čtyřku na tyhle otáčky
...zkontroluj, jestli ti při sešlápnutí plynu nadoraz dává lanko na čerpadle skutečně plný plyn. Šťourat do čerpadla metodou pokus omyl bych moc nedoporučoval. A skutečně, výkon 17D bez turba je dost malý a diesla otáčkama moc do výkonu nevyženeš. Kolem právě oněch 4000 už jde dost podstatně dolů kroutící moment.
1. nikde jsem si v otázce nevšiml poznámky o turbu, označení TZD neznamená automaticky turbodiesel.
2. omezení otáček u těhle dieslů je na 5000, max strop co připouští výrobce je 5100
3. pokud je to 17 bez turba tak prostě nemá sílu zvednout se na čtyřku na tyhle otáčky
...zkontroluj, jestli ti při sešlápnutí plynu nadoraz dává lanko na čerpadle skutečně plný plyn. Šťourat do čerpadla metodou pokus omyl bych moc nedoporučoval. A skutečně, výkon 17D bez turba je dost malý a diesla otáčkama moc do výkonu nevyženeš. Kolem právě oněch 4000 už jde dost podstatně dolů kroutící moment.
Kup si benzínový auto a takovéto kraviny tě trápit nebudou, tam je otáček i o několik tisíc více. Z traktoru letadlo neuděláš.
Kup si benzínový auto a takovéto kraviny tě trápit nebudou, tam je otáček i o několik tisíc více. Z traktoru letadlo neuděláš.
Tak když je to označení T,znamená to turbodiesel..Ale spíš bych řekl,že to čerpadlo je nějaké strhané už..U jiného,když zatáhnu zprudka za plyn(ručně na čerpadle) tak jde lehce bez škvrznutí..Na plný plyn na neutrál to udělá tak 4200 otáček(stabilně)
Tak když je to označení T,znamená to turbodiesel..Ale spíš bych řekl,že to čerpadlo je nějaké strhané už..U jiného,když zatáhnu zprudka za plyn(ručně na čerpadle) tak jde lehce bez škvrznutí..Na plný plyn na neutrál to udělá tak 4200 otáček(stabilně)
to se pleteš... TZ označuje výbavu, D motor... jediný označení pro turbodiesel je nápis TURBO za hlavním označením...
to se pleteš... TZ označuje výbavu, D motor... jediný označení pro turbodiesel je nápis TURBO za hlavním označením... ;)
zdar pokec mne sa takto spraval moj turbodiesel ale turbo bolo K.O., zralo olej a lopatky maly medzery, po vymene to taha do zblbnutia a uz od 1700 pocut ako saje vzduch, skontroluj si sanie k turbu, ak tam mas vela oleja tak je zle
zdar pokec mne sa takto spraval moj turbodiesel ale turbo bolo K.O., zralo olej a lopatky maly medzery, po vymene to taha do zblbnutia a uz od 1700 pocut ako saje vzduch, skontroluj si sanie k turbu, ak tam mas vela oleja tak je zle
Tak je pravda,že turbo asi je vyčachtané a i teplé to hvízdá..A v turbochladiči je po stěnách olej!!Ale když sem oddělal turbo chladič a zacpal tu hadici rukou a dal hoodně plynu,tak se to nedalo udržet..;-(Ale myslíte,že už je to turbo v háji??
Tak je pravda,že turbo asi je vyčachtané a i teplé to hvízdá..A v turbochladiči je po stěnách olej!!Ale když sem oddělal turbo chladič a zacpal tu hadici rukou a dal hoodně plynu,tak se to nedalo udržet..;-(Ale myslíte,že už je to turbo v háji??
A co ten druhý motor co máš? Neni lepší? Podle mě každý TD má kolem turba nějaký ten olej, hned bych ho neodepisoval, ale možné to je, chtělo by to zkušené oko mechanika...
A co ten druhý motor co máš? Neni lepší? Podle mě každý TD má kolem turba nějaký ten olej, hned bych ho neodepisoval, ale možné to je, chtělo by to zkušené oko mechanika... ;)
Jé je..Tak tu stranu notoru od turba mám celou docákanou olejem..Snad to není z turba??????To by mě teda štvalo,že tak teče turbo
Jé je..Tak tu stranu notoru od turba mám celou docákanou olejem..Snad to není z turba??????To by mě teda štvalo,že tak teče turbo