Ahoj, mám problém, nestartuje a při startování jdou plameny z karburátoru. Co může být příčinou? Ucpaný výfuk? Přehozené zapalovací kabely? Už si s tím hraju skoro tři odpoledne a zatím nechce stále makat. Karburátor je seřízen podle manuálu. Čím může být to že se objevujou takové jiskření a plameny. Jinak vzduch mám odendaný . Jo a motor je 1,9 benzin. Karburátor je Solex 32-34 Z1. Psal jsem to i na bxclub.cz. Jinak jsem něco našel, že by to mohlo být i chudou směsí?
Ahoj, mám problém, nestartuje a při startování jdou plameny z karburátoru. Co může být příčinou? Ucpaný výfuk? Přehozené zapalovací kabely? Už si s tím hraju skoro tři odpoledne a zatím nechce stále makat. Karburátor je seřízen podle manuálu. Čím může být to že se objevujou takové jiskření a plameny. Jinak vzduch mám odendaný . Jo a motor je 1,9 benzin. Karburátor je Solex 32-34 Z1. Psal jsem to i na bxclub.cz. Jinak jsem něco našel, že by to mohlo být i chudou směsí?
Potřeboval bych vědět mezeru při startování vzduchové přivěry na karburátoru. Lépe řečeno, při vypnutém a studeném motoru jak je otevřena horní klapka vzduchu na 1. komoře.
Potřeboval bych vědět mezeru při startování vzduchové přivěry na karburátoru. Lépe řečeno, při vypnutém a studeném motoru jak je otevřena horní klapka vzduchu na 1. komoře.
píšeš že máš karburátor nastavený podľa manuálu... nie je tam napísané, že štartovacia klapka sa nastavuje 6mm vrtákom ako na Solex Cisac? A neviem, či sa táto medzera nenastavuje u demontovaného karburátoru.
Inak čo si s tým robil? Začalo ti to strieľať len tak z ničoho nič, alebo si niečo s karburátorom robil?
píšeš že máš karburátor nastavený podľa manuálu... nie je tam napísané, že štartovacia klapka sa nastavuje 6mm vrtákom ako na Solex Cisac? A neviem, či sa táto medzera nenastavuje u demontovaného karburátoru.
Inak čo si s tým robil? Začalo ti to strieľať len tak z ničoho nič, alebo si niečo s karburátorom robil?
tak pokračování, vyměněn rozvodový řemen, ještě ho potřebuju znovu napnout , snad se k tomu dostanu dnes, jinak kompletně vyčištěn rozdělovač, měl jsem podezření na cívku IMPULSATORU, ale vypadá to že je v pořádku, odpor 1,1 KOhm(což je hodnota na ní udaná), při protáčení rozdělovačem dává impulsátor střídavé napětí což je také správné. Karburátor by měl být také v pořádku, jo ta hodnota nastavení přívěry má prý být 0,5 - 1 mm, v klidu. Co musím ještě vyměnit je baterka, ta má už dost.
tak pokračování, vyměněn rozvodový řemen, ještě ho potřebuju znovu napnout , snad se k tomu dostanu dnes, jinak kompletně vyčištěn rozdělovač, měl jsem podezření na cívku IMPULSATORU, ale vypadá to že je v pořádku, odpor 1,1 KOhm(což je hodnota na ní udaná), při protáčení rozdělovačem dává impulsátor střídavé napětí což je také správné. Karburátor by měl být také v pořádku, jo ta hodnota nastavení přívěry má prý být 0,5 - 1 mm, v klidu. Co musím ještě vyměnit je baterka, ta má už dost.
Pro yarik, 6 mm se na klapce nastavuje proti šroubu který nastavuje zdvih membrány myslím že podtlakové, je to takový čtyřhran na každém rohu šroub a uprostřed ten nastavovací šroubek. z tohoto bazmeku jde táhlo, na páčku která ovládá přívěr vzduchu. Nastavuje se to tak že se zatlačí táhlo proti tomu šroubu a na klapce se povolováním nebo přitahovaním šroubu nastaví otevření na 6 mm. doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
Pro yarik, 6 mm se na klapce nastavuje proti šroubu který nastavuje zdvih membrány myslím že podtlakové, je to takový čtyřhran na každém rohu šroub a uprostřed ten nastavovací šroubek. z tohoto bazmeku jde táhlo, na páčku která ovládá přívěr vzduchu. Nastavuje se to tak že se zatlačí táhlo proti tomu šroubu a na klapce se povolováním nebo přitahovaním šroubu nastaví otevření na 6 mm. doufám, že jsem to napsal srozumitelně.