Ahoj. U mého bx 1.9tri se po zahřátí v otáčkách 1000 až 1500
ozývá strašný zvuk (jako když se zadírá suché ložisko),ale altíkem
ani čerpadlem to není(sundané řemeny),kladku na rozvodech jsem
dával novou a včera i vodní pumpu. Nevíte někdo?
Ahoj. U mého bx 1.9tri se po zahřátí v otáčkách 1000 až 1500
ozývá strašný zvuk (jako když se zadírá suché ložisko),ale altíkem
ani čerpadlem to není(sundané řemeny),kladku na rozvodech jsem
dával novou a včera i vodní pumpu. Nevíte někdo?
no jestli to zmizí v okamžiku po vyšlápnutí spojky, tak je to ložisko na předlohovém hřídeli. Hodně na tenhle hluk trpí favority.
no jestli to zmizí v okamžiku po vyšlápnutí spojky, tak je to ložisko na předlohovém hřídeli. Hodně na tenhle hluk trpí favority.
Tak v převodovce to není ,ani spojkové ložisko to nemůže být je
nové napadá mě řetízek pro pohon olejového čerpadla(ozývá se
to jako z rozvodů).
Tak v převodovce to není ,ani spojkové ložisko to nemůže být je
nové napadá mě řetízek pro pohon olejového čerpadla(ozývá se
to jako z rozvodů).
za chodu motoru použij dlouhý šroubovák nebo kus nejaké tyčky a podobně jako lékaři vyšetřují poslechem dýchání ,můžeš poslechem (alespoň částečně) identifikovat závadu nebo zjistit odkud to jde.A jak-jeden konec na blok ,druhý k uchu,postupně poslechneš všechny válce a můžeš jít až ke klice.pokud není člověk hluchý dokáže rozeznat i rozdíl v otevírání ventilů.takto jsem si identifikoval na škodovce závadu na 2.válci a známý z toho vyslechl že je to až na klice a ne na pístu nebo v hlavě.Měl bys ale upřesnit zda jen při těchto točkách atd.
za chodu motoru použij dlouhý šroubovák nebo kus nejaké tyčky a podobně jako lékaři vyšetřují poslechem dýchání ,můžeš poslechem (alespoň částečně) identifikovat závadu nebo zjistit odkud to jde.A jak-jeden konec na blok ,druhý k uchu,postupně poslechneš všechny válce a můžeš jít až ke klice.pokud není člověk hluchý dokáže rozeznat i rozdíl v otevírání ventilů.takto jsem si identifikoval na škodovce závadu na 2.válci a známý z toho vyslechl že je to až na klice a ne na pístu nebo v hlavě.Měl bys ale upřesnit zda jen při těchto točkách atd.
nejjistější je sundat vanu- jestli se v ní něco neválí - kompozice apod. pak zkusit vůle na ojnicích, příp, sundat podkovy a zko. šály, vzděl jaem i prasklou kliku a motor běžel! Pak bych hledal dál.ještě pro jistotu sundej ventil. víko-kdyby náhodou něco zam ale pochybuju
nejjistější je sundat vanu- jestli se v ní něco neválí - kompozice apod. pak zkusit vůle na ojnicích, příp, sundat podkovy a zko. šály, vzděl jaem i prasklou kliku a motor běžel! Pak bych hledal dál.ještě pro jistotu sundej ventil. víko-kdyby náhodou něco zam ale pochybuju