nazdarek mam bx 1.6 a problem s motorem zacal dost kourit a take spotreba je velka jsou delane rozvody tak pul roku naspet a take komplet hlava,svicky,asi je problem s vahou vzduchu,ale nevim dik za radu
nazdarek mam bx 1.6 a problem s motorem zacal dost kourit a take spotreba je velka jsou delane rozvody tak pul roku naspet a take komplet hlava,svicky,asi je problem s vahou vzduchu,ale nevim dik za radu
Každopádně kouří světlý nebo tmavý kouř? Jestli světlý, tak je to pravděpodobně voda (těsnění pod hlavou), jestli tmavý, tak nejspíš olej... Ztrácí se ti něco z toho?
Každopádně kouří světlý nebo tmavý kouř? Jestli světlý, tak je to pravděpodobně voda (těsnění pod hlavou), jestli tmavý, tak nejspíš olej... Ztrácí se ti něco z toho?
U tohto motoru vahu vzduchu nahradzuje cidlo tlaku v sacom potrubi. Skusil by som skontrolovat cidlo a ako pisal kolega lambda sondu.
U tohto motoru vahu vzduchu nahradzuje cidlo tlaku v sacom potrubi. Skusil by som skontrolovat cidlo a ako pisal kolega lambda sondu.
..možno snímač teploty vody, čo ak to jazdí stále akože "na sytič"??? - voľnobežné otáčky sú v poriadku???
..možno snímač teploty vody, čo ak to jazdí stále akože "na sytič"??? - voľnobežné otáčky sú v poriadku???
lambda sonda se da nejak promerit a nebo novou stoji asi dva a pul tisice jinak dik za rady
lambda sonda se da nejak promerit a nebo novou stoji asi dva a pul tisice jinak dik za rady
Lambda sa orientačne premerať dá. V domácich podmienkach na to budeš potrebovať analógový multimeter, pretože merané napätie ti bude oscilovať v rozmedzí 0-1V a to sa na digitálnom multimetri sleduje zle.
Lambdu máš na 99% štvorvodičovú, t.j. má 2 konektory, ktoré väčšinou nájdeš na prednej priečke. jeden býva modrý a jeden čierny. Jeden - vyhrievanie, druhý - signál. Teraz presne neviem ktorý je ktorý. na vyhrievaní by si mal namerať odpor rádovo jednotky až desiatky ohmov. Druhý konektor je signálny.
Nevieš aký máš počítač? Ak Magneti Marelli, tak by tu niekde mali byť schémy.
Lambda sa orientačne premerať dá. V domácich podmienkach na to budeš potrebovať analógový multimeter, pretože merané napätie ti bude oscilovať v rozmedzí 0-1V a to sa na digitálnom multimetri sleduje zle.
Lambdu máš na 99% štvorvodičovú, t.j. má 2 konektory, ktoré väčšinou nájdeš na prednej priečke. jeden býva modrý a jeden čierny. Jeden - vyhrievanie, druhý - signál. Teraz presne neviem ktorý je ktorý. na vyhrievaní by si mal namerať odpor rádovo jednotky až desiatky ohmov. Druhý konektor je signálny.
Nevieš aký máš počítač? Ak Magneti Marelli, tak by tu niekde mali byť schémy.
dokad je to černý kouř je to ještě gut,to je jen špatně spálené palivo,myslím,pokud je bílej je o dost hůř
dokad je to černý kouř je to ještě gut,to je jen špatně spálené palivo,myslím,pokud je bílej je o dost hůř
ahoj tak lambda sondu jsem vymenil pry z bx 1.4 na oko stejna a zadna zmena jeste cidlo tlaku vzduchu
ahoj tak lambda sondu jsem vymenil pry z bx 1.4 na oko stejna a zadna zmena jeste cidlo tlaku vzduchu