Ahoj lidi, už nevím co s tím, mám 1,6TGI, RV 94 jednobod a problém mám takový, že když dojíždím třeba na křižovatku a brzdím motorem a náhle se chci zase rozjet, tak motor brzdí dál, jako kdybych vypnul klíček zapalování, ale po chvilce se to zase roztočí, ale hrozně ostře a pomáhá, když vyšlápnu spojku, tak to jde většinou hned a plynule, navíc to začíná dělat i za jízdy, třeba na dálnici, při 140km/h to cukne a hned zase jde normálně, už mi měnili 2x potenciometr na škrtící klapce, 1x ŘJ, 1x podtlakové čidlo, 1x čidlo volnoběhu, jeden kolega s BX mi poradil ať vyměním palec a víko rozdělovače, ale to tam nemám, už tam je vysokonapěťová cívka, která to rozděluje na jednotlivé svíčky, ptal jsem se na novou, ale v AutoKelly tento typ vůbec nemají, už nevím co s tím.
Ahoj lidi, už nevím co s tím, mám 1,6TGI, RV 94 jednobod a problém mám takový, že když dojíždím třeba na křižovatku a brzdím motorem a náhle se chci zase rozjet, tak motor brzdí dál, jako kdybych vypnul klíček zapalování, ale po chvilce se to zase roztočí, ale hrozně ostře a pomáhá, když vyšlápnu spojku, tak to jde většinou hned a plynule, navíc to začíná dělat i za jízdy, třeba na dálnici, při 140km/h to cukne a hned zase jde normálně, už mi měnili 2x potenciometr na škrtící klapce, 1x ŘJ, 1x podtlakové čidlo, 1x čidlo volnoběhu, jeden kolega s BX mi poradil ať vyměním palec a víko rozdělovače, ale to tam nemám, už tam je vysokonapěťová cívka, která to rozděluje na jednotlivé svíčky, ptal jsem se na novou, ale v AutoKelly tento typ vůbec nemají, už nevím co s tím.
Skontroloval by som palivovy filter + tlak ktory dava cerpadlo a dalej vstrekovac. Cievkou to najskor nebude ale novu cievku do mareli g6 samozrejme v autokelly maju, asi len zle hladali.
Skontroloval by som palivovy filter + tlak ktory dava cerpadlo a dalej vstrekovac. Cievkou to najskor nebude ale novu cievku do mareli g6 samozrejme v autokelly maju, asi len zle hladali.
Palivový i vzduchový filtr je nový a tu civku tam opravdu nemají, myjí tam vše do roku 93, al ted mě napadlo, že se mohli podívat i na motor pro ZX nebo Xantii, to je myslím stejné, jestě musím zkusit to palivové čerpadlo.
Palivový i vzduchový filtr je nový a tu civku tam opravdu nemají, myjí tam vše do roku 93, al ted mě napadlo, že se mohli podívat i na motor pro ZX nebo Xantii, to je myslím stejné, jestě musím zkusit to palivové čerpadlo.
Skus este nechat zmerat tlak palivoveho cerpadla. Inak ak mas v BX vstrekovanie magneti marelli G6 tak kludne zober cievku do 93, bude to rovnake. Ak tam mas nieco ine tak neviem
Skus este nechat zmerat tlak palivoveho cerpadla. Inak ak mas v BX vstrekovanie magneti marelli G6 tak kludne zober cievku do 93, bude to rovnake. Ak tam mas nieco ine tak neviem :-D
To co popisuješ dělalo moje 1,6Tgi z roku 93 taky. Postupně jsem měnil vše co mi přišlo pod ruku. Zlepšení se ukázalo vždy krátkodobě až do výměny obtokového ventilu vzduchu. Bohužel, to byla jedna z posledních variant, a mezitím (si myslím) odešel i Map senzor a po vmontování nového se závada již neobjevila(doposud)
To co popisuješ dělalo moje 1,6Tgi z roku 93 taky. Postupně jsem měnil vše co mi přišlo pod ruku. Zlepšení se ukázalo vždy krátkodobě až do výměny obtokového ventilu vzduchu. Bohužel, to byla jedna z posledních variant, a mezitím (si myslím) odešel i Map senzor a po vmontování nového se závada již neobjevila(doposud)
Môj tip: regulácia voľnobeku, t.j. buď ventil, ako spomínal čert, alebo krokový motorček. Na citroeny.cz je o tejto problematike popísané dosť, tak sa skús prehrabať vo fórach ZX, Xsara a asi aj Xantia a porovnať symptómy.
Môj tip: regulácia voľnobeku, t.j. buď ventil, ako spomínal čert, alebo krokový motorček. Na citroeny.cz je o tejto problematike popísané dosť, tak sa skús prehrabať vo fórach ZX, Xsara a asi aj Xantia a porovnať symptómy.
Sem tam mi to udělá taky (1.7TZD), ale spíše si myslím, že příčina bude bordel v nádrži, když je nádrž plná, no problém, jak se blíží k nule, tak problém nastává...sem tam to zacuká, možná vstřikovače, nevrtám se v tom, páč bych to pak už nerozchodil, je to jen občasný jev...
Sem tam mi to udělá taky (1.7TZD), ale spíše si myslím, že příčina bude bordel v nádrži, když je nádrž plná, no problém, jak se blíží k nule, tak problém nastává...sem tam to zacuká, možná vstřikovače, nevrtám se v tom, páč bych to pak už nerozchodil, je to jen občasný jev...