V pátek jsem svého citruse bezproblémů nastartoval a jezdil jsem s ním. Včera večer jsem s ním chtěl popojet a už jsem ho nenašlehnul. Startér se protáčí a motor nechytá. Nevíte někdo prosím Vás, co by s tím mohlo bejt?
V pátek jsem svého citruse bezproblémů nastartoval a jezdil jsem s ním. Včera večer jsem s ním chtěl popojet a už jsem ho nenašlehnul. Startér se protáčí a motor nechytá. Nevíte někdo prosím Vás, co by s tím mohlo bejt?
Nepises ci mas benzin/diesel, objem, typ motoru, ani co si vsetko skontroloval. Skus napisat viac, inak sa ti da tazko poradit.
Nepises ci mas benzin/diesel, objem, typ motoru, ani co si vsetko skontroloval. Skus napisat viac, inak sa ti da tazko poradit.
Je to benzín s objemem 1,4. Moc jsem toho nezkontroloval. Když startuji, tak na palubovce svítí všechno, jako před tím, když to bezproblémů fungovalo.
Je to benzín s objemem 1,4. Moc jsem toho nezkontroloval. Když startuji, tak na palubovce svítí všechno, jako před tím, když to bezproblémů fungovalo.
Momentálně mám úplně stejný problém s tímto motorem a vypadá to na modul zapalování, který velmi často z ničeho nic odchází... Bohužel použitý se těžko shání a nový stojí 2000,-, tak si vyber... Ale může to být klidně i něco jiného, jako první se podívej jestli dává jiskru a jestli jde benzín do vstřiku...
Momentálně mám úplně stejný problém s tímto motorem a vypadá to na modul zapalování, který velmi často z ničeho nic odchází... Bohužel použitý se těžko shání a nový stojí 2000,-, tak si vyber... Ale může to být klidně i něco jiného, jako první se podívej jestli dává jiskru a jestli jde benzín do vstřiku... ;)
Tak to je mazec. Teď jsem šel zkontrolovat, jestli to hází jiskru. Zkusil jsem to jen tak ze zvědavosti, jestli to nepůjde a naskočilo to napoprvé. Asi byli vlhké kontakty. Včera bylo šíleně vlhko, tak to asi bylo z toho. No nic, snad se mi to podaří večer vpohodě natočit a nezvlhne to zase.
Tak to je mazec. Teď jsem šel zkontrolovat, jestli to hází jiskru. Zkusil jsem to jen tak ze zvědavosti, jestli to nepůjde a naskočilo to napoprvé. Asi byli vlhké kontakty. Včera bylo šíleně vlhko, tak to asi bylo z toho. No nic, snad se mi to podaří večer vpohodě natočit a nezvlhne to zase.
No taky mi to párkrát udělalo, že to nešlo a po chvilce šlo a teď už jsem ve fázi, že to nejde vůbec...
No taky mi to párkrát udělalo, že to nešlo a po chvilce šlo a teď už jsem ve fázi, že to nejde vůbec... :)
taky me to potkalo,vecer jsem jel a rano nic, naftove cerpadlo je v prd...! repase 2500,-kč (((
taky me to potkalo,vecer jsem jel a rano nic, naftove cerpadlo je v prd...! repase 2500,-kč :o(((
Soudruzi, modul zapalování je primitivní polovodičová součástka, kterou tam můžete fláknout z téměř libovolného jiného auta. Obvykle má 5 kontaktů: + baterie, - kostra, + do snímače v rozdělovači, - z něj (může jít na kostru přímo), výstup na zapalovací cívku.
Pokud je snímač v rozdělovači OK, obvykle má odpor 700 - 900 ohmů.
S největší pravděpodobností ale máte zasviněné a zoxidované elektrické kontakty na přechodech konektorů.
Soudruzi, modul zapalování je primitivní polovodičová součástka, kterou tam můžete fláknout z téměř libovolného jiného auta. Obvykle má 5 kontaktů: + baterie, - kostra, + do snímače v rozdělovači, - z něj (může jít na kostru přímo), výstup na zapalovací cívku.
Pokud je snímač v rozdělovači OK, obvykle má odpor 700 - 900 ohmů.
S největší pravděpodobností ale máte zasviněné a zoxidované elektrické kontakty na přechodech konektorů.