Zdravím. Dnes jsem se poprvé v životě pokusil vyblikat chybové kódy na svém autě. No, nějak se nepovedlo.
Nejdřív jestli jsem použil správný konektor - byl vlevo v motorovém prostoru, kousek nad nádržkou na LHM, je zelený a má dvě ďoury, není do něho nic zapojené a dráty od něho vedou pod blatník.
Vzal jsem drát, šoupnul do jedné díry, otočil klíčkem do polohy před startem, přiložil drát na kov spínačky, ale ta oranžová kontroka s K svítila vesele dál. Totéž se opakovalo, když jsem použil druhou díru na konektoru.
Jinak k vyblikávání jsem se dostal kvůli tomu, že motor dost často naskočí až na druhý pokus a někdy zůstane svítit právě ta oranžová mrcha.
Za odpovědi děkuju.
Zdravím. Dnes jsem se poprvé v životě pokusil vyblikat chybové kódy na svém autě. No, nějak se nepovedlo.
Nejdřív jestli jsem použil správný konektor - byl vlevo v motorovém prostoru, kousek nad nádržkou na LHM, je zelený a má dvě ďoury, není do něho nic zapojené a dráty od něho vedou pod blatník.
Vzal jsem drát, šoupnul do jedné díry, otočil klíčkem do polohy před startem, přiložil drát na kov spínačky, ale ta oranžová kontroka s K svítila vesele dál. Totéž se opakovalo, když jsem použil druhou díru na konektoru.
Jinak k vyblikávání jsem se dostal kvůli tomu, že motor dost často naskočí až na druhý pokus a někdy zůstane svítit právě ta oranžová mrcha.
Za odpovědi děkuju.
Zkusil jsem to znovu a snad dostatečně dlouho (cca 15 sekund) a nic, pořád svítí.
Zkusil jsem to znovu a snad dostatečně dlouho (cca 15 sekund) a nic, pořád svítí.
hm.. ak to robíš sám, tak sa nediv, že nikdy neuvidíš čo robí to K.. ak si totiž pri motore, ono to nebude čakať kým prídeš do auta sa kuki čo nové... musíš natiahnúť primerane dlhé káble, aby si mal všetko pod kontrolou...
hm.. ak to robíš sám, tak sa nediv, že nikdy neuvidíš čo robí to K.. ak si totiž pri motore, ono to nebude čakať kým prídeš do auta sa kuki čo nové... musíš natiahnúť primerane dlhé káble, aby si mal všetko pod kontrolou...
ibaže by som to naprd prečítal... : (((( sorry...
možno to nemáš len poriadne ukostrené.. hehe...
ibaže by som to naprd prečítal... : (((( sorry...
možno to nemáš len poriadne ukostrené.. hehe...
přilož ten drát rovnou na zasunutý klíček, na tom plíšku to občas nejde... a jestli ho máš otočený do druhé polohy, tak by to mělo jít...
přilož ten drát rovnou na zasunutý klíček, na tom plíšku to občas nejde... ;) a jestli ho máš otočený do druhé polohy, tak by to mělo jít... ;)
pajator: děkuju za radu, pomohlo to. Přímo na klíčku si dal konečně říct. Nevyblikala se ovšem žádná závada, jen 12 a 11. To ovšem nemění nic na tom, že po nastartování zůstane někdy svítit K, a to až do vypnutí motoru. Někdy po startu jen párkrát blikne a zhasne a občas se nerozsvítí vůbec. Má někdo typ?
Mohlo by to souviset s další závadou - začal mooocně týct benzín. Protože ale poslední týden pořád prší nebo sněží, zkouknul jsem to jen zběžně. Každopádně teče snad jen při chodu motoru a chvíli po jeho vypnutí (takže vedení od nádrže k motoru?) a teče u pravého zadního kola. Chvíli jsem si pod auto lehnul, ale přesné místo jsem nenašel.
To vedení k motoru jde nad nádrží? Díky za odpovědi.
pajator: děkuju za radu, pomohlo to. Přímo na klíčku si dal konečně říct. Nevyblikala se ovšem žádná závada, jen 12 a 11. To ovšem nemění nic na tom, že po nastartování zůstane někdy svítit K, a to až do vypnutí motoru. Někdy po startu jen párkrát blikne a zhasne a občas se nerozsvítí vůbec. Má někdo typ?
Mohlo by to souviset s další závadou - začal mooocně týct benzín. Protože ale poslední týden pořád prší nebo sněží, zkouknul jsem to jen zběžně. Každopádně teče snad jen při chodu motoru a chvíli po jeho vypnutí (takže vedení od nádrže k motoru?) a teče u pravého zadního kola. Chvíli jsem si pod auto lehnul, ale přesné místo jsem nenašel.
To vedení k motoru jde nad nádrží? Díky za odpovědi.
Tak každopádně zkontroluj palivové vedení, ideálně dej nové, trubky i hadice stojí pár korun... Je s tím trochu práce hlavně kolem nádrže, ale dá se to...
Jinak ta kontrolka mě zlobila taky a bylo to lambdou, měl jsem špatný kontakt v konektorech k lambdě (modrý a černý tuším) v motorovém prostoru... Teď třeba jezdím s odpojenou lambdou a ŘJ to nepozná dokud nezačnu motor podtáčet nebo nepopojíždím v koloně, pak se kontrolka rozsvítí a zůstane svítit až do vypnutí motoru a registr je prázdný...
Tak každopádně zkontroluj palivové vedení, ideálně dej nové, trubky i hadice stojí pár korun... ;) Je s tím trochu práce hlavně kolem nádrže, ale dá se to... ;)
Jinak ta kontrolka mě zlobila taky a bylo to lambdou, měl jsem špatný kontakt v konektorech k lambdě (modrý a černý tuším) v motorovém prostoru... Teď třeba jezdím s odpojenou lambdou a ŘJ to nepozná dokud nezačnu motor podtáčet nebo nepopojíždím v koloně, pak se kontrolka rozsvítí a zůstane svítit až do vypnutí motoru a registr je prázdný... :)
Ten benzín je samozřejmě nutnost. Komu by se líbila spotřeba big-blocku - na poslední jízdě jsem spočítal spotřebu 28 l na sto, a to s max lehkou nohou. Horší je, že to nemám, kde dělat a v tomhle počasí se mi zrovna moc nechce válet se pod autem, a proto půjde asi do servisu.
Svítící Káčko nechám zatím být. Alespoň do doby, kdy mi auto přestane připomínat havarovaný tanker.
Ten benzín je samozřejmě nutnost. Komu by se líbila spotřeba big-blocku - na poslední jízdě jsem spočítal spotřebu 28 l na sto, a to s max lehkou nohou. Horší je, že to nemám, kde dělat a v tomhle počasí se mi zrovna moc nechce válet se pod autem, a proto půjde asi do servisu.
Svítící Káčko nechám zatím být. Alespoň do doby, kdy mi auto přestane připomínat havarovaný tanker.