Chtěl bych si uložit náhradní naftové čerpadlo na horší časi-dokud mi bude auto jezdit.. Ve starší knížce sem našel - vypláchnout a nakonzervovat - ale čím? Nafta i s aditivem podporuje po delším časem korozi, olej asi zalepí.Možná z vrchu konkor/olej + zabalit do olejového hadru a dovnitř napustit hydraulickej olej a zazátkovat?Či jak se to dělá jinak..Díky
Chtěl bych si uložit náhradní naftové čerpadlo na horší časi-dokud mi bude auto jezdit.. Ve starší knížce sem našel - vypláchnout a nakonzervovat - ale čím? Nafta i s aditivem podporuje po delším časem korozi, olej asi zalepí.Možná z vrchu konkor/olej + zabalit do olejového hadru a dovnitř napustit hydraulickej olej a zazátkovat?Či jak se to dělá jinak..Díky
Já bych to i vevnitř prolil konkorem (možná naředit technickým benzínem) a jak píšeš do masného papíru nebo hadru
Já bych to i vevnitř prolil konkorem (možná naředit technickým benzínem) a jak píšeš do masného papíru nebo hadru
Diesel fachmani uchovávají naftová čerpadla v uzavřené nádobě plné nafty - ten petrolej by asi taky vyhověl, důležité je aby to bylo uzavřené a bez prostoru kde může kondenzovat vlhkost.
Diesel fachmani uchovávají naftová čerpadla v uzavřené nádobě plné nafty - ten petrolej by asi taky vyhověl, důležité je aby to bylo uzavřené a bez prostoru kde může kondenzovat vlhkost.
naftove cerpadlo se da take uskladnit zalejt pistky konkorem zazatkovat , stabilizator zalejt olejem doplna . a cele ho zabalit do olejoveho hadru a uzavrit do neke vzduvhotesne nadoby , velki kibl s vikem.... doufam ze ti to pomuze...............
naftove cerpadlo se da take uskladnit zalejt pistky konkorem zazatkovat , stabilizator zalejt olejem doplna . a cele ho zabalit do olejoveho hadru a uzavrit do neke vzduvhotesne nadoby , velki kibl s vikem.... doufam ze ti to pomuze...............