Ahoj,tak přišla zima a začínáme nějak marodit.Studený motor nelze natočit.Naskočí až na x tý pokus,kdy baterie začíná umírat.Pak ho musím do držet pod plynem.Jakmile se ohřeje jde na výbornou a po pár hodinách stání stále naskočí.Potenciometr jsem již měnil před 3 roky.Dnes jsem ho nemohl natočit,tak jsem vše sundal,abych se dostal pot. a jentak jsem to zkusil.Naskočil na první otočení.Co vy na to ??
Díky
Ahoj,tak přišla zima a začínáme nějak marodit.Studený motor nelze natočit.Naskočí až na x tý pokus,kdy baterie začíná umírat.Pak ho musím do držet pod plynem.Jakmile se ohřeje jde na výbornou a po pár hodinách stání stále naskočí.Potenciometr jsem již měnil před 3 roky.Dnes jsem ho nemohl natočit,tak jsem vše sundal,abych se dostal pot. a jentak jsem to zkusil.Naskočil na první otočení.Co vy na to ??
Díky
v benzínech nejedu, ale kolikrát si za ty 3 roky měnil vzduchovej filtr? Vím že se tu to kolikrát řešilo a že je to jak si myslim klasickej problém 14.
v benzínech nejedu, ale kolikrát si za ty 3 roky měnil vzduchovej filtr? Vím že se tu to kolikrát řešilo a že je to jak si myslim klasickej problém 14.
Filtr měním každej rok.Dnes ráno naskočil na výbornou a odpoledne v prácitaky.Ono se taky oteplilo.Tak nevím,nechci,aby mě to na lyžích někde nechalo.
Filtr měním každej rok.Dnes ráno naskočil na výbornou a odpoledne v prácitaky.Ono se taky oteplilo.Tak nevím,nechci,aby mě to na lyžích někde nechalo.
Přes víkend jsem motor natočil ok,ale odpoledn mi začla svítit kontrolka katalyzátoru a auto cuká.Nový potenciometr stojí 3tisíce.Jak tak koukám,aby to nebylo ještě načaté čidlo teploty.
Přes víkend jsem motor natočil ok,ale odpoledn mi začla svítit kontrolka katalyzátoru a auto cuká.Nový potenciometr stojí 3tisíce.Jak tak koukám,aby to nebylo ještě načaté čidlo teploty.
Nezdá se mi to jako ,,běžák", spíše mi to připadá jako obyčejná zrada svazku řízení motoru. kdo se pravidelně stará o motor, ví, že pod vzduchovým filtrem je bílá patice skrze kterou jdou impulsy od MTR 02 pro řídící jednotku. Na většině aut je vyoxidovaná a dělá to pak rotyku. Stává se to bohužel jen na neudržovaných motorech, přitom stačí ji jednou ročne rozpojit prostříknout antioxidantem (kontaktol) a namáznout bílou vazelinou. Většinou je pak po problému a startuje na cink.
Nezdá se mi to jako ,,běžák", spíše mi to připadá jako obyčejná zrada svazku řízení motoru. kdo se pravidelně stará o motor, ví, že pod vzduchovým filtrem je bílá patice skrze kterou jdou impulsy od MTR 02 pro řídící jednotku. Na většině aut je vyoxidovaná a dělá to pak rotyku. Stává se to bohužel jen na neudržovaných motorech, přitom stačí ji jednou ročne rozpojit prostříknout antioxidantem (kontaktol) a namáznout bílou vazelinou. Většinou je pak po problému a startuje na cink.