Dobrý den, potřebujem poradit máme citro bx ale nejede nám to, motor točí ale nechce naskočit, zkoušely jsme jestli to neni svíčkama, ale ty to nejsou neví někdo kde nebo jak se dá ten problém zjistit??? Diagnostika není k dispozici...
Dobrý den, potřebujem poradit máme citro bx ale nejede nám to, motor točí ale nechce naskočit, zkoušely jsme jestli to neni svíčkama, ale ty to nejsou neví někdo kde nebo jak se dá ten problém zjistit??? Diagnostika není k dispozici...
uz sa to tu 1000 krat preberalo, zacni zakladom - ide dnu benzin, vzduch a iskra ? Jedno s toho bude chybat a podla toho pokracuj ... Na vyblikanie ECU nepotrebujes diagnostiku len dlhy drat, preskumaj Rubriky.
uz sa to tu 1000 krat preberalo, zacni zakladom - ide dnu benzin, vzduch a iskra ? Jedno s toho bude chybat a podla toho pokracuj ... Na vyblikanie ECU nepotrebujes diagnostiku len dlhy drat, preskumaj Rubriky.
Jiskra tam je a benzin tam taky tlaci a cerpadlo funguje.Proste to toci,ale nechce to chytit. A po druhy to nakonec vymlati celou baterii
.
Jiskra tam je a benzin tam taky tlaci a cerpadlo funguje.Proste to toci,ale nechce to chytit. A po druhy to nakonec vymlati celou baterii
.
Nene chyba je jinde koukni na snímač otáček podle toho co píšeš tak to hází jiskru a dává benzín. Řešil jsem tohle u svojeho benzíňáku a stačilo rozpojit a znovu spojit čidlo na snímání otáček. Najdeš ho na převodovce 1,6 a 1,9 ho mají zezhora a 1,4 ho má zepředu(ale u 1,4 si s tím umístěním nejsem jistej) Moje autí dělalo to samí páč řídící jednotka si myslela že motor nejni v pohybu. Když to nepomůže tak čidlo vyndej a očisti. měl by ho držet jeden šroubek. Hodně zdaru
Nene chyba je jinde koukni na snímač otáček podle toho co píšeš tak to hází jiskru a dává benzín. Řešil jsem tohle u svojeho benzíňáku a stačilo rozpojit a znovu spojit čidlo na snímání otáček. Najdeš ho na převodovce 1,6 a 1,9 ho mají zezhora a 1,4 ho má zepředu(ale u 1,4 si s tím umístěním nejsem jistej) Moje autí dělalo to samí páč řídící jednotka si myslela že motor nejni v pohybu. Když to nepomůže tak čidlo vyndej a očisti. měl by ho držet jeden šroubek. Hodně zdaru
tak jsem koukal že to máš 1,9 tak to čidlo je na převodovce zezhora těsně vedle motoru. Vede k němu dvou a nebo tří pinovej konektor.
tak jsem koukal že to máš 1,9 tak to čidlo je na převodovce zezhora těsně vedle motoru. Vede k němu dvou a nebo tří pinovej konektor.
skus sa pozriet na svorkovnicu pod baterkou je to take čierna ploche niekedy sa to rozpoji mne už tiež pomahali z tymto problemom asi mesiac do zadu tak si zalistuj do zadu
skus sa pozriet na svorkovnicu pod baterkou je to take čierna ploche niekedy sa to rozpoji mne už tiež pomahali z tymto problemom asi mesiac do zadu tak si zalistuj do zadu
Pokud by bylo vadné čidlo na snímání polohy motoru na převodovce, nebyl by ani benzín ani jiskra... Pokud máš oboje, musí motor nastartovat. Zkusil bych spíš tu jiskru, to že tam je ještě neznamená, že je dost silná, zkusil bych si půjčit 100% funkční cívku a vyměnit...
Pokud by bylo vadné čidlo na snímání polohy motoru na převodovce, nebyl by ani benzín ani jiskra... Pokud máš oboje, musí motor nastartovat. Zkusil bych spíš tu jiskru, to že tam je ještě neznamená, že je dost silná, zkusil bych si půjčit 100% funkční cívku a vyměnit... ;)
Jo jo zatim dekuju za typy,ale budu to delat az po novym roce. Ten muj brouk je 1.9GTI 16V Benzin.
Jo jo zatim dekuju za typy,ale budu to delat az po novym roce. Ten muj brouk je 1.9GTI 16V Benzin.
Jo jo zatim dekuju za typy,ale budu to delat az po novym roce. Ten muj brouk je 1.9GTI 16V Benzin.
Jo jo zatim dekuju za typy,ale budu to delat az po novym roce. Ten muj brouk je 1.9GTI 16V Benzin.
Všem všechno nej a nej do nového roku a mnoho kilemetrů bey nehod ... tento problém jsem měl na 1,9 tri jiskra benzín atd vše ok ... a nakonec to bylo špatné relé vstřiků v levo nad koulí ... takže na toto bych se podíval ..... a zaroven odeslo cidlo teploty na motoru takže hlásilo že je venku strašná zima a motor dostával moc benzínu čidlo je v pravo za baterkou ....
Všem všechno nej a nej do nového roku a mnoho kilemetrů bey nehod ... tento problém jsem měl na 1,9 tri jiskra benzín atd vše ok ... a nakonec to bylo špatné relé vstřiků v levo nad koulí ... takže na toto bych se podíval ..... a zaroven odeslo cidlo teploty na motoru takže hlásilo že je venku strašná zima a motor dostával moc benzínu čidlo je v pravo za baterkou ....
No, už to tady bylo - důvod může být i docela prozaický - totéž mi dělá spínací skříňka. Když dám klíček prři startování na doraz, jak jsem byl zvyklý z jiných aut, motor točí jak divý, ale toť vše. Když s klíčkem otočím jen do polohy, kdy cvakne relé a dál už ne, motor naskočí okamžitě.
No, už to tady bylo - důvod může být i docela prozaický - totéž mi dělá spínací skříňka. Když dám klíček prři startování na doraz, jak jsem byl zvyklý z jiných aut, motor točí jak divý, ale toť vše. Když s klíčkem otočím jen do polohy, kdy cvakne relé a dál už ne, motor naskočí okamžitě.
kanyza to je ako možne?z tym kľučom,mne ten motor sem tam stale blbne chvatne na 2,3 a keď mu šlapnem na podlahu tak sa spameta čim to je?
kanyza to je ako možne?z tym kľučom,mne ten motor sem tam stale blbne chvatne na 2,3 a keď mu šlapnem na podlahu tak sa spameta čim to je?
To trpaslík: co se týče, té spínačky, zatím to neřeším, nejspíš jsou už unavené kontakty a chtěla by vyměnit. Jinak to co říkáš, že po prošlápnutí plného plynu to zase jde normálně, takhle se chová zpravidla vadný snímač polohy škrtící klapky (v první 1/2 víc vyběhaná a místy nedosedá jazýček). Ale nedíval jsem se do profilu, co máš za typ. Mně to dělalo totéž a také jsem myslel, že to jde najednou na dva, tři válce, hlavně při ustálené rychlosti jako by Tě najednou někdo chytil za zadek a zatáhl. Po výměně to přestalo. Jinak samozřejmě má vliv spousta dalších věcí, teplotní čidla, váha vzduchu (pokud jí máš), stav rozdělovače (někomu se úplně rozpadly kontakty), lambda (po ohřátí) atd, atd.
To trpaslík: co se týče, té spínačky, zatím to neřeším, nejspíš jsou už unavené kontakty a chtěla by vyměnit. Jinak to co říkáš, že po prošlápnutí plného plynu to zase jde normálně, takhle se chová zpravidla vadný snímač polohy škrtící klapky (v první 1/2 víc vyběhaná a místy nedosedá jazýček). Ale nedíval jsem se do profilu, co máš za typ. Mně to dělalo totéž a také jsem myslel, že to jde najednou na dva, tři válce, hlavně při ustálené rychlosti jako by Tě najednou někdo chytil za zadek a zatáhl. Po výměně to přestalo. Jinak samozřejmě má vliv spousta dalších věcí, teplotní čidla, váha vzduchu (pokud jí máš), stav rozdělovače (někomu se úplně rozpadly kontakty), lambda (po ohřátí) atd, atd.
ahoj kanyza:mam 19tri,tu klabku by som vylučil mal som ju von tak som to prečistil prezrel a ja ok,skôr tu lambdu.a čidlo na teplotu najdem kde?
ahoj kanyza:mam 19tri,tu klabku by som vylučil mal som ju von tak som to prečistil prezrel a ja ok,skôr tu lambdu.a čidlo na teplotu najdem kde?
trpaslik: uvazoval si stiahnut si nejaky manual pripadne popis tvojeho motora, nastudovat si a skusit patrat po pricine sam ? Takto na dialku bez potrebneho skumania a merania tazko niekto "uhadne" skutocny problem.
trpaslik: uvazoval si stiahnut si nejaky manual pripadne popis tvojeho motora, nastudovat si a skusit patrat po pricine sam ? Takto na dialku bez potrebneho skumania a merania tazko niekto "uhadne" skutocny problem.
ahoj tief:asi maš pravdu ja badam skumam a hľadam už som objednal lambdu tak uvidim ked to namontujem čo to spravy
ahoj tief:asi maš pravdu ja badam skumam a hľadam už som objednal lambdu tak uvidim ked to namontujem čo to spravy
Cauky Chlapi! Tak zkousime vse mozne,ale uz na to nemame nervy nikdo! Takze bud pujde ze skali nebo dosrotu. Jeste to o vykendu zkusime a pak jde!!!!!!!!
Cauky Chlapi! Tak zkousime vse mozne,ale uz na to nemame nervy nikdo! Takze bud pujde ze skali nebo dosrotu. Jeste to o vykendu zkusime a pak jde!!!!!!!!
zadarmo to zoberem ...ten problem sa da urcite najst...takze treba "iba" pevne nervy ECU nemas odpojene?
zadarmo to zoberem :)...ten problem sa da urcite najst...takze treba "iba" pevne nervy :) ECU nemas odpojene? :)