Tak jsme to roztáhly na laně.
Tahaly jsme to docela dlouho, skoro přes celej beroun.
Motor chytnul, ale neměl žádnej výkon(cca 5,5 chcíplýho koně).
Pak to chcíplo a zase nechtělo chytnout. Takže jsme to zase natlačily do garáže.
Suma sumárum: benzín tlačí jiskra jde, hydro šlo hned nahoru a drželo do druhýho dne.
Potřebovaly by jsme nějaký další nápady, naše už došly.
Jo a baterka byla po tý "jízdě" zase vymlácená ale zase se nám nezdá že by to bylo altíkem že by to nechtšlo jet...
Tak zatim dík, předem dík za dobrý rady a hodně málo problémů s citrónkama.
Honza, Karel a Petr(vyučenej auto-mechanik)
Tak jsme to roztáhly na laně.
Tahaly jsme to docela dlouho, skoro přes celej beroun.
Motor chytnul, ale neměl žádnej výkon(cca 5,5 chcíplýho koně).
Pak to chcíplo a zase nechtělo chytnout. Takže jsme to zase natlačily do garáže.
Suma sumárum: benzín tlačí jiskra jde, hydro šlo hned nahoru a drželo do druhýho dne.
Potřebovaly by jsme nějaký další nápady, naše už došly.
Jo a baterka byla po tý "jízdě" zase vymlácená ale zase se nám nezdá že by to bylo altíkem že by to nechtšlo jet...
Tak zatim dík, předem dík za dobrý rady a hodně málo problémů s citrónkama.
Honza, Karel a Petr(vyučenej auto-mechanik)
25.01.2008 23:08 -
Re: K tématu -> Nejede to <- už to jelo... :-)
ak sa baterka nabije a malo by to byt v alternatore aj tak to musi chytit...bez altu sa da jazdit pol dna v pohode odskusane ked so mzabudol zapojit kabel ..takze baterkou to nebude urcite....listu so vstrekmi ste vycistili?...mne to cuclo onehda bordel a tiez ta malo aj ked sice mozno 20chciplich konov aj to sem tam chytilo ale bolo to znacne dusene
ak sa baterka nabije a malo by to byt v alternatore aj tak to musi chytit...bez altu sa da jazdit pol dna v pohode :) odskusane ked so mzabudol zapojit kabel :))..takze baterkou to nebude urcite....listu so vstrekmi ste vycistili?...mne to cuclo onehda bordel a tiez ta malo aj ked sice mozno 20chciplich konov aj to sem tam chytilo ale bolo to znacne dusene :)
25.01.2008 23:32 -
Re: K tématu -> Nejede to <- už to jelo... :-)
No trubky jsme nezkoušely, honza řikal že jsi odpověděl, tak jen jestli by jsi nenapověděl jak se to dá "vyluxovat" od svinstva...
Nejak mi nenapadá nic jak se to dá provect...
Jo a dík za tip...
No trubky jsme nezkoušely, honza řikal že jsi odpověděl, tak jen jestli by jsi nenapověděl jak se to dá "vyluxovat" od svinstva...
Nejak mi nenapadá nic jak se to dá provect...
Jo a dík za tip... ;-)
26.01.2008 04:33 -
Re: K tématu -> Nejede to <- už to jelo... :-)
beroun...listu z ktorej idu vstreky uvolnis tromi srobmi ktore tam su resp. neviem ako to mas presne ty na 16V ale myslim ze tiez tam budu tri...odsvorkuj si vstreky a listu daj znich dole..je to len na nich nasunute a potom zase povytahujes vstreky z motora...pocitam ze ti to pojde tazko tiez jak mne drzi to jak hluchy dvere ...no a ja som mal vstreky jak keby boli v blate a strku ...takze pekne "vyprat" v benzine...mojmu motoru toto vratilo dych ..kadopadne mas to robotku max na hodku a vstreky ked ocistis urcite im neublizis ...a ked ich budes mat vonku rovno pozrite ci rozprasuju vsetky jak maju...pripadne daky vymenis
beroun...listu z ktorej idu vstreky uvolnis tromi srobmi ktore tam su resp. neviem ako to mas presne ty na 16V ale myslim ze tiez tam budu tri...odsvorkuj si vstreky a listu daj znich dole..je to len na nich nasunute a potom zase povytahujes vstreky z motora...pocitam ze ti to pojde tazko tiez jak mne :) drzi to jak hluchy dvere :)...no a ja som mal vstreky jak keby boli v blate a strku ...takze pekne "vyprat" v benzine...mojmu motoru toto vratilo dych :)..kadopadne mas to robotku max na hodku a vstreky ked ocistis urcite im neublizis :)...a ked ich budes mat vonku rovno pozrite ci rozprasuju vsetky jak maju...pripadne daky vymenis
26.01.2008 12:22 -
Re: K tématu -> Nejede to <- už to jelo... :-)
benzin mu moze ist resp chapem ot tak ze mu cerpadlo tlaci ale to neznamena ze nemoze mat spinave vstreky ,mne tiez isiel benzin a bol to problem nastartovat a udrzat nastartovane...nikomu to nenutim len pisem ako som spravil moj chciply motor
benzin mu moze ist resp chapem ot tak ze mu cerpadlo tlaci ale to neznamena ze nemoze mat spinave vstreky ,mne tiez isiel benzin a bol to problem nastartovat a udrzat nastartovane...nikomu to nenutim len pisem ako som spravil moj chciply motor :)
26.01.2008 15:11 -
Re: K tématu -> Nejede to <- už to jelo... :-)
1. Palivo dávať síce môže, ale nemusí ho dávať pod potrebným tlakom. Môže byť zanesený palivový filter (za PZ kolesom). Ak nie je k dispozícii manometrer na zmeranie tlaku paliva, skúsil by som aspoň provizórne - pohmatom, či čerpadlo beží. Potom by som vyskúšal odpojiť hadicu pred vstrekovacou trubkou (vytečie trochu benzínu), jej koniec ponoril do PET fľaše a skúsil chvíľu (3-4 sekundy) točiť štartérom, aby bolo vidno, koľko benzínu čerpadlo dáva.
2. ako píše tomass - môže byť zanesená palivová tubka pred vstrekovačmi. Treba ju demontovať a skúsiť z nej vyklepať nečistoty a usadeniny.
3. oranžová kontrolka motora ti funguje? určite by stálo za to vyblikať chybové kódy.
4. Ak bola pred "jízdou" baterka nabitá a po nej je vycucnutá, pričom motor nebežal, tak by mohol byť problém v elektrike. (neviem ale či si nemal zapnuté svetlá a iné spotrebiče, čo by ju vycucnúť mohlo). Každopádne vstrekovanie potrebuje aspoň 11,7V aby motor naskočil.
5. a nakoniec (vlastná skúsenosť) - treba skontrolovať, či ide napájanie do hlavného relé a či to relé funguje (ovláda vstrekovače). Je napájané priamo z baterky , pričom vodič (tučím hrubý žltý) ide pod predným nárazníkom a pokračuje pod PP blatníkom do kabíny vodiča. Ke´d dáš dolu podblatník, tak tam uvidíš pri otvore do motorového priestoru k relé) spoj, kde sa tento vodič rozbočuje. Jedna vetva ide k spomínanému relé a druhá pokračuje do kabína vodiča a napája počítač. skontroluj, či ten spoj nie je skorodovaný. Ak nie je, tak by si mal na niektorm pine počítača a na jednom pine relé (pri PP guli) namerať stálych 12V.
Predpokladám, že cievku a modul zapaľovania ste merali a že VN káble sú v poriadku a sviečky správne.
Známy je aj prípad, že 16V nechcel naštartovať aj napriek tomu, že dával iskru aj benzín a bolo to zaseknutým ventilom voľnobehu - to je ten kovový bazmeg pri olekovom hrdle. pomohlo po ňom poklepať. Alebo v inom prípade boli polámané káble ku nemu.
1. Palivo dávať síce môže, ale nemusí ho dávať pod potrebným tlakom. Môže byť zanesený palivový filter (za PZ kolesom). Ak nie je k dispozícii manometrer na zmeranie tlaku paliva, skúsil by som aspoň provizórne - pohmatom, či čerpadlo beží. Potom by som vyskúšal odpojiť hadicu pred vstrekovacou trubkou (vytečie trochu benzínu), jej koniec ponoril do PET fľaše a skúsil chvíľu (3-4 sekundy) točiť štartérom, aby bolo vidno, koľko benzínu čerpadlo dáva.
2. ako píše tomass - môže byť zanesená palivová tubka pred vstrekovačmi. Treba ju demontovať a skúsiť z nej vyklepať nečistoty a usadeniny.
3. oranžová kontrolka motora ti funguje? určite by stálo za to vyblikať chybové kódy.
4. Ak bola pred "jízdou" baterka nabitá a po nej je vycucnutá, pričom motor nebežal, tak by mohol byť problém v elektrike. (neviem ale či si nemal zapnuté svetlá a iné spotrebiče, čo by ju vycucnúť mohlo). Každopádne vstrekovanie potrebuje aspoň 11,7V aby motor naskočil.
5. a nakoniec (vlastná skúsenosť) - treba skontrolovať, či ide napájanie do hlavného relé a či to relé funguje (ovláda vstrekovače). Je napájané priamo z baterky , pričom vodič (tučím hrubý žltý) ide pod predným nárazníkom a pokračuje pod PP blatníkom do kabíny vodiča. Ke´d dáš dolu podblatník, tak tam uvidíš pri otvore do motorového priestoru k relé) spoj, kde sa tento vodič rozbočuje. Jedna vetva ide k spomínanému relé a druhá pokračuje do kabína vodiča a napája počítač. skontroluj, či ten spoj nie je skorodovaný. Ak nie je, tak by si mal na niektorm pine počítača a na jednom pine relé (pri PP guli) namerať stálych 12V.
Predpokladám, že cievku a modul zapaľovania ste merali a že VN káble sú v poriadku a sviečky správne.
Známy je aj prípad, že 16V nechcel naštartovať aj napriek tomu, že dával iskru aj benzín a bolo to zaseknutým ventilom voľnobehu - to je ten kovový bazmeg pri olekovom hrdle. pomohlo po ňom poklepať. Alebo v inom prípade boli polámané káble ku nemu.
28.01.2008 09:28 -
Re: K tématu -> Nejede to <- už to jelo... :-)
...ešte dopresním bod 5.
Stálych 12V musíš namerať na pine č.3 hlavného relé (relé s priesvitným konektorm) a tiež na pine č. 18 konektora ECU.
...ešte dopresním bod 5.
Stálych 12V musíš namerať na pine č.3 hlavného relé (relé s priesvitným konektorm) a tiež na pine č. 18 konektora ECU.
19.02.2008 13:44 -
Re: K tématu -> Nejede to <- už to jelo... :-)
Mrkli jste se na vejfuk , mě tohle dělalo taky u 1.6 TZI a měl jsem vysipanej katal. a kousky z něho to krásně utemlovali v předposledním díle . Pak mě napadá ještě lambda .
Mrkli jste se na vejfuk , mě tohle dělalo taky u 1.6 TZI a měl jsem vysipanej katal. a kousky z něho to krásně utemlovali v předposledním díle . Pak mě napadá ještě lambda .