mimochodom ked to zacne hupat otacky skus ist k vyfuku a mrkni ci ide motor pravidelne - z vyfuku nesmu ist take tie nepravidelne psouky a bafani ...
mimochodom ked to zacne hupat otacky skus ist k vyfuku a mrkni ci ide motor pravidelne - z vyfuku nesmu ist take tie nepravidelne psouky a bafani ...
hmmm takze na tvojom mieste by som:
a) vymenil snimac polohy kliky - aspon docasne na vylucenie chyby ...
b) skontroloval tlak paliva a nechal skontrolovat pripadne premerat vstrekovace
c) skusil vymenit cievku a zosilovac iskry
ak ani jedno nepomoze hod to zo skaly
hmmm takze na tvojom mieste by som:
a) vymenil snimac polohy kliky - aspon docasne na vylucenie chyby ...
b) skontroloval tlak paliva a nechal skontrolovat pripadne premerat vstrekovace
c) skusil vymenit cievku a zosilovac iskry
ak ani jedno nepomoze hod to zo skaly :)
Ono v podstate ani tak nejde o to húpanie otáčok po naštartovaní, ale skôr ma trápi to vynechávanie alebo ako by som to nazval...
Cievkou to nie je, skúšal som 3 ks a robí to so všetkymi. Všetky by zlé určite neboli.
Ten modul už skôr...
Ono v podstate ani tak nejde o to húpanie otáčok po naštartovaní, ale skôr ma trápi to vynechávanie alebo ako by som to nazval...
Cievkou to nie je, skúšal som 3 ks a robí to so všetkymi. Všetky by zlé určite neboli.
Ten modul už skôr...
yarik a čo ventily - nemáš hydroštely po zábehu? Už som sa stretol aj s tým, že motor studený - na brnk, pri polovičnej teplote trhanie, šklbanie a polovičný výkon a pri plnej prevádzkovej teplote ok. Nastavil som väčšie vôle na ventiloch a odvtedy pokoj. Je ale pravda, že to bolo na motori s manuálnym štelom. A čo kompresia - neskúšal si odmerať kompresiu pri teplom motori? - blok sa roztiahne a ak maš zakarbonovane krúžky, nemusia sa roztiahnuť s nim a začne unikať tlak
yarik a čo ventily - nemáš hydroštely po zábehu? Už som sa stretol aj s tým, že motor studený - na brnk, pri polovičnej teplote trhanie, šklbanie a polovičný výkon a pri plnej prevádzkovej teplote ok. Nastavil som väčšie vôle na ventiloch a odvtedy pokoj. Je ale pravda, že to bolo na motori s manuálnym štelom. A čo kompresia - neskúšal si odmerať kompresiu pri teplom motori? - blok sa roztiahne a ak maš zakarbonovane krúžky, nemusia sa roztiahnuť s nim a začne unikať tlak
V sobotu som oddemontil palivovú lištu a.... injektory na 1. a 2. valci boli po vrch zanerádené zmesou hrdze a nečistôt. Drievkom som ich jemne vyšpáral, ponamáčal v petroleji a jemne povyklepával, nasadil späť, naštartoval a.....
Zatiaľ to ide OK. Musím dať tie vstreky vyčistiť.
V sobotu som oddemontil palivovú lištu a.... injektory na 1. a 2. valci boli po vrch zanerádené zmesou hrdze a nečistôt. Drievkom som ich jemne vyšpáral, ponamáčal v petroleji a jemne povyklepával, nasadil späť, naštartoval a.....
Zatiaľ to ide OK. Musím dať tie vstreky vyčistiť.
Nechaj si pozinkovat vstrekovaciu listu a hned pred listu daj palivovy filter ...
Nechaj si pozinkovat vstrekovaciu listu a hned pred listu daj palivovy filter ...
Tief: Ten filter som tam už raz mal, ale zdalo sa mi to byť trochu pyromanské tak šiel dolu.
Ty si si dával pozinkovať tú liťtu? Čo to koštuje?
Tief: Ten filter som tam už raz mal, ale zdalo sa mi to byť trochu pyromanské:-)))) tak šiel dolu.
Ty si si dával pozinkovať tú liťtu? Čo to koštuje?
Nebal by som sa toho, dokonca som to nechtiac otestoval ked prdla stvrdnuta hadica
Ja mam filter namontovany uplne pri piestnici takze neni nad motorom a ani teplo tomu moc nevadi. Listu som dostal pozinkovany za vymenu ale odhadujem ze viac ako 500,- to stat nebude.
Nebal by som sa toho, dokonca som to nechtiac otestoval ked prdla stvrdnuta hadica :-D
Ja mam filter namontovany uplne pri piestnici takze neni nad motorom a ani teplo tomu moc nevadi. Listu som dostal pozinkovany za vymenu ale odhadujem ze viac ako 500,- to stat nebude.
zinkovat jsem to nechával, tuším za 300,- ze známosti i levněji... palivový filtr mám před lištou taky, ale už jsem přešel z plastového průhledného na plechový radši...
zinkovat jsem to nechával, tuším za 300,- ze známosti i levněji... palivový filtr mám před lištou taky, ale už jsem přešel z plastového průhledného na plechový radši... ;)
Tiež som mal najprv veľký plastový a ten sa mi teda moc nepozdával. mám kúpený jeden kovový, ..tak ho tam teda nandám) ale až po aplikácii čističa vstrekovačov
pajator btw: nemáš zvyšnú palivovú lištu???
Tiež som mal najprv veľký plastový a ten sa mi teda moc nepozdával. mám kúpený jeden kovový, ..tak ho tam teda nandám:-))) ale až po aplikácii čističa vstrekovačov:-)
pajator btw: nemáš zvyšnú palivovú lištu???:-)
kluci a co ma ten zinek za vyznam? nevidel jsem ze by to nekdy nekomu chytalo lisku. a jak se demontuji ty vstriky? zvladnu to i sam? myslim jako JA SAM?
kluci a co ma ten zinek za vyznam? nevidel jsem ze by to nekdy nekomu chytalo lisku. a jak se demontuji ty vstriky? zvladnu to i sam? myslim jako JA SAM?
Pozinkování je hlavně antikorozní ochrana... Lišta dost často vevnitř koroduje a tvoří se bordel, který následně ucpává vstřiky...
Pozinkování je hlavně antikorozní ochrana... Lišta dost často vevnitř koroduje a tvoří se bordel, který následně ucpává vstřiky... ;)
ha aaaaa. to bych si nemyslel ani nahodou. zkusim se na to mrknout a uvidime co tam najdu. japa se to odmontovava? abych neco nedokurvil?
ha aaaaa. to bych si nemyslel ani nahodou. zkusim se na to mrknout a uvidime co tam najdu. japa se to odmontovava? abych neco nedokurvil?
Drží to na 2-3 šroubkách, potom, co je odšroubuješ to můžeš buď vytáhnout celý se vstřikama, ale bacha, jde to blbě a asi poškodíš ty gumový O kroužky na vstřikách, ale bez použití síly to nevytáhneš... Nebo můžeš vytáhnout pojistky, které drží vstřiky v liště, ale zase tam jsou O kroužky, takže je to jedno...
Drží to na 2-3 šroubkách, potom, co je odšroubuješ to můžeš buď vytáhnout celý se vstřikama, ale bacha, jde to blbě a asi poškodíš ty gumový O kroužky na vstřikách, ale bez použití síly to nevytáhneš... :) Nebo můžeš vytáhnout pojistky, které drží vstřiky v liště, ale zase tam jsou O kroužky, takže je to jedno... :)
tak jsem to dnes zkousel dostat ven a vono to docela drzi. to asi na tech korouzkach, vid? mel jsem ale strach zabrat vic abych to nak nedokurvil tak jsem to zas smontoval zpatky. jaky tam ty krouzky vlastne jsou? maji je v citroenu? a co asi tak kostujou? bych je asi teda koupil a mrknul se na to nekdy o vikendu nejspis
tak jsem to dnes zkousel dostat ven a vono to docela drzi. to asi na tech korouzkach, vid? mel jsem ale strach zabrat vic abych to nak nedokurvil tak jsem to zas smontoval zpatky. jaky tam ty krouzky vlastne jsou? maji je v citroenu? a co asi tak kostujou? bych je asi teda koupil a mrknul se na to nekdy o vikendu nejspis