Asi po 5 min behu motora zacne vytlacat vodu z chladica cez tu origos dieru, nie je horuca normal vlazna a termostat som ovzdusnil ale nepomohlo. Neviem si rady a nechcem ist do servisu pokial nemam sajnu co to mu je. No aby som nebol oklamany v servise.Prosim pomozte
Asi po 5 min behu motora zacne vytlacat vodu z chladica cez tu origos dieru, nie je horuca normal vlazna a termostat som ovzdusnil ale nepomohlo. Neviem si rady a nechcem ist do servisu pokial nemam sajnu co to mu je. No aby som nebol oklamany v servise.Prosim pomozte
Keby bola teplá tak neotvára termostat, takže to bude tesnenie pod hlavou, prinajhoršom hlava.
Keby bola teplá tak neotvára termostat, takže to bude tesnenie pod hlavou, prinajhoršom hlava.
Mě to dělalo to samý. Byla prasklá hlava ve výfukovym vedení, takže mi to pralo výfukový plyny do chladící soustavy. Schválně si zkus čichnout do chladiče jestli neucejtíš spaliny.
Mě to dělalo to samý. Byla prasklá hlava ve výfukovym vedení, takže mi to pralo výfukový plyny do chladící soustavy. Schválně si zkus čichnout do chladiče jestli neucejtíš spaliny.
Mně to na pažoutu dělá totéž (ropa 1,9 asi 51kw),ale nevím (zatím) zda je to prdlá hlava nebo jen fouklé těsnění pod palicí.Příznakyo natočení a následném chodu motoru cca 5min.-ztvrdne hadice.Při chodu jdou v chladiči bublinky,ale nesmrdí z něj výfukové plyny.Už nevím kde,ale někde jsem vyčetl,že to může dělat (na motoru A8A to dělala) netěsnost chlad.soustavy,respektive nějaký šroub na bloku motoru.
Mně to na pažoutu dělá totéž (ropa 1,9 asi 51kw),ale nevím (zatím) zda je to prdlá hlava nebo jen fouklé těsnění pod palicí.Příznaky:po natočení a následném chodu motoru cca 5min.-ztvrdne hadice.Při chodu jdou v chladiči bublinky,ale nesmrdí z něj výfukové plyny.Už nevím kde,ale někde jsem vyčetl,že to může dělat (na motoru A8A to dělala) netěsnost chlad.soustavy,respektive nějaký šroub na bloku motoru.
Ak pri odkrútenom viečku chladiča a naštartovanom motore chladiaca kvapalina bublinkuje, tak je to jasné - hlava alebo tesnenie pod ňou.
Pri skúmaní pozor na obarenie!!!
Ak pri odkrútenom viečku chladiča a naštartovanom motore chladiaca kvapalina bublinkuje, tak je to jasné - hlava alebo tesnenie pod ňou.
Pri skúmaní pozor na obarenie!!!
To yarik-Psal jsem,že je to buďto prasklá hlava nebo fouklé těsnění pod hlavou.Může to být oboje,ale myslím si že je to spíše těsnění.olej se neztrácí ani nepřibývá,takže alespoň toto je OK.Na Ibize jsem měl prasklou hlavu a spotřebu oleje cca 1000km litr a chladicí soustava-olejnička.Spotřeba 8l nafty na sto-po výměně hlavy 5l/100.
To yarik-Psal jsem,že je to buďto prasklá hlava nebo fouklé těsnění pod hlavou.Může to být oboje,ale myslím si že je to spíše těsnění.olej se neztrácí ani nepřibývá,takže alespoň toto je OK.Na Ibize jsem měl prasklou hlavu a spotřebu oleje cca 1000km litr a chladicí soustava-olejnička.Spotřeba 8l nafty na sto-po výměně hlavy 5l/100.