Koupil jsem jedno Bxko 1,8TD rv93, dlouho stalo. Pri startovaní desne kouri,nedrzi volnobeh, ale plyn pridavat nemusim. Pri jizde po seslapnuti plynu kouri jako dymovnice. Palivovej filtr jsem vymenil, ale nevim zda je to vstrikama, nebo cerpadlem. Kolik by stali udelat novy vstriky, popripade to vyresit nejak levneji?
Koupil jsem jedno Bxko 1,8TD rv93, dlouho stalo. Pri startovaní desne kouri,nedrzi volnobeh, ale plyn pridavat nemusim. Pri jizde po seslapnuti plynu kouri jako dymovnice. Palivovej filtr jsem vymenil, ale nevim zda je to vstrikama, nebo cerpadlem. Kolik by stali udelat novy vstriky, popripade to vyresit nejak levneji?
cau no u tatikova 18 td to delalo ze mel spatne zhavici svicky,zkontroluj a radeji je vymen
cau no u tatikova 18 td to delalo ze mel spatne zhavici svicky,zkontroluj a radeji je vymen
no kdyby byly v haji žhavicky, tak bch ani nenastartoval. Turbo pekne hvízdá,akorat jde z vyfuku densej kour a obcas ma tendenci tahnout a pak zase nic.
no kdyby byly v haji žhavicky, tak bch ani nenastartoval. Turbo pekne hvízdá,akorat jde z vyfuku densej kour a obcas ma tendenci tahnout a pak zase nic.
Zdravím..Mě toto taky dělalo moje milované autí 1.8 Tzd Turbo..Kouřilo jak komín..Až po roce ježdění sem zjistil,že jsem celou dobu jezdil stále na sytič!!!!Pokud se vysere to čidlo s lankem,tak auto jezdí i teplé stále na sytič!!Já to odpojil a od té doby při plným plynu jen lehce černě kouří!!!Mrkni na to..
Zdravím..Mě toto taky dělalo moje milované autí 1.8 Tzd Turbo..Kouřilo jak komín..Až po roce ježdění sem zjistil,že jsem celou dobu jezdil stále na sytič!!!!Pokud se vysere to čidlo s lankem,tak auto jezdí i teplé stále na sytič!!Já to odpojil a od té doby při plným plynu jen lehce černě kouří!!!Mrkni na to..
ale jo nastartujes, ale jaksi to drzi tak tak ze to udrzi volnobeh a jde sileny kour z vyfuku ne? ono muzes mit spatnou jen jednu zhavicku jako to mel muj tatik, a nebo jeste jsou moznosti primo spatne trysky
ale jo nastartujes, ale jaksi to drzi tak tak ze to udrzi volnobeh a jde sileny kour z vyfuku ne? ono muzes mit spatnou jen jednu zhavicku jako to mel muj tatik, a nebo jeste jsou moznosti primo spatne trysky
Žhaviče to být nemohou..Pokud to šíleně kouří za provozu,tak bych kouknul na ten sytič!Žhaviče jsou jen proto,aby se dalo co nejlépe nastartovat..Za provozu jsou už bezúčelné..Pokud ubývá olej,tak nejspíš žere turbo,nebo už to nemá tlaky!V nejhorším to chce naštelovat čerpadlo(předzápal)
Žhaviče to být nemohou..Pokud to šíleně kouří za provozu,tak bych kouknul na ten sytič!Žhaviče jsou jen proto,aby se dalo co nejlépe nastartovat..Za provozu jsou už bezúčelné..Pokud ubývá olej,tak nejspíš žere turbo,nebo už to nemá tlaky!V nejhorším to chce naštelovat čerpadlo(předzápal)
Motor už nemá tlak,a je to kompenzované na vstřik.čerpadle,aspoň na atmosférických se to dělá.ale při volnoběhu by to nemělo.
Nejpravděpodobnější je co píše Pokec.
Motor už nemá tlak,a je to kompenzované na vstřik.čerpadle,aspoň na atmosférických se to dělá.ale při volnoběhu by to nemělo.
Nejpravděpodobnější je co píše Pokec.
kouknu na to hned dneska. Mam jeste jedno 1,8TD a tahne jak das, tady proslapnu plyn a cekam co se stane. To porad muze delat jenom sytic?
kouknu na to hned dneska. Mam jeste jedno 1,8TD a tahne jak das, tady proslapnu plyn a cekam co se stane. To porad muze delat jenom sytic?
Jak nefunguje ten sytič,tak ti de boohatá směs i do teplého motoru...A tím je tam moc nafty a hulí to jak komín..Říkám,já to odpojil a od té doby klesla i spotřeba a hlavně to nekouří!!Horší je,když je zima..Tak mě to blafe střídavě válce..Ale stačí přišlápnout lehce plyn(nahradit vyšší otáčky způsobené sytičem)
Jak nefunguje ten sytič,tak ti de boohatá směs i do teplého motoru...A tím je tam moc nafty a hulí to jak komín..Říkám,já to odpojil a od té doby klesla i spotřeba a hlavně to nekouří!!Horší je,když je zima..Tak mě to blafe střídavě válce..Ale stačí přišlápnout lehce plyn(nahradit vyšší otáčky způsobené sytičem)
skus skontrolovat vzduchovy filter, mne to robilo tiez, po vymene vzduchoveho vobec nevydiet dym, ani pri zoslapnuti plyn na plno nezadymi, nedostava dost vzduchu a potom taha viac paliva a dymi, od turba mi hadzalo olej a tiekol na vzduchovy filter a upchal ho
skus skontrolovat vzduchovy filter, mne to robilo tiez, po vymene vzduchoveho vobec nevydiet dym, ani pri zoslapnuti plyn na plno nezadymi, nedostava dost vzduchu a potom taha viac paliva a dymi, od turba mi hadzalo olej a tiekol na vzduchovy filter a upchal ho
Taky to může dělat vadná membrána na vstřk.čerpadle co ovládá dávkování nafty pro turbo,ta jde pak rovnou do sání.Zkus sundat hadičku z intercooleru do vstřik čerp. pokud bude za chodu prskat naftu tak chyba je tam.
Taky to může dělat vadná membrána na vstřk.čerpadle co ovládá dávkování nafty pro turbo,ta jde pak rovnou do sání.Zkus sundat hadičku z intercooleru do vstřik čerp. pokud bude za chodu prskat naftu tak chyba je tam.
poslední dva příspěvky - souhlas, turbo v čudu nebo prasklá hadice na výtlaku turba - proč ne? ... ale sytič u dieslu a psát o bohaté směsi - to mne zvedá ze židle.
poslední dva příspěvky - souhlas, turbo v čudu nebo prasklá hadice na výtlaku turba - proč ne? ... ale sytič u dieslu a psát o bohaté směsi - to mne zvedá ze židle.