Ahoj pánové (příp. i dámy), nenastartuju. Už týden:točí, baterka nabitá, svíčky nové, benzin. filtr nový, jiskru dává, benzín z hadice valí-prstem ho neudržím -čerpadlo neslyším(BX19 čtyřbod). Všechny kontakty prostříkány, pravý blatník sejmut-kabely se zdají v pořádku. To všechno na ulici. Vyblikat a měřit odpory a napětí nedokážu . Mám venku vstřik. rampu, můžu ji propláchnout horkou vodou? Co dál? Jeřábem na vrakáč? Leží, hever pod něj nezasunu. Jinak ho mám rád. Díky za cokoliv!!
Ahoj pánové (příp. i dámy), nenastartuju. Už týden:točí, baterka nabitá, svíčky nové, benzin. filtr nový, jiskru dává, benzín z hadice valí-prstem ho neudržím -čerpadlo neslyším(BX19 čtyřbod). Všechny kontakty prostříkány, pravý blatník sejmut-kabely se zdají v pořádku. To všechno na ulici. Vyblikat a měřit odpory a napětí nedokážu . Mám venku vstřik. rampu, můžu ji propláchnout horkou vodou? Co dál? Jeřábem na vrakáč? Leží, hever pod něj nezasunu. Jinak ho mám rád. Díky za cokoliv!!
nevim jestli je to u Tvýho modelu stejný, ale přesně tohle nám dělala na 16 benzínu cívka před rozdělovačem ( pokud máš rozdělovač ). Bohužel nevim jak se jmenuje, ale taky sme vyměnili všechno možný i elektrikář si nevěděl rady a nakonec to byl krám za 500 - dobrý, ale nikoho to nenapadlo.
nevim jestli je to u Tvýho modelu stejný, ale přesně tohle nám dělala na 16 benzínu cívka před rozdělovačem ( pokud máš rozdělovač ). Bohužel nevim jak se jmenuje, ale taky sme vyměnili všechno možný i elektrikář si nevěděl rady a nakonec to byl krám za 500 - dobrý, ale nikoho to nenapadlo.
Ano, pokud dává benzín i skrz vstřiky a jiskra opticky jde, vypadá to na cívku... Jiskra sice je, ale slabá...
Ano, pokud dává benzín i skrz vstřiky a jiskra opticky jde, vypadá to na cívku... Jiskra sice je, ale slabá... ;)
Dalsia moznost su napriklad teplotne cidla alebo snimac polohy kliky.
Co sa tyka benzinu tak demontuj vstrekovace, nasad ich na listu a skus aby niekto startoval - musia davkovat palivo.
Ked vravis nestartuje, co to presne znamena, skube to, striela do vyfuku, snazi sa alebo je to uplne totalne mrtve ?
Dalsia moznost su napriklad teplotne cidla alebo snimac polohy kliky.
Co sa tyka benzinu tak demontuj vstrekovace, nasad ich na listu a skus aby niekto startoval - musia davkovat palivo.
Ked vravis nestartuje, co to presne znamena, skube to, striela do vyfuku, snazi sa alebo je to uplne totalne mrtve ?
Ak sa odhodláš ku kontrole vstrekovačov podľa tiefa, tak by som ti vrámci bezpečnosti odporučil odpojiť od cievky kabel.
Ak sa odhodláš ku kontrole vstrekovačov podľa tiefa, tak by som ti vrámci bezpečnosti odporučil odpojiť od cievky kabel.
Díky všem. Točí to, nestřílí, po vložení dobité baterky při prvním natočení jako by už chtěl chytit, ale v dalších pokusech už jenom točí. Před časem nastartoval po cca 15 pokusech se sešlápnutým plynem,teď už ani to ne. Ve vstřik. liště byl bordel, vyplavily se šupiny úsad. Taková ta kulatá věc na konci lišty se dvěma náústky - má to jít volně profouknout? Zkusím Tiefovu radu. Kde najdu modul zapalování, teplot. čidla a snímač polohy kliky? Najdu zde na BXC nějaká schémata , nejlépe s obrázky?
Vstřikovače jdou z bloku vytáhnout stejně jako z lišty?
Díky všem. Točí to, nestřílí, po vložení dobité baterky při prvním natočení jako by už chtěl chytit, ale v dalších pokusech už jenom točí. Před časem nastartoval po cca 15 pokusech se sešlápnutým plynem,teď už ani to ne. Ve vstřik. liště byl bordel, vyplavily se šupiny úsad. Taková ta kulatá věc na konci lišty se dvěma náústky - má to jít volně profouknout? Zkusím Tiefovu radu. Kde najdu modul zapalování, teplot. čidla a snímač polohy kliky? Najdu zde na BXC nějaká schémata , nejlépe s obrázky?
Vstřikovače jdou z bloku vytáhnout stejně jako z lišty?
Odporucam si predtym prestudovat teoriu, popisy a schemy su v rubrikach ...
vstrekovace sa vyberaju stejne, su tam len zasunute.
vymenil si aj vzduchovy filter ?
Odporucam si predtym prestudovat teoriu, popisy a schemy su v rubrikach ...
vstrekovace sa vyberaju stejne, su tam len zasunute.
vymenil si aj vzduchovy filter ?
Modul nájdeš buď na rozdelovači, alebo na hliníkovom chladiči na prepážke motora (podľa modelu). Je to čierna plastová vec s nápisom MTR01 alebo 02. Nájdeš ju aj tak, že pôjdeš po kábli od cievky.
Čidlo polohy kľukovky je na vrchu spojkovej skrine, nad zotrvačníkom a ide do neho tienený čierny kabel. Čierny spojovací konektor nájdeš pod baterkou (3pinový). Ak do rozpojíš, tak by si mal medzi n2 pinm,i odpor rádovo stoviek ohmov. Ďalšou možnosťou je, že je čidlo zavesené nečistotami. treba ho očistiť - drží na jednom imbuse.
Čidlo teploty voda nájdeš vzadu na telese termostatu. je dvojpinové a má modrý konektor. jeho odpor pri studenom motore je rádovo kiloohmy.
Modul nájdeš buď na rozdelovači, alebo na hliníkovom chladiči na prepážke motora (podľa modelu). Je to čierna plastová vec s nápisom MTR01 alebo 02. Nájdeš ju aj tak, že pôjdeš po kábli od cievky.
Čidlo polohy kľukovky je na vrchu spojkovej skrine, nad zotrvačníkom a ide do neho tienený čierny kabel. Čierny spojovací konektor nájdeš pod baterkou (3pinový). Ak do rozpojíš, tak by si mal medzi n2 pinm,i odpor rádovo stoviek ohmov. Ďalšou možnosťou je, že je čidlo zavesené nečistotami. treba ho očistiť - drží na jednom imbuse.
Čidlo teploty voda nájdeš vzadu na telese termostatu. je dvojpinové a má modrý konektor. jeho odpor pri studenom motore je rádovo kiloohmy.
Pokud to tedy mělo snahu, zkus nejdřív teplotní čidlo, je to nejmenší investice a máš jistotu...
Pokud to tedy mělo snahu, zkus nejdřív teplotní čidlo, je to nejmenší investice a máš jistotu... ;)
rozvodama myslim rozvodovy remen a nebo me napadlo este cidlo otacek to je umisteno na setrvaku. zvenci prevodovky. co mas za motor? co vaha vzduchu? dyz je odpojena tak to taky tak podivne skyta ale nechytne
rozvodama myslim rozvodovy remen a nebo me napadlo este cidlo otacek to je umisteno na setrvaku. zvenci prevodovky. co mas za motor? co vaha vzduchu? dyz je odpojena tak to taky tak podivne skyta ale nechytne
Vážení, díky za rady, postupoval jsem podle nich takto: sejmutá lišta vstřik., hadice paliva připojená, nasazené trysky s konektory, kabel cívky odpojen, drátky na kostře, lišta opřená o kostru. Z trysek nejde nic (proti nim umístěn papír). Po skončení pokusu jsem vyjmul 1 trysku a dostal jsem do očí takovou sprchu benzínu, že jsem si je musel prolít litrem minerálky, která byla v autě (dělám to na ulici). Takže laicky soudím, že čerpadlo tam nějaký tlak dává. Otázka: ty konektory na tryskách asi něco řídí nebo otvírají? Kabel od nich vede k jakési věci u motoru, je tam modrý konektor, byl již několikrát prostříkán. Nemohou být ucpané trysky, když byl bordel v liště? A dají se nějak vyčistit? Mám už na to jen víkend, musím se taky nějak živit. Opět předem děkuji
Vážení, díky za rady, postupoval jsem podle nich takto: sejmutá lišta vstřik., hadice paliva připojená, nasazené trysky s konektory, kabel cívky odpojen, drátky na kostře, lišta opřená o kostru. Z trysek nejde nic (proti nim umístěn papír). Po skončení pokusu jsem vyjmul 1 trysku a dostal jsem do očí takovou sprchu benzínu, že jsem si je musel prolít litrem minerálky, která byla v autě (dělám to na ulici). Takže laicky soudím, že čerpadlo tam nějaký tlak dává. Otázka: ty konektory na tryskách asi něco řídí nebo otvírají? Kabel od nich vede k jakési věci u motoru, je tam modrý konektor, byl již několikrát prostříkán. Nemohou být ucpané trysky, když byl bordel v liště? A dají se nějak vyčistit? Mám už na to jen víkend, musím se taky nějak živit. Opět předem děkuji
Pokud si měl vše kolem lišty zapojené při startu a ze vstřiků benzín nešel, zatímco jiskru to házelo, tak bych to viděl na relátko vstřiků... Tusím, že TRi tam má takové velké černé dvourelé...
Pokud si měl vše kolem lišty zapojené při startu a ze vstřiků benzín nešel, zatímco jiskru to házelo, tak bych to viděl na relátko vstřiků... Tusím, že TRi tam má takové velké černé dvourelé...
Jinak čidlo otáček na převodovce nejspíš nemáš a i kdyby jo, tak nefunkční čidlo způsobí, že není jiskra ani benzín v liště...
Jinak čidlo otáček na převodovce nejspíš nemáš a i kdyby jo, tak nefunkční čidlo způsobí, že není jiskra ani benzín v liště...
Všem děkuji za snahu, zvláště Pajatorovi a speciálně Bartalimu, který na svém voze nasimuloval paralelně závadu a krok za krokem mě po telefonu vedl. Tedy jsem podle jeho rady podvedl relátko, čerpadlo bzučelo a: nestříká! Konce trysek se sítkem jsem vymáchal v benzinu, vypadají čisté. Čidlo teploty (modrý konektor) jsem vyndal a očistil, bylo olepené. Včil babo raď.
Všem děkuji za snahu, zvláště Pajatorovi a speciálně Bartalimu, který na svém voze nasimuloval paralelně závadu a krok za krokem mě po telefonu vedl. Tedy jsem podle jeho rady podvedl relátko, čerpadlo bzučelo a: nestříká! Konce trysek se sítkem jsem vymáchal v benzinu, vypadají čisté. Čidlo teploty (modrý konektor) jsem vyndal a očistil, bylo olepené. Včil babo raď.