laicky soudím, že trysky nedostávají informaci, že mají otevřít. Může to být vadným čidlem teploty? Ten kabel k tryskám vede. Mám ho zkusmo koupit a vyměnit? Díky.
laicky soudím, že trysky nedostávají informaci, že mají otevřít. Může to být vadným čidlem teploty? Ten kabel k tryskám vede. Mám ho zkusmo koupit a vyměnit? Díky.
Možná bych zkusil ještě nejdřív ty trysky jestli opravdu dávkují, když na ně přivedeš 12V....
Možná bych zkusil ještě nejdřív ty trysky jestli opravdu dávkují, když na ně přivedeš 12V....
Zkusil jsem jsem trysky přímo na baterku, ze všech tekl pramínek. Po připojení na relé, ev. obchvat dle Bartaliho - nic. Rezignoval jsem, vrátil všechno zpátky, zkusil nastartovat - VRČÍ!!! A potom už vždy.
Laicky soudím, že trysky byly ucpané, i když jsem je zkusil čistit, asi se odmočily časem. Taky jsem v neděli odmontoval z elektriky co šlo a vyleštil jsem to a vystříkal, asi to taky chtělo svůj čas. Chlapci, veliké díky!! Teprve teď taky cítím těch psaných 99 kW. Děkuji.
Zkusil jsem jsem trysky přímo na baterku, ze všech tekl pramínek. Po připojení na relé, ev. obchvat dle Bartaliho - nic. Rezignoval jsem, vrátil všechno zpátky, zkusil nastartovat - VRČÍ!!! A potom už vždy.
Laicky soudím, že trysky byly ucpané, i když jsem je zkusil čistit, asi se odmočily časem. Taky jsem v neděli odmontoval z elektriky co šlo a vyleštil jsem to a vystříkal, asi to taky chtělo svůj čas. Chlapci, veliké díky!! Teprve teď taky cítím těch psaných 99 kW. Děkuji.
Přátelé, jsem už trapný, ale právě jsem opět nenastartoval.Včera večer po slavném startu jsem ujel asi 5 km, v cíli se mi rozsvítila oranž. kontrolka teploty. V té krátké ohnuté hadici pod termostatem zřejmě nebyla voda (předtím jsem ji měl sundanou kvůli přístupu ke konektoru). Vodu jsem dolil a motor nechal chvíli běžet s otevřeným chladičem a odvzduš. šroubem. Na čidle teploty tedy asi nebyla voda, když to nastartovalo. Teď, když to opět nestartuje, tam zřejmě voda je. Nemůže tedy být háček v teplot. čidle? Nerad bych ho kupoval zbytečně. Opět děkuji.
Přátelé, jsem už trapný, ale právě jsem opět nenastartoval.Včera večer po slavném startu jsem ujel asi 5 km, v cíli se mi rozsvítila oranž. kontrolka teploty. V té krátké ohnuté hadici pod termostatem zřejmě nebyla voda (předtím jsem ji měl sundanou kvůli přístupu ke konektoru). Vodu jsem dolil a motor nechal chvíli běžet s otevřeným chladičem a odvzduš. šroubem. Na čidle teploty tedy asi nebyla voda, když to nastartovalo. Teď, když to opět nestartuje, tam zřejmě voda je. Nemůže tedy být háček v teplot. čidle? Nerad bych ho kupoval zbytečně. Opět děkuji.
Teplotné čidlo sa dá skontrolovať. Hodnota jeho odporu je u studeného motoru nejaké kiloohmy, ale to už som ti tu raz písal.
Odpor je možné namerať na samotnom čidle, alebo - a to je ideálnejšie - priamo na konektore ECU, pretože tak máš záruku, že je dobré nielen čidlo, ale aj vedenie od neho k ECU.
Teplotné čidlo sa dá skontrolovať. Hodnota jeho odporu je u studeného motoru nejaké kiloohmy, ale to už som ti tu raz písal.
Odpor je možné namerať na samotnom čidle, alebo - a to je ideálnejšie - priamo na konektore ECU, pretože tak máš záruku, že je dobré nielen čidlo, ale aj vedenie od neho k ECU.
Yariku díky. Jsem na tyto věci laik až diletant, i když manuálně poměrně zručný.Děwlám na tom na ulici, seznámil jsem se s několika lidmi, nejochotnější je jeden Vietnamec. Tvé rady nejsem schopen použít. Elektrikář mi slíbil pomoc nejdřív možná v půlce května. Tedy půjdu a koupím čidlo.
Mohu na těchto stránkách někde nají zobrazení např. motoru, spojky atd. nejlépe s popisem?
Yariku díky. Jsem na tyto věci laik až diletant, i když manuálně poměrně zručný.Děwlám na tom na ulici, seznámil jsem se s několika lidmi, nejochotnější je jeden Vietnamec. Tvé rady nejsem schopen použít. Elektrikář mi slíbil pomoc nejdřív možná v půlce května. Tedy půjdu a koupím čidlo.
Mohu na těchto stránkách někde nají zobrazení např. motoru, spojky atd. nejlépe s popisem?
Nie je to nič zložitého. Jednoduchý digitálny multimeter kúpiš v hypermarkete za 150. Potom stačí pozrieť, aký typ ECU máš, pohľadať (na týchto stránkach) rozmiestnenie pinov na jeho konektre a odmerať odpor (pri vypnutom motore a vypnutom kľúčiku v zapaľovaní. Fakt nič zložitá.
Nie je to nič zložitého. Jednoduchý digitálny multimeter kúpiš v hypermarkete za 150. Potom stačí pozrieť, aký typ ECU máš, pohľadať (na týchto stránkach) rozmiestnenie pinov na jeho konektre a odmerať odpor (pri vypnutom motore a vypnutom kľúčiku v zapaľovaní. Fakt nič zložitá.
Fakt nič zložité? V rubrikách-tabulka motorů-jsem ani ten svůj nenašel! Dle TP to má být typ 1CW35. 1904ccm, 88 kW, r. v. 1988.
ECU je komputer? Za hodinu mi bude zapůjčen multimetr, doufám, že i s majitelem. Zatím dík
Fakt nič zložité? V rubrikách-tabulka motorů-jsem ani ten svůj nenašel! Dle TP to má být typ 1CW35. 1904ccm, 88 kW, r. v. 1988.
ECU je komputer? Za hodinu mi bude zapůjčen multimetr, doufám, že i s majitelem. Zatím dík
1CW35 je typový štítok. Typ motora by si mohol myť DKZ... ale keď kukneš pod sedadlo spolujazdca tak na ECU nájdeš napísané, o ktorý typ sa jedná. Tak mrkni na to.
Tipujem že máš Motronic M 1.3
1CW35 je typový štítok. Typ motora by si mohol myť DKZ... ale keď kukneš pod sedadlo spolujazdca tak na ECU nájdeš napísané, o ktorý typ sa jedná. Tak mrkni na to.
Tipujem že máš Motronic M 1.3
Je tam Bosch Jetronic. Ale: vyndal jsem vzduch. filtr a startuje!! Je možné, že přes zaprasený filtr tam nejde vzduch a v tom je potíž?
Jedu bez filtru koupit filtr. Doufám, že už dál nebudu zatěžovat tyto stránky (alespoň po nějakou dobu) a díky všem. Klobouk dolů!
Je tam Bosch Jetronic. Ale: vyndal jsem vzduch. filtr a startuje!! Je možné, že přes zaprasený filtr tam nejde vzduch a v tom je potíž?
Jedu bez filtru koupit filtr. Doufám, že už dál nebudu zatěžovat tyto stránky (alespoň po nějakou dobu) a díky všem. Klobouk dolů!
Možné je všechno, pokud by se tam nedostal žádný vzduch, tak by asi váha vzduchu nepouštěla ani benzín...
Možné je všechno, pokud by se tam nedostal žádný vzduch, tak by asi váha vzduchu nepouštěla ani benzín... ;)
Alebo si pohol nejakým kabelom alebo konektorom a ten dostal kontakt.
Neverím že by to bolo filtrom.
Alebo si pohol nejakým kabelom alebo konektorom a ten dostal kontakt.
Neverím že by to bolo filtrom.