o5 problem nejde my benzin do vtrikovaci jehli co strika benzin na skrtici klapku meril jsem proud proud tam nejde koukal jsem na pojisku ta je taky vpohode tak nevim cim by to mohlo bejt diky za rady.
o5 problem nejde my benzin do vtrikovaci jehli co strika benzin na skrtici klapku meril jsem proud proud tam nejde koukal jsem na pojisku ta je taky vpohode tak nevim cim by to mohlo bejt diky za rady.
Tak zaprvé nejsem si jistý, že vstřik má nějakou svoji pojistku... Zadruhé jiskra ti jde? A benzín nejde jen skrz jehlu, nebo nejde ani k ní?
Tak zaprvé nejsem si jistý, že vstřik má nějakou svoji pojistku... Zadruhé jiskra ti jde? A benzín nejde jen skrz jehlu, nebo nejde ani k ní?
pojistku nema. benzin nejde skrz jehlu kni jde muze to byt rele na podbehu nebo rele jak je za baterkou ten bilej valecek prej je to na vtrikovani .
pojistku nema. benzin nejde skrz jehlu kni jde muze to byt rele na podbehu nebo rele jak je za baterkou ten bilej valecek prej je to na vtrikovani .
nemáš to len zanesené? špinavé? ..ked sme mali fávo tak sme dávali tak raz za rok dva karburátor seřídit do servisu..pokoj na vela km.
nemáš to len zanesené? špinavé? ..ked sme mali fávo tak sme dávali tak raz za rok dva karburátor seřídit do servisu..pokoj na vela km.
tak jsem zmeril za baterkou ten valecek ten je v poradku tak uz newim cim by to mohlo byt ze tonedava proud do te jehli nenapada vas neco diky za odpoved.
tak jsem zmeril za baterkou ten valecek ten je v poradku tak uz newim cim by to mohlo byt ze tonedava proud do te jehli nenapada vas neco diky za odpoved.
Jsem z toho trochu paroháč, nevím, jak to má 1.4, jestli skutečně karbec nebo jednobod vstřikování, ale pokud je to karburátor, tak nad škrtící klapku stříká jen akcelerační pumička při prudkém sešlápnutí plynu a slouží k rychlému vyrovnání proměru vzduchu a paliva při prudkém otevření škrtící klapky. Pokud je to skutečně karburátor, jak je v názvu příspěvku, pak jediný el. ovládaný element by měl být ventil volnoběhu... 1.4 má myslím Čert, zkus se poradit s ním. Citroen - předčí vaše představy....( jo, nebo také - " nepoznáte, že jí máte..." haha)
Jsem z toho trochu paroháč, nevím, jak to má 1.4, jestli skutečně karbec nebo jednobod vstřikování, ale pokud je to karburátor, tak nad škrtící klapku stříká jen akcelerační pumička při prudkém sešlápnutí plynu a slouží k rychlému vyrovnání proměru vzduchu a paliva při prudkém otevření škrtící klapky. Pokud je to skutečně karburátor, jak je v názvu příspěvku, pak jediný el. ovládaný element by měl být ventil volnoběhu... 1.4 má myslím Čert, zkus se poradit s ním. Citroen - předčí vaše představy....( jo, nebo také - " nepoznáte, že jí máte..." haha)
draty jsou u jehli v pohode potom vedou draty i nekam pod blatnik tak ja uz fakt nevim
draty jsou u jehli v pohode potom vedou draty i nekam pod blatnik tak ja uz fakt nevim
sepleta ty relatka na pravem podbehu jsou prej na benzinove cerpadlo) tak nevimkde muze bejt chyba benzin jde ale pres jehlu ho nepusti na skrtici klapku. jeste jednavec jak je za baterkou tan valecek jsou k nemu dva privody a dojednoho z nich nejde proud tak hned zitra na to mrknu ma to taky neco spolecneho se strikovaci jehloujehlou
sepleta ty relatka na pravem podbehu jsou prej na benzinove cerpadlo) tak nevimkde muze bejt chyba benzin jde ale pres jehlu ho nepusti na skrtici klapku. jeste jednavec jak je za baterkou tan valecek jsou k nemu dva privody a dojednoho z nich nejde proud tak hned zitra na to mrknu ma to taky neco spolecneho se strikovaci jehloujehlou
jedno na benzínové čerpadlo a druhé otvára ihlu aspon tak som to mal na 1,6
jedno na benzínové čerpadlo a druhé otvára ihlu aspon tak som to mal na 1,6
takze logicky kdyz je v haji tajk tam nejde proud ktere je to na jehlu diky
takze logicky kdyz je v haji tajk tam nejde proud ktere je to na jehlu diky
kuci ja se snad uz vobesim ja uz fakt nevim relatka na pravem podbeho jsou dobre presto nejde proud do vtrikovaci jehli sundal jsem blatnik jesli nejakej kabl se naprodrel to je vporadku potenciometr jsem taky meril taky v poradku kdyz jsem napojil kable od baterky na vtrikovaci jehlu tak benzin strika na skrtici klapku.tak uz nevim kam se ten proud mohl stratit jesli nekohoho neco napada tak at prosim pisne sem vdecnej za kazdou radu. jeste zkusim zitra schodit predni naraznik a projet ty kabeli jak jsou ve predu ale moc sanci tomu nedavam.jinak uz fakt nevim
kuci ja se snad uz vobesim ja uz fakt nevim relatka na pravem podbeho jsou dobre presto nejde proud do vtrikovaci jehli sundal jsem blatnik jesli nejakej kabl se naprodrel to je vporadku potenciometr jsem taky meril taky v poradku kdyz jsem napojil kable od baterky na vtrikovaci jehlu tak benzin strika na skrtici klapku.tak uz nevim kam se ten proud mohl stratit jesli nekohoho neco napada tak at prosim pisne sem vdecnej za kazdou radu. jeste zkusim zitra schodit predni naraznik a projet ty kabeli jak jsou ve predu ale moc sanci tomu nedavam.jinak uz fakt nevim
no može to byť o kúsok slabšia baterka ,može to byť špinavé upchaté prívodné potrubie,palivový filter atd..
no može to byť o kúsok slabšia baterka ,može to byť špinavé upchaté prívodné potrubie,palivový filter atd..
tycoon nestrielaj do vetra, šak ked pripojí + a - na ihlu tak benzín strieka tak ake upchaté prívodné potrubie,palivový filter
tycoon nestrielaj do vetra, šak ked pripojí + a - na ihlu tak benzín strieka tak ake upchaté prívodné potrubie,palivový filter