Zdravim...mel bych tu takovej mensi problemek...pri jizde mi chcipne motor a nejde nastartovat...nekdy to udela po 5km nekdy po 10m a pak ho nastartovat jedine tak za 15 minut driv se nechytam...pro doplneni toci a nekdy se snazi i chytnout,baterie je OK, pojistky taky, svicky taktez..diky za rady
Zdravim...mel bych tu takovej mensi problemek...pri jizde mi chcipne motor a nejde nastartovat...nekdy to udela po 5km nekdy po 10m a pak ho nastartovat jedine tak za 15 minut driv se nechytam...pro doplneni toci a nekdy se snazi i chytnout,baterie je OK, pojistky taky, svicky taktez..diky za rady
Tohle mi na AXu se stejným motorem dělal odcházející modul zapalování. Vždycky občas auto chcíplo a nešlo chvíli natočit, až nakonec chcíplo nadobro. Musel jsem schánět jiný modul... Ale může to být klidně něco jiného, takhle na dálku těžko radit...
Tohle mi na AXu se stejným motorem dělal odcházející modul zapalování. Vždycky občas auto chcíplo a nešlo chvíli natočit, až nakonec chcíplo nadobro. Musel jsem schánět jiný modul... Ale může to být klidně něco jiného, takhle na dálku těžko radit...
Na sieře mi totéž dělal lambda sonda. Motor začal škubat, vadnout až chcípl a natočit šel také tak za 10-15 min. Chvíli to jelo normálně. chvíli to takhle zlobilo. Po její výměně vše OK.
Na sieře mi totéž dělal lambda sonda. Motor začal škubat, vadnout až chcípl a natočit šel také tak za 10-15 min. Chvíli to jelo normálně. chvíli to takhle zlobilo. Po její výměně vše OK.
na 14tke bude hlavny adept ten modul ... lambda sa da vylucit jednoducho, proste odpoj lambdu a uvidis co to bude robit. Motor bez lambdy mas o nieco vyssiu spotrebu ale inak funguje viacmenej OK.
Dalsi adept su sviecky, kable, vicko a palec rozdelovaca a cievka - na 99% BX su tieto diely v havarijnom stave ... specialne rozdelovac ...
na 14tke bude hlavny adept ten modul ... lambda sa da vylucit jednoducho, proste odpoj lambdu a uvidis co to bude robit. Motor bez lambdy mas o nieco vyssiu spotrebu ale inak funguje viacmenej OK.
Dalsi adept su sviecky, kable, vicko a palec rozdelovaca a cievka - na 99% BX su tieto diely v havarijnom stave ... specialne rozdelovac ...
Mám 1.7TZD - mám podobný problém...Ale ten se projevil až po výměně prasklých trubek nafty za hadice...(viz. článek "teče nafta")..Autko jede jede, pak vyřadím a otáčky rychle padnou - sem tam chcípne...Jde natočit - ale tak na popáté, pošesté, pak je zase vše v klidu, než se tato nepravidelnost zopakuje...Musím držet stále v otáčkách, neustále podřazovat a hlídat otáčky...Toto mi dělalo u starého motoru, ten pak zemřel (přetržený rozvoďák) - teď nový motor (asi 2 roky od montáže) - kolísání otáček sem tam vždy bylo, ale na to už jsem si zvykl, nikdy naráz nechcípl...Nádržku s pumpičkou jsem sundal, páč netěsnila, dal tam místo něj - filtr - sítko...tak nevím...Ale jak píši, problém až po výměně těch trubek za hadice - že by to bylo zavzdušněné, to je blbost, páč jsem už na to najel dalších 300km...
Mám 1.7TZD - mám podobný problém...Ale ten se projevil až po výměně prasklých trubek nafty za hadice...(viz. článek "teče nafta")..Autko jede jede, pak vyřadím a otáčky rychle padnou - sem tam chcípne...Jde natočit - ale tak na popáté, pošesté, pak je zase vše v klidu, než se tato nepravidelnost zopakuje...Musím držet stále v otáčkách, neustále podřazovat a hlídat otáčky...Toto mi dělalo u starého motoru, ten pak zemřel (přetržený rozvoďák) - teď nový motor (asi 2 roky od montáže) - kolísání otáček sem tam vždy bylo, ale na to už jsem si zvykl, nikdy naráz nechcípl...Nádržku s pumpičkou jsem sundal, páč netěsnila, dal tam místo něj - filtr - sítko...tak nevím...Ale jak píši, problém až po výměně těch trubek za hadice - že by to bylo zavzdušněné, to je blbost, páč jsem už na to najel dalších 300km...