mám tu problem,startuju a nechytí se.Po kontrole jiskra jde,koukal sem nedává stříkačka benzín,nejde impuls z jednotky,asi.kde mám co hledat
mám tu problem,startuju a nechytí se.Po kontrole jiskra jde,koukal sem nedává stříkačka benzín,nejde impuls z jednotky,asi.kde mám co hledat
odpoj privod.hadičku daj preč relatko ktore je na vnut.blatnik.pri mot. a prepoj drotom na priamo a zistiš či tlači čerpadlo.možno budeš v udive koľko tam najdeš H2O v palive.mne to tiež tak blblo na 19TRI.z 5l paliva bolo 2,5l H2O.
odpoj privod.hadičku daj preč relatko ktore je na vnut.blatnik.pri mot. a prepoj drotom na priamo a zistiš či tlači čerpadlo.možno budeš v udive koľko tam najdeš H2O v palive.mne to tiež tak blblo na 19TRI.z 5l paliva bolo 2,5l H2O.
Toto mi dělal takový keramický váleček, já ho mám pod řídící jednotkou, nevím, kde přesně ho má BX, tuším, že někde na motorové přepážce, tak zkontroluj kabeláž k němu... Ale hlavně zkontroluj jestli ti jde vůbec benzín k motoru, pokud ne, tak to bude čerpadlem a jeho el. okruhem...
Toto mi dělal takový keramický váleček, já ho mám pod řídící jednotkou, nevím, kde přesně ho má BX, tuším, že někde na motorové přepážce, tak zkontroluj kabeláž k němu... ;) Ale hlavně zkontroluj jestli ti jde vůbec benzín k motoru, pokud ne, tak to bude čerpadlem a jeho el. okruhem... ;)
benzin k motoru mi jde,to už mám odzkoušený,jak se mi povede ten váleček proměřit a jaký hodnoty na něm případně naměřit
benzin k motoru mi jde,to už mám odzkoušený,jak se mi povede ten váleček proměřit a jaký hodnoty na něm případně naměřit
ahoj skus odpojit konektor od střiku a propojit dratem kostru ,druhehej drat napojit na střik a kratce spojit s baterkou + , jestly bude střik cvakat tak je v pohodě a mužeš vratit konektor spatky a je to něco jineho...
ahoj skus odpojit konektor od střiku a propojit dratem kostru ,druhehej drat napojit na střik a kratce spojit s baterkou + , jestly bude střik cvakat tak je v pohodě a mužeš vratit konektor spatky a je to něco jineho...
Čidlo na setrvačníku to nemá, má to senzor otáčení uvnitř rozdělovače a ten kdyby byl vadný, tak by nebyla žádná jiskra...
Čidlo na setrvačníku to nemá, má to senzor otáčení uvnitř rozdělovače a ten kdyby byl vadný, tak by nebyla žádná jiskra...
To si nemyslím, ŘJ je to poslední co odchází... Tipuju to na problém se samotným vstřikem, popřípadě relátkem co ho ovládá(takové hnědé velké tuším) nebo na problém "kdesi" v kabeláži... Ideálně kdyby sis mohl půjčit funkční vstřik na vyzkoušení a pak pak projít všechny kabely v motorovém prostoru...
To si nemyslím, ŘJ je to poslední co odchází... Tipuju to na problém se samotným vstřikem, popřípadě relátkem co ho ovládá(takové hnědé velké tuším) nebo na problém "kdesi" v kabeláži... :) Ideálně kdyby sis mohl půjčit funkční vstřik na vyzkoušení a pak pak projít všechny kabely v motorovém prostoru... ;)
už mi jede,hejbal sem tam ruzne s kabelama,přehazoval sem relátka,taky jestli to nebylo tim,že nebyla dost silná baterka
už mi jede,hejbal sem tam ruzne s kabelama,přehazoval sem relátka,taky jestli to nebylo tim,že nebyla dost silná baterka
To spíš bude zrada někde v kabeláží, příště s tím zas zahýbáš a zase nepojede...
To spíš bude zrada někde v kabeláží, příště s tím zas zahýbáš a zase nepojede... :)