Zdravím, kámošovi praskla hadice oleje u ZX a vytek mu olej, motor zadřenej. Má to 19i, myslím jako v BX 88kw. Chcem to vyměnit. Chtěl bych vědět jak je to složité, na co si máme dát pozor. Co všechno kromě motoru musíme vyměnit(ECU atd) A jestli by někdo nemohl třeba i nabídnout novej motor. Díky moc.
Zdravím, kámošovi praskla hadice oleje u ZX a vytek mu olej, motor zadřenej. Má to 19i, myslím jako v BX 88kw. Chcem to vyměnit. Chtěl bych vědět jak je to složité, na co si máme dát pozor. Co všechno kromě motoru musíme vyměnit(ECU atd) A jestli by někdo nemohl třeba i nabídnout novej motor. Díky moc. :-)
Pokud použijete jen holý motor, a přestrojíte sání a čidla, mělo by to jet na původní řídící jednotku,nevím kde ten motor snímá nulu, tak bych použil i starý setrvák(pro případ že snímá čidlem ve fremě. Jediné, na co bych si ale dával pozor je, aby se vámnestalo to co Kovbojovi na Mělníce, kdy tam šopli setrvák tak jak jim přišel pod ruku a jiskru to házelo v polovině zdvihu pístu. Nelepší by bylo si starý motor pootočit aby seděly čepy v rozvodech na nastavovací nule, označit polohu setrváku vůči bloku a přemést to na nový motor. Toto neplatí v případě, kdy je nula snímána na rozdělovači z vačky.
Pokud použijete jen holý motor, a přestrojíte sání a čidla, mělo by to jet na původní řídící jednotku,nevím kde ten motor snímá nulu, tak bych použil i starý setrvák(pro případ že snímá čidlem ve fremě. Jediné, na co bych si ale dával pozor je, aby se vámnestalo to co Kovbojovi na Mělníce, kdy tam šopli setrvák tak jak jim přišel pod ruku a jiskru to házelo v polovině zdvihu pístu. Nelepší by bylo si starý motor pootočit aby seděly čepy v rozvodech na nastavovací nule, označit polohu setrváku vůči bloku a přemést to na nový motor. Toto neplatí v případě, kdy je nula snímána na rozdělovači z vačky.