Jaký je správný postup u výmeny palivového filtru na 1,9D? Nerad bych udelal nejaky krok špatně a to auto už nerozjel.
Zacala se mi totiz projevovat ranni nevolnost. Chytne a pak rychle chcipne nebo jde nepravidelne a jak se proslapne plyn tak se vetsinou chyti. Vidim to na ten filtr asi nebyl meneny ... no hodne dlouho
a pak - potká se 1,9D kdyz praskne rozvodak?
Jaký je správný postup u výmeny palivového filtru na 1,9D? Nerad bych udelal nejaky krok špatně a to auto už nerozjel.
Zacala se mi totiz projevovat ranni nevolnost. Chytne a pak rychle chcipne nebo jde nepravidelne a jak se proslapne plyn tak se vetsinou chyti. Vidim to na ten filtr asi nebyl meneny ... no hodne dlouho
a pak - potká se 1,9D kdyz praskne rozvodak?
to je jasný, že se potká...v lepšém případě to odnese jen vačka a koníky, v horším ventily, klika, ojnice, píst...
filtr vyměníš jednoduše, sundáš filtr s pumpičkou, rozděláš zespodu. Vyměníš vložku filtru, zaděláš, povolíš šroub co jde k čerpadlu, pumpuješ, dokud místo bublin jde nafta, pak utáhneš a startuješ, je lepší hned po nastartování přidat plyn a nechat to chvilku běžet v otáčkách..
to je jasný, že se potká...v lepšém případě to odnese jen vačka a koníky, v horším ventily, klika, ojnice, píst...
filtr vyměníš jednoduše, sundáš filtr s pumpičkou, rozděláš zespodu. Vyměníš vložku filtru, zaděláš, povolíš šroub co jde k čerpadlu, pumpuješ, dokud místo bublin jde nafta, pak utáhneš a startuješ, je lepší hned po nastartování přidat plyn a nechat to chvilku běžet v otáčkách..
Když měníš filtr, sundej to celé i s pumpičkou a do vtoku pumpy nastříkni WD40, dej si kafíčko, cigárko a za půl hodiny to profoukni směrem průtoku nafty, ve ventilcích zůstávájí zachycené smítka, kde se berou čert ví, a ty šmejdi dovolí za noc váze nafty se vrátit do nádrže a zavzdušnit palivovou cestu, chová se to pak tak, že chytne, chcípne a na druhé točení chvíli stávkuje a pak chytí a jde už normálně.
Když měníš filtr, sundej to celé i s pumpičkou a do vtoku pumpy nastříkni WD40, dej si kafíčko, cigárko a za půl hodiny to profoukni směrem průtoku nafty, ve ventilcích zůstávájí zachycené smítka, kde se berou čert ví, a ty šmejdi dovolí za noc váze nafty se vrátit do nádrže a zavzdušnit palivovou cestu, chová se to pak tak, že chytne, chcípne a na druhé točení chvíli stávkuje a pak chytí a jde už normálně.