Zdravím. Mám BXo 1.4 benzín r.v.89 nedává mi jiskru. Rozdělovač,cívka, svíčky a kabele jsou v pořádku. Dík za radu
Zdravím. Mám BXo 1.4 benzín r.v.89 nedává mi jiskru. Rozdělovač,cívka, svíčky a kabele jsou v pořádku. Dík za radu
Ten je taky dobrý. Zkoušel jsem to dávat ze stejného auta ve kterém to běží. Vypadá to jako když nejde z kabiny k rozdělovači proud.... Jinak jsem zapoměl říct že se my před 14dny vysypala spínací skříňka(vytáhnul jsem klíč a už nešel zandat) takže momentálně startuju jen přes ten ,,oříšek" ale nejdřív mi to startovalo krásně, pak po ránu někdy přes kabele a nakonec my to někdy třeba 3krát za sebou nechytlo tak zase jedině přes kabele nebo na roztrkání a pak zase jo a teď už to nejde vůbec. Vyměnil jsem i startér (zjistil jsem že se vysypal magnet a uhliky byli už taky malé). Je to taková záhada....
Ten je taky dobrý. Zkoušel jsem to dávat ze stejného auta ve kterém to běží. Vypadá to jako když nejde z kabiny k rozdělovači proud.... Jinak jsem zapoměl říct že se my před 14dny vysypala spínací skříňka(vytáhnul jsem klíč a už nešel zandat) takže momentálně startuju jen přes ten ,,oříšek" ale nejdřív mi to startovalo krásně, pak po ránu někdy přes kabele a nakonec my to někdy třeba 3krát za sebou nechytlo tak zase jedině přes kabele nebo na roztrkání a pak zase jo a teď už to nejde vůbec. Vyměnil jsem i startér (zjistil jsem že se vysypal magnet a uhliky byli už taky malé). Je to taková záhada....:nevim
zkus si ze startéru vyvést kablík od toho tenkého, zapni klíček, spíš to co zbylo tak aby svítily kontrolky a fungovaly směrovky a kablík přilož na plus baterie, jestli chytí, je to jen problém tý spínačky.
zkus si ze startéru vyvést kablík od toho tenkého, zapni klíček, spíš to co zbylo tak aby svítily kontrolky a fungovaly směrovky a kablík přilož na plus baterie, jestli chytí, je to jen problém tý spínačky.:palec
Zkoušel jsem to a nechytne. nedává to jiskru. Vzal jsem si zkoušečku a nejde mi proud z kabiny do tý cívky. Zkusil jsem vyměnit i relátka a stejně nic.
Zkoušel jsem to a nechytne. nedává to jiskru. Vzal jsem si zkoušečku a nejde mi proud z kabiny do tý cívky. Zkusil jsem vyměnit i relátka a stejně nic. :nevim
Taky to není napájené z kabiny, je to napájené z těch dvou relat na pravěm podběhu, zkus jestli na modrém u relat je plus a zda je i po zapnutí klíčku na výstupec z relatek.
Taky to není napájené z kabiny, je to napájené z těch dvou relat na pravěm podběhu, zkus jestli na modrém u relat je plus a zda je i po zapnutí klíčku na výstupec z relatek.:-))
modrý je plus a jde do něj proud i po výstupu z relátka i po zapnutí klíčku.....
modrý je plus a jde do něj proud i po výstupu z relátka i po zapnutí klíčku.....
ještě mě napadlo jestli neodešlo čidlo na setrváku? to je taky dost častý problém u starších bx....
ještě mě napadlo jestli neodešlo čidlo na setrváku? to je taky dost častý problém u starších bx....;-)
To sice ano, ale není to tenhle problém, páč na čtrnáctce není, za baterkou dole jsou spojky kabelů, zkontroluj je a vyčisti případnou oxidaci, je to skovaný pod filteren blízko k motoru , na šroubu co stahuje fremu k bloku je plechový držák a myslím že 3 spoky kabeláží, tak všecny, ale hlavně ta v bílém plastu.
To sice ano, ale není to tenhle problém, páč na čtrnáctce není, za baterkou dole jsou spojky kabelů, zkontroluj je a vyčisti případnou oxidaci, je to skovaný pod filteren blízko k motoru , na šroubu co stahuje fremu k bloku je plechový držák a myslím že 3 spoky kabeláží, tak všecny, ale hlavně ta v bílém plastu.:palec
kouknul jsem se na to a dotýkaly se tam kabele, tak jsem je voizoloval ale stejně to nic nedělá. Jiskru to pořád nedává.... a proud do cívky stejně nejde....
kouknul jsem se na to a dotýkaly se tam kabele, tak jsem je voizoloval ale stejně to nic nedělá. Jiskru to pořád nedává.... a proud do cívky stejně nejde....
se zítra mrknu jak to vede, kterej je plusík pro tvarovač jiskry a písnu, dnes už se mi nechce jet do dílny.
se zítra mrknu jak to vede, kterej je plusík pro tvarovač jiskry a písnu, dnes už se mi nechce jet do dílny.:-p
Prosimtě čerte, zkusil jsem tam už i jinou spínačku a pořád to jiskru nedává.... Neběží mi ani pumpa... Vrátil jsem se i k těm dvoum relátkům na blatníku a rozebral jsem jedno, když zmáčknu ten spínač v něm tak mi pumpa běží, ale nastartovat to stejně nejde.... Napadlo mě ještě je sehnat a vyměnit je.... Potřebuju jezdit do práce Už mi to 14 dní stojí před barákem a fakt nevím už co stím
Prosimtě čerte, zkusil jsem tam už i jinou spínačku a pořád to jiskru nedává....:-(((( Neběží mi ani pumpa... Vrátil jsem se i k těm dvoum relátkům na blatníku a rozebral jsem jedno, když zmáčknu ten spínač v něm tak mi pumpa běží, ale nastartovat to stejně nejde.... Napadlo mě ještě je sehnat a vyměnit je.... Potřebuju jezdit do práce Už mi to 14 dní stojí před barákem a fakt nevím už co stím :nevim
no určite tie relátka vymeň za nové, jedno cca 100sk, môže to byť aj nimi.
ináč dajú sa zmerať či sú dobré resp. merákom prepípať.
no určite tie relátka vymeň za nové, jedno cca 100sk, môže to byť aj nimi.
ináč dajú sa zmerať či sú dobré resp. merákom prepípať.
Bratove bx to robilo tiez, pocas jazdy zhaslo a uz nenaskocilo. Skusali sme vselico, ale iskru nedavalo. Na cievku prud isiel, aj z cievky iskra, ale z rozdelovaca iba na jeden valec. menili sme vsetko co nas a tu pritomnych napadlo a nic. Tak sme sa na to vy........ a predava sa.
Bratove bx to robilo tiez, pocas jazdy zhaslo a uz nenaskocilo. Skusali sme vselico, ale iskru nedavalo. Na cievku prud isiel, aj z cievky iskra, ale z rozdelovaca iba na jeden valec. menili sme vsetko co nas a tu pritomnych napadlo a nic. Tak sme sa na to vy........ a predava sa. :nevim:-(
tady je zapojení řízení motoru, 90 a 91, jsou ty dvě relátka na podběhu. Na 90, je vidět, že je zapojen tak, že zapnutí klíčku přivede plus na cívku relé, jejíž druhý konec je uzemněn a to sepne napájení řídící jednotky, ta aktivije č. 90 jenž sepne čerpadlo paliva. pokus se to dohledat podle obrázku, kdybys si nevěděl rady, vesele mi zavolej, něco vymyslíme.
http://www.bxclub.cz/graphics/dynamic/2282728_1942873920496113ecea730.png
tady je zapojení řízení motoru, 90 a 91, jsou ty dvě relátka na podběhu. Na 90, je vidět, že je zapojen tak, že zapnutí klíčku přivede plus na cívku relé, jejíž druhý konec je uzemněn a to sepne napájení řídící jednotky, ta aktivije č. 90 jenž sepne čerpadlo paliva. pokus se to dohledat podle obrázku, kdybys si nevěděl rady, vesele mi zavolej, něco vymyslíme.:palec:palec
Měl jsem to samé vyměnil jsem podle ČERTA pro spodní které je pro čerpadlo, vstřik a lambdasondu a chodí to. Ralátko u Citorenů stálo 80 Kč.
Měl jsem to samé vyměnil jsem podle ČERTA pro spodní které je pro čerpadlo, vstřik a lambdasondu a chodí to. Ralátko u Citorenů stálo 80 Kč.
Dnes jsem koupil relátko... Tak uvidím.... Ale stojí mi to zamrzlé venku před barákem a je tam mráz že se mi tam ani nechce
Dnes jsem koupil relátko... Tak uvidím.... :palec Ale stojí mi to zamrzlé venku před barákem a je tam mráz že se mi tam ani nechce :-d;-)
Tak už jsem postoupil... Vyměnil jsem relátka, napojil jsem kabel přímo od spínačky k cívce a jiskru už dává, i pumpa už běží ale musím sehnat startér (sesipal jse), až seženu vyměním a bude dračit už konečně
:palec Tak už jsem postoupil... Vyměnil jsem relátka, napojil jsem kabel přímo od spínačky k cívce a jiskru už dává, i pumpa už běží ale musím sehnat startér (sesipal jse), až seženu vyměním a bude dračit už konečně :-d