Zdar chci pořídit ještě jeden citron pro manželku Jak hodnotíte tenhle auták motor a celkově na co mám dát bacha při koupi. kde sou slabiny . Motor je asi stejnej s BX já mám ted benzin a disly neznám. 1994 rok najeto 153274km
vím, že jsem v bx foru ale vy jste chytrý na vše ahoj
Zdar chci pořídit ještě jeden citron pro manželku Jak hodnotíte tenhle auták motor a celkově na co mám dát bacha při koupi. kde sou slabiny . Motor je asi stejnej s BX já mám ted benzin a disly neznám. 1994 rok najeto 153274km
vím, že jsem v bx foru ale vy jste chytrý na vše ahoj
Koukni sem .link. Jinak podle mě diesely PSA patří mezi nejlepší hlavně ve spolehlivosti a životnosti.Já osobně bych pro manželku volil jednodušší a téměř nezničitelný motor 1,9D.
Koukni sem http://autorecenze.centrum.cz/recenze-auta-citroen-zx-9-118-off-0.htm Jinak podle mě diesely PSA patří mezi nejlepší hlavně ve spolehlivosti a životnosti.Já osobně bych pro manželku volil jednodušší a téměř nezničitelný motor 1,9D.
Dle těch km soudím že to kupuješ v CZ. Motor když chytá na "brnk" a má pravidelný kultivovaný chod tak by měl být OK, u TD ještě zkontrolovat jestli není olej v sání. Jinak u ZX kontrola jako u ostatních aut. Pro porovnání se koukni na soudruhy z DE (já bych jinde nekupoval) : .link. - je to i česky, nebo autoscout.de
Dle těch km soudím že to kupuješ v CZ. Motor když chytá na "brnk" a má pravidelný kultivovaný chod tak by měl být OK, u TD ještě zkontrolovat jestli není olej v sání. Jinak u ZX kontrola jako u ostatních aut. Pro porovnání se koukni na soudruhy z DE (já bych jinde nekupoval) : http://suchen.mobile.de - je to i česky, nebo autoscout.de
hm...a ked je olej v saní na TD tak je niečo s turbom? nedávno som zhadzoval sanie na peugeote a zvnútra bolo pekne vyolejované...
hm...a ked je olej v saní na TD tak je niečo s turbom? nedávno som zhadzoval sanie na peugeote a zvnútra bolo pekne vyolejované...
auto je z francie , 99 je tady kupuju ho od 1 majitele tady o od opráváře kterej ho má jedinej v rukách projel sem to . spojka nová destičky je v plný výbavě za 15 litrů kde mám sehnat něco lepšího s panasonikem na flešky risknu to. jak čerpadlo a to turbo jak je to drahý ten olej v sání
jsem zatím nehledal. jednodušší motor D tam není ale zas to td má víc koní auto není z bazaru ale od známejch co kupuje oktávku ahoj
auto je z francie , 99 je tady kupuju ho od 1 majitele tady o od opráváře kterej ho má jedinej v rukách projel sem to . spojka nová destičky je v plný výbavě za 15 litrů kde mám sehnat něco lepšího s panasonikem na flešky risknu to. jak čerpadlo a to turbo jak je to drahý ten olej v sání
jsem zatím nehledal. jednodušší motor D tam není ale zas to td má víc koní auto není z bazaru ale od známejch co kupuje oktávku ahoj
Ja mam sice ZX 1,4 ale nedám na neho dopustiť,jednoduché technické riešenia,takmer bez údržby,cena ND priemerná,akurát ten starší design ale aspoň to neláka zlodejov.Inak ZX je z obdobia svojho vzniku priamy konkuret Golfu.
Ja mam sice ZX 1,4 ale nedám na neho dopustiť,jednoduché technické riešenia,takmer bez údržby,cena ND priemerná,akurát ten starší design ale aspoň to neláka zlodejov.Inak ZX je z obdobia svojho vzniku priamy konkuret Golfu.
Pokud je olej v sání na TD tak je to známka odcházejícího turba. Abych nevypisoval vše, tak koukni sem : .link.
Někde jsem četl že GO turba přijde asi na 7tis.Kč
Pokud je olej v sání na TD tak je to známka odcházejícího turba. Abych nevypisoval vše, tak koukni sem :
http://www.e46.cz/index.php/bmw-e46-rady-pri-koupi/64-rady-pi-koupi/88-diesel-z-druhe-ruky.html
Někde jsem četl že GO turba přijde asi na 7tis.Kč