Ahoj,takže jsem zpět,po výměně motoru převodovky,a vůbec všeho.
Nový motor chodí hezky,ale sere mně na něm pár věcí.
1)při startu-nažhavím,otočím klíčkem,motor okamžitě chytne,ale má tendenci chípnout,jde na hrozně malé otáčky,musím hodně přidat plyn(1/4 plynu),aby se zvedly otáčky,protože to na plyn reaguje jenom velice vlažně,a musím držet cca minutu přidaný plyn,pokud ho po minutě pustím,tak jde motor normálně,když ho pustím dřív,a nebo na něj nešlapu,tak motor nechcípne,jde,ale má hrozný zvuk,nízké otáčky,a všechno se vevnitř klepe.
Při studeném ranním startu chytne rovnou na všechny válce,ale vyvälí se obrovské mračno modrobílého kouře,při jízdě nekouří,při teplém startu taky ne,jen při studeném ranním.
2)při ohřátém motoru,a jízdě kolem 2000ot/min slyším z motoru zřetelný cinkavý zvuk,jako když se cinká lžičkou o hrneček.Děsně mně to sere,dělá to když jedu 50 na trojku,a cinká,ale začne cinkat i když stojím na místě,a mám 2000ot/min.
Motor jde jinak měkce,tiše a pravidelně.
3)při rozjezdu musím přidat hodně plynu,na volnoběh to chcípne,musím mít alespoň 1300otáček,abych se rozjel bez cukání a drnčení palubky.
Při jízdě tahá motor dobře odspoda,ale do otáček se mu moc nechce,jede jako atmosferický diesel,přitom turbo občas taky zaslechnu,když ho víc prošlápnu,malinko černě zakouří,jede jako bez turba.
Ahoj,takže jsem zpět,po výměně motoru převodovky,a vůbec všeho.
Nový motor chodí hezky,ale sere mně na něm pár věcí.
1)při startu-nažhavím,otočím klíčkem,motor okamžitě chytne,ale má tendenci chípnout,jde na hrozně malé otáčky,musím hodně přidat plyn(1/4 plynu),aby se zvedly otáčky,protože to na plyn reaguje jenom velice vlažně,a musím držet cca minutu přidaný plyn,pokud ho po minutě pustím,tak jde motor normálně,když ho pustím dřív,a nebo na něj nešlapu,tak motor nechcípne,jde,ale má hrozný zvuk,nízké otáčky,a všechno se vevnitř klepe.
Při studeném ranním startu chytne rovnou na všechny válce,ale vyvälí se obrovské mračno modrobílého kouře,při jízdě nekouří,při teplém startu taky ne,jen při studeném ranním.
2)při ohřátém motoru,a jízdě kolem 2000ot/min slyším z motoru zřetelný cinkavý zvuk,jako když se cinká lžičkou o hrneček.Děsně mně to sere,dělá to když jedu 50 na trojku,a cinká,ale začne cinkat i když stojím na místě,a mám 2000ot/min.
Motor jde jinak měkce,tiše a pravidelně.
3)při rozjezdu musím přidat hodně plynu,na volnoběh to chcípne,musím mít alespoň 1300otáček,abych se rozjel bez cukání a drnčení palubky.
Při jízdě tahá motor dobře odspoda,ale do otáček se mu moc nechce,jede jako atmosferický diesel,přitom turbo občas taky zaslechnu,když ho víc prošlápnu,malinko černě zakouří,jede jako bez turba.
To chcípání po startu je tutově ta bimetalová blbost co přidává naftu do studeného chodu, zkus ji přitáhnot lanko, na teplém motoru by měla být vůle mezi páčkou a dorazem lanka cca1 až 2mm, za studena by to mělo být našponované a zatažíno za páčku. Já to na svém taky vyřadil, snižuje to rapidně spotřebu motoru. To cinkání bych musel poslouchat, ale nejspíš je někde abvůle.
To chcípání po startu je tutově ta bimetalová blbost co přidává naftu do studeného chodu, zkus ji přitáhnot lanko, na teplém motoru by měla být vůle mezi páčkou a dorazem lanka cca1 až 2mm, za studena by to mělo být našponované a zatažíno za páčku. Já to na svém taky vyřadil, snižuje to rapidně spotřebu motoru. To cinkání bych musel poslouchat, ale nejspíš je někde abvůle.:-p
No,já si spojuju ten vlažný zátah s tím,že by mohlo být špatně nastavené čerpadlo.
TO cinkání mi připadá,jako by byl buď špatně nastavený předvstřik,a nebo odkapával vstřik.
Prostě jedš,,a najednou se ozve z motoru cinkání-drnčivý cinkot,přesně jak lžičkou o hrneček.Když přidám,zmizí,když uberu,zmizí.
Se starým motorem mi to dělalo taky,pak už to cinkalo skoro furt,po výměně mmotoru to vydrželo 3 dny necinkat,po 3 dnech ježdění po praze najednou zase začlo cinkat,je to pěkně nepříjemný,slyšíš to i přes rádio,a okolní hluk.
P.S:nemůže být nefunkční turbokorektor na čerpadle?dá se nějak vyzkoušet?Hadička je k němu nová,a utažená.
No,já si spojuju ten vlažný zátah s tím,že by mohlo být špatně nastavené čerpadlo.
TO cinkání mi připadá,jako by byl buď špatně nastavený předvstřik,a nebo odkapával vstřik.
Prostě jedš,,a najednou se ozve z motoru cinkání-drnčivý cinkot,přesně jak lžičkou o hrneček.Když přidám,zmizí,když uberu,zmizí.
Se starým motorem mi to dělalo taky,pak už to cinkalo skoro furt,po výměně mmotoru to vydrželo 3 dny necinkat,po 3 dnech ježdění po praze najednou zase začlo cinkat,je to pěkně nepříjemný,slyšíš to i přes rádio,a okolní hluk.
P.S:nemůže být nefunkční turbokorektor na čerpadle?dá se nějak vyzkoušet?Hadička je k němu nová,a utažená.
Mne to taky napadlo,co když trysky ukapávají do komůrky,a nějak to rezonuje?Jinak startuje pěkně,chytne fakt hned,teď po nových žhavičkách eště líp,ale chytne,a pak ihned spadnou otáčky,a děsněj rachot,vevnitř mi drnčí celej komplet interiér.
Buď musím statovat s přidaným plynem,pak po natočená jen houpne otáčkami,a jde dokud držím plyn,a nebo musím natočit,a pak rychle pořádně přidat plyn,aby se zvedly otáčky,aspoň na 1100,pak je to ok.
Jinak,všiml jsem si toho,že dneska(-3") motor"kopal"-chytl okamžitě,na všechny 4,ale při tom přidání plynu malinko pocukával a jakoby lehounce vynechal bylo slyšet jak běží,najednou hrc,poskočil,zase běžel,a hrc poskočil,takhle asi 15 sekund,pak se uklidnil a šel v pohodě.
Tak nevím,jestli je špatně nastavenej předvstřik,nebo jestli kapou trysky,fakt netuším.
Mne to taky napadlo,co když trysky ukapávají do komůrky,a nějak to rezonuje?Jinak startuje pěkně,chytne fakt hned,teď po nových žhavičkách eště líp,ale chytne,a pak ihned spadnou otáčky,a děsněj rachot,vevnitř mi drnčí celej komplet interiér.
Buď musím statovat s přidaným plynem,pak po natočená jen houpne otáčkami,a jde dokud držím plyn,a nebo musím natočit,a pak rychle pořádně přidat plyn,aby se zvedly otáčky,aspoň na 1100,pak je to ok.
Jinak,všiml jsem si toho,že dneska(-3") motor"kopal"-chytl okamžitě,na všechny 4,ale při tom přidání plynu malinko pocukával a jakoby lehounce vynechal bylo slyšet jak běží,najednou hrc,poskočil,zase běžel,a hrc poskočil,takhle asi 15 sekund,pak se uklidnil a šel v pohodě.
Tak nevím,jestli je špatně nastavenej předvstřik,nebo jestli kapou trysky,fakt netuším.
dela mi to to stejne, studenej motor tak nejak kucka a pri startu kouri, dneska mi Pat a Mat dava nove vstriky, tak pak napisu jestli to pomohlo - podle me to pomuze urcite
dela mi to to stejne, studenej motor tak nejak kucka a pri startu kouri, dneska mi Pat a Mat dava nove vstriky, tak pak napisu jestli to pomohlo - podle me to pomuze urcite ;-)
hmm, psat umim, ale misto nicku, se mi objevili tyto ($#%*$%^&) divne znaky. co to ma znamenat?
hmm, psat umim, ale misto nicku, se mi objevili tyto ($#%*$%^&) divne znaky. co to ma znamenat? :-o
takze vstriky vymenene, studene starty o mnoho lepsi a hlavne motor ted tahne paradne odspodu a ten zvuk je jak u novyho autoa
takze vstriky vymenene, studene starty o mnoho lepsi a hlavne motor ted tahne paradne odspodu a ten zvuk je jak u novyho autoa ;-)